abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78557395
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:09 schreef Sjaakz het volgende:
Dit is trouwens het artikel uit 'Almere Vandaag'...
[..]
En weer geen politie te bekennen. Dreigen mag blijkbaar hier in Nederland
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78557819
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef paddy het volgende:

[..]

En weer geen politie te bekennen. Dreigen mag blijkbaar hier in Nederland
Dat is normaal in Nederland. Net zoals het normaal is dat buschauffeurs, brandweerlieden en ambulancebroeders hun werk niet normaal kunnen doen omdat ze worden geterroriseerd door leeghoofden.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:18:27 #128
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78557835
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Halalnacht.
Uhhhhh ja das misschien wel treffender .
pi_78557850
OPEN JE OGEN.. DE GESCHIEDENIS ZAL ZICH HERHALEN.. ZIJN JULLIE DE JODENVERVOLGING VERGETEN?!??!
  zondag 28 februari 2010 @ 17:27:02 #130
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78558137
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:18 schreef 16meter het volgende:
OPEN JE OGEN.. DE GESCHIEDENIS ZAL ZICH HERHALEN.. ZIJN JULLIE DE JODENVERVOLGING VERGETEN?!??!
Een beetje prematuur om dat te roepen denk ik zelf. Maar inderdaad als je wilt dat moslima,s geen hoofddoek mogen dragen op het stadhuis, alle openbare instellingen en alles wat subsidie ontvangt van het rijk, echter geen verbod wilt op het dragen van keppeltjes en kruisjes.......

Doet me wel denken aan de bepaalde affiches uit de tweede wereldoorlog met daarop vetgedrukt de kreet "Für Juden verboten"
pi_78559477
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef AardbeefMachine het volgende:
Typisch gevalletje AFA weer. de AIVD waarschuwde er al voor.
Was het in voorgaande jaren vooral de PVV en Nieuw rechts posters en sympathisanten die het moesten ontgelden.
Doen ze zich nu wel erg amateuristisch voor als PVV stemmers.
Geen PVV stemmer zou op deze manier de stadscommando's in discrediet brengen.
De stadscommando's van Wilders werd er gezegd, wat onmogeljik is om te zeggen al was het een echte PVV aanhangers.

Typisch gevalletje AFA weer intimideren geweld en guerilla tactieken.
Ja, PVV aanhangers zijn engeltjes natuurlijk.
pi_78559519
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:27 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Een beetje prematuur om dat te roepen denk ik zelf. Maar inderdaad als je wilt dat moslima,s geen hoofddoek mogen dragen op het stadhuis, alle openbare instellingen en alles wat subsidie ontvangt van het rijk, echter geen verbod wilt op het dragen van keppeltjes en kruisjes.......

Doet me wel denken aan de bepaalde affiches uit de tweede wereldoorlog met daarop vetgedrukt de kreet "Für Juden verboten"
Dat is bullshit natuurlijk. Een openbare instelling 'wordt' niet verboden voor Moslims. Men mag alleen geen hoofddoek dragen. Zonder hoofddoek is een Moslima gewoon welkom.
pi_78559599
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is bullshit natuurlijk. Een openbare instelling 'wordt' niet verboden voor Moslims. Men mag alleen geen hoofddoek dragen. Zonder hoofddoek is een Moslima gewoon welkom.
ze mag alleen niet laten weten dat ze moslima is? waarom mag een jood dan wel laten weten dat hij jood is
pi_78559642
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

ze mag alleen niet laten weten dat ze moslima is? waarom mag een jood dan wel laten weten dat hij jood is
Ze mag dat best laten weten, alleen mag ze geen hoofddoek dragen. Nederland kent een Joods-Christelijke traditie, dus die uitingen zijn wel toegestaan.

Als mevrouw zo graag met hoofddoek wil werken dan moet ze maar ergens in het Rif-gebergte gaan werken.
pi_78559935
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze mag dat best laten weten, alleen mag ze geen hoofddoek dragen. Nederland kent een Joods-Christelijke traditie, dus die uitingen zijn wel toegestaan.

Als mevrouw zo graag met hoofddoek wil werken dan moet ze maar ergens in het Rif-gebergte gaan werken.
Dat gezeur altijd over die Joods-Christelijke traditie. Wat een drogredenering. Ik merk er anders erg weinig van. Als je naar populatie kijkt is het helemaal onzin om te spreken over een Joodse traditie. Echt zo'n non-argument dat is bedacht door Wilders-aanhangers. Het is rechtstreekste disciminatie van moslims, omdat het rechtsongelijkheid creeert. Het druist volledig in tegen het principe van scheiding van kerk en staat. En dat mag niet in dit land. En dat moet niet mogen in dit land.

Je hebt gelijk. Een hoofddoekenverbod in openbare gebouwen of gesubsidieerde instellingen is niet hetzelfde als de toegang weigeren aan moslims. Maar dat soort dingen beginnen subtiel. Ik vrees geen herhaling van praktijken die we een jaar of 70 geleden hebben meegemaakt, maar dit is gewoon een hele enge ontwikkeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 18:28:13 ]
pi_78559946
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland kent een Joods-Christelijke traditie,
Zegt wie?

Nederland kent ook een liberale traditie, waarin vrijheid van godsdienst en meningsuiting hoog in het vaandel staat.
pi_78559966
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Zegt wie?

Nederland kent ook een liberale traditie, waarin vrijheid van godsdienst en meningsuiting hoog in het vaandel staat.
Precies!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:35:51 #138
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_78560167
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Zegt wie?

Hoofddoek en keppel verschillend behandelen gaat inderdaad nergens over,
maar volgens velen staat de hoofddoek voor alles wat er heel erg fout is gegaan in de afgelopen jaren.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat de balans nu totaal de andere kant op lijkt te slaan; het is natuurlijk makkelijk om dat op de PVV aanhang te gooien. Heel wat constructiever zou het zijn om hand in eigen boezem te steken en proberen te begrijpen waarom blijkbaar zovelen het helemaal gehad hebben.
Als je dat doet en de juiste conclusies trekt, is die hele PVV nergens meer.
En kunnen hoofddoeken en keppeltjes gezamenlijk & hand in hand over straat cq in het stadhuis.
zonnig Brasil
pi_78560666
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

maar volgens velen staat de hoofddoek voor alles wat er heel erg fout is gegaan in de afgelopen jaren.
dan moeten ze dat maar los zien van elkaar: de onveiligheid op straat en meisjes met hoofddoekjes
pi_78560838
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je mag die vergelijkingen wel maken, je zet jezelf er alleen zo voor schut mee.
haha inderdaad, omdat ze de discussie niet aankunnen wordt er met nsb, nsdap of hitlerjugend geroepen

vergelijk dan gl of de pvda met de nazi's. Zij zouden het liefst nog bordjes zien als "allochtonen hebben hier voorrang".
pi_78560892
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

haha inderdaad, omdat ze de discussie niet aankunnen wordt er met nsb, nsdap of hitlerjugend geroepen
goed punt, maar ...
quote:
vergelijk dan gl of de pvda met de nazi's. Zij zouden het liefst nog bordjes zien als "allochtonen hebben hier voorrang".
... nu doe je het zelf ook!!!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:59:42 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78560940
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:28 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Precies!
vertel dat de Hugenoten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 28 februari 2010 @ 19:00:04 #143
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_78560951
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

dan moeten ze dat maar los zien van elkaar: de onveiligheid op straat en meisjes met hoofddoekjes
inlevend vermgen schijnt jou nogal vreemd te zijn
jij hebt gelijk en de rest dus niet
zonnig Brasil
pi_78561017
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef IHVK het volgende:
NDP is niet extreem rechts dacht ik
Klinkt anders niet veelbelovend. Die N voor Nationaal is wel een weggever.

PS volgens mij is de NDP de nieuwe naam voor de oude partij Leefbaar Almere. Dus wrs een ruzietje tussen mensen met ongeveer hetzelfde gedachtengoed (i.e. extreemrechts)?

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 28-02-2010 19:16:06 ]
I´m back.
pi_78561031
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

inlevend vermgen schijnt jou nogal vreemd te zijn
jij hebt gelijk en de rest dus niet
valt wel mee hoor.
pi_78561117
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

goed punt, maar ...
[..]

... nu doe je het zelf ook!!!
Ok ik dacht dat ie wel duidelijk is. Ik heb het over het feit dat er vanuit de linkse hoek allerlei "voordeelsregelingen" komen voor allochtonen, zoals sollicitatievoorrang, softe aanpak dmv rapworkshops,theekransjes, reisjes. En halalvlees zie je steeds meer en kerstbomen die worden weggehaald
pi_78561202
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat gezeur altijd over die Joods-Christelijke traditie. Wat een drogredenering. Ik merk er anders erg weinig van. Als je naar populatie kijkt is het helemaal onzin om te spreken over een Joodse traditie.
De joodse traditie is net zo goed import als de moslim traditie, keppeltjes horen ook niet bij onze traditie.

We hebben onze rustdag op zondag.

Geen haalbare kaart het idee om de hoofddoekjes wel en keppetjes niet te verbieden, pure discriminatie ook.

Helemaal geen geloofsuitingen, dat zou misschien nog wel lukken.
pi_78561232
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat ie wel duidelijk is. Ik heb het over het feit dat er vanuit de linkse hoek allerlei "voordeelsregelingen" komen voor allochtonen, zoals sollicitatievoorrang, softe aanpak dmv rapworkshops,theekransjes, reisjes. En halalvlees zie je steeds meer en kerstbomen die worden weggehaald
je overdrijft wel heel erg, maar je hebt wel gelijk dat dat ook verkeerd is.

alleen dat van die halalvlees snap ik niet zo. dat is gewoon een kwestie van vrije markt (=rechts).
  zondag 28 februari 2010 @ 19:30:36 #149
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562130
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een moslima heeft en moet de keuze behouden om over haar eigen levenswijze. Jouw beredenering volgende dan maar buiten sluiten?
pi_78562202
Als het dan toch over hoofddoekjes gaat:

Haags protest: ga met hoofddoekje stemmen

http://www.telegraaf.nl/b(...)ekje_stemmen___.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')