Ach, er is nog genoeg. Kom je even langs, gaan we samen live streams kijkenquote:
Gewoon weer overnieuw aanklikken, doet ie het weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef cherrycoke het volgende:
Windows Media Player cannot play the file. The server might not be available or there might be a problem with your network or firewall settings.
ow jah staat zelfs bij breaking newsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat CNN het wel over de Tsunami heeft.
Hoiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Grappig om te zien dat er veel mensen op dit topic afkomen die je normaal nooit bij de RLS'en ziet
Van mij hoeft die helemaal niet te komen, er bestaat niets zoiets als een 'niet-destructieve tsunami'.quote:
Ik stiekum welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah staat zelfs bij breaking news
maar het ziet er nogal rustig uit![]()
niet dat ik op dood en verderf zit te wachten hoor
![]()
doorgestuurd van onzquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Grappig om te zien dat er veel mensen op dit topic afkomen die je normaal nooit bij de RLS'en ziet
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje bezig hè.
[ afbeelding ]
Het is dan ook spannendquote:
Ze gaan vast ook wel weer weg...anders moeten we een speciale welkoms topic maken...die doet mera wel maken...vindt ze leuk de schatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Dat is hot! Ik wil dat ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het op de voet!
ramptoerismequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Tweede topic in RLS voor mij. 1e was die gladheidsbende in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Alle linkjes staan toch in de OP? De linkse balk is gewoon een updatende tweetreeks op keyword 'Tsunami"quote:
Zo bedoel ik het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van mij hoeft die helemaal niet te komen, er bestaat niets zoiets als een 'niet-destructieve tsunami'.
das sluikreclamequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, al die gasten hebben Hawaii shirts aan
Die was goed he?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweede topic in RLS voor mij. 1e was die gladheidsbende in Amsterdam
Dat is het hier (bijna) altijd hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hier
Slaap lekker en niet aan een Tsunami denken hoor, want dan plas je je hele bed natquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef DuchessX het volgende:ga zo lekker slapen, ik kijk morgenvroeg wel of er nog iets is gebeurd
Niet zo zeuren Priscillaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
hoelang nog?
Als dat dadelijk écht hier door de straten schalt, is dat toch wat minder relaxt.quote:
Come to our beautifull islandquote:
dubble d in tha housequote:
Te langquote:
quote:
In de zin van, ik hoop op een grote golf. (Zodat ik niet de hele tijd voor niks heb zitten kijken)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem maar aan dar je dat niet meent
Gezellig blijven hangen danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hier
shit dankijk ik morgenochtend wel als het te lang duurtquote:
popcorn en drank erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig blijven hangen dan![]()
Nu naar bed en over zeven uur de wekker laten gaan!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef Guard het volgende:
hmmm en nu gaan roepen dat het in Japan hogere golven worden, over 7 uur
30cm hoger dan normaal had ik gelezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu naar bed en over zeven uur de wekker laten gaan!
Maar ik wil samen met Li Han de Hawaiiaanse stoenamie zien.
Ik kom je redden in mijn badpak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat dadelijk écht hier door de straten schalt, is dat toch wat minder relaxt.
-quote:
Chrome!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn FF flipte door alle streams
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.quote:
ja dat natuurgeweld wil ik ook wel zien, veilig hier onder mijn dekbedjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de zin van, ik hoop op een grote golf. (Zodat ik niet de hele tijd voor niks heb zitten kijken)
Ja dat heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kom je redden in mijn badpak.
Ik begin me te vervelen. Not so good.
Of een verjaardagstopicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan vast ook wel weer weg...anders moeten we een speciale welkoms topic maken...die doet mera wel maken...vindt ze leuk de schat![]()
![]()
![]()
Pizza Hawaiiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.
Ach, is toch te ver rijden nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, je krijgt geen boete als je je vlucht wijzigt. handig om te weten.
Het is allemaal Meertjes schuldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, ik wil geen dooie en gewonde, maar een leuk golfje hier of daar, zit nu al hele avond te wachten en Mera zei 10 uur.
Ik heb al een half appeltaartje op....ff de kast in duiken danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb lekkere trek. Misschien maar een pizza de oven in mikken zo. Dit kan nog wel effe gaan duren.
Gaat hier ook wat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ondertussen aan Noordwijk aan Zee;
[ afbeelding ]
'Ondertussen' ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dáárom verdienen ze al een bad mofo van een stoenamie!quote:
Het was Nostradamusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Gert het volgende:
Die vent die daarstraks nog even ging zwemmen, had groot gelijk. Al die ophef.. tut tut tut tut.
Kan ik een rechtzaak er van maken Tegen Mera???/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is allemaal Meertjes schuld
Ik laat even gauw mijn bad vollopen. Zo empathisch ben ik nou!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook.
Ik zit even op een dood punt zeg maar.
Tijd voor magnetron popcorn en ik ga mn nagels lakken.
Denk ik.
baywatchquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet waarderen dat we live naar een vrij uniek natuurmoment zitten te kijken, zonder dat het direct schade aanricht of doden veroorzaakt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ik een rechtzaak er van maken Tegen Mera???/
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga wel stampvoetend naar Hawaii toe, misschien dat ik er nog wat van kan maken
Je zou het nog doen ook hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Euh nou die logica ontgaat me totaal maar t zal welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik laat even gauw mijn bad vollopen. Zo empathisch ben ik nou!![]()
Dat moest, je bad vol laten lopen. Iets met Dagobert, stom Pietje.
Iemand zei tegen Chong: Wow, you are wearing jeans.
De modepolitie slaapt niet. Zij wacht.
dag bootjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Sail in voorbereiding
[ afbeelding ]
wie weet komt het nogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit ik hier een zak chips voor niets naar binnen te werken
En ik een zak borrelnootjes, in m'n eentjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit ik hier een zak chips voor niets naar binnen te werken
Nu wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
Jullie glas is zeker ook altijd half leeg![]()
![]()
Zandvoortquote:
Nee, kwart-volquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
Jullie glas is zeker ook altijd half leeg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Het is gewoon een promo voor een voetbal team
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het lijkt het KNMI wel met de waarschuwingen, je komt steeds weer bedrogen uit
quote:
Het wachten is op de beurskoersen.quote:
Ja halloquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En ik een zak borrelnootjes, in m'n eentje
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
rampchinees probeert er nog iets van te maken door te zeggen dat 't tsunami-alarm toch echt iets unieks is.
Is ook. De verwachting was even leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Either way, toch 7 gezellige topics vol
Excuusquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
na die andere sunami had ik gedroomd dat het IJ was overgestroomd en dat ik
met die Griek heel romatisch ons matras naar buiten hadden geduwd door het slaapkamerraam![]()
ja ja het water stond ZO hoog tot aan het slaapkamerraam
en toen kregen we slaande ruzie omdat ik het stom vond dat ie zijn jas niet had aangedaan
Jouw matras bleef drijven in jouw droom?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
na die andere sunami had ik gedroomd dat het IJ was overgestroomd en dat ik
met die Griek heel romatisch ons matras naar buiten hadden geduwd door het slaapkamerraam![]()
ja ja het water stond ZO hoog tot aan het slaapkamerraam
en toen kregen we slaande ruzie omdat ik het stom vond dat ie zijn jas niet had aangedaan
Nu was jij eerst met postenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook. De verwachting was even leuk.
En nu gaan we allemaal afhaken en over drie uur is Hawaii wijlen.
ja in nederlandquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:52 schreef Dynd het volgende:
Naja, ik ben weg.
Tot de volgende tsunami dan maar
Is dat officieel? Wat hoorde je dan?quote:
Piet weet er veel meer van!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef Toverheks het volgende:
Misschien moet iemand maar helga van Leur bellen, die weet het beter dan die Chinees denk ik.
jah joh het was bijna een schipquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw matras bleef drijven in jouw droom?
Ik hoorde Chong zeggen dat het maar goed was dat ze zo voorzichtig waren en goed dat ze konden oefenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat officieel? Wat hoorde je dan?
quote:Krachtige storm teistert zuidwesten Europa
MADRID - Zeker drie mensen zijn zaterdag om het leven gekomen door een krachtige storm in het zuidwesten van Europa. Kustgebieden in Portugal gingen in de loop van de dag gebukt onder windstoten met snelheden tot 147 kilometer per uur. Ook uit Spanje en Frankrijk kwamen meldingen over rukwinden.
Had je Light Chips moeten nemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef Noek het volgende:
Ik lette niet erg goed op want de chips kraakte net. Zul je altijd zien.
Maar dat is geen tsunamiquote:
Dan die desnoods maar, maar ik wil DUIDELIJKHEIDquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Piet weet er veel meer van!
Wees blij voor de mensen daarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:57 schreef Toverheks het volgende:
Vertellen jullie me nu echt dat ik hier voor de kat zijn kut de hele avond op zat te wachten, mera had me een Tsunami beloofd, Pietje en Ian maar alles voor me vertalen, kom ik mooi weer bedrogen uit.
Zet nu maar ff telkens weer van Willeke Alberti op.
Net op tijdquote:
Je was voorbereid op een lange nacht live tsunami streams kijken?quote:
Waarom voor hen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
sjaaapoooo Voor Pietje ...Noek...en Gert
Ja las vanmiddag dat wij ook pittig weer krijgen, storm enzo met windkracht.quote:
Ja hoor, Pietje. Keurig. Braaf! Aai.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees blij voor de mensen daar.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je was voorbereid op een lange nacht live tsunami streams kijken?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, Pietje. Keurig. Braaf! Aai.
*kras
Nee, het zijn vast herhalingenquote:
Wat voor smaak?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoorde Chong zeggen dat het maar goed was dat ze zo voorzichtig waren en goed dat ze konden oefenen.
Zoiets. Ik lette niet erg goed op want de chips kraakte net. Zul je altijd zien.
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees blij voor de mensen daar.
Goffer had ze net uitquote:
ik dacht dat ook (mayakalender ofzo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat 2012 een ramp jaar zou worden maar gebeurt al dit jaar
Heb net een liter cola weg zitten klokken om wakker te blijven, gebéurt er niks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...ik kwam er gewoon net achter dat mn glas nog vol zat....
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 28 februari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zij hebben die hawiaanse chinees gehosseld voor live streams...snap dat dan
de wereld vergaat in 2010 ipv 2012quote:Op zondag 28 februari 2010 00:01 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik dacht dat ook (mayakalender ofzo)
Hij is de enige die die live uitzending probeert de redden. Die andere twee zitten er maar een beetje bijquote:Op zondag 28 februari 2010 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
rampchinees wil nog een paar uurtjes door
Repetitiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat 2012 een ramp jaar zou worden maar gebeurt al dit jaar
omgquote:
maya je moet weer opnieuw tellenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maya je moet weer opnieuw tellen
We sturen wel een smsjequote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
Nou het zal wel, ik ben er weg van, roepen jullie mocht hij nog komen![]()
Dat overleeft Spongebob nietquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
quote:
Doet Laysa welquote:
trusten lieffiequote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
haha, inderdaat, of ze vergissen zich 2 jaar, of we gaan gewoon vannacht; PLOEF, allemaal dood!!xD haha.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de wereld vergaat in 2010 ipv 2012
Mijn kinderenquote:
octo en patrick ook nietquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga jou niet wakker smsen gekkie...lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |