abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 13:31:19 #251
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88430796
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:28 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

succes met een uitzondering worden.
maar niet zeiken als je werk niet verkoopt en je geen subsidie meer kirjgt he :W
Beetje verbitterd? :{
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 7 november 2010 @ 13:44:52 #252
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88431204
Haha, en dan de meest pauperige burgerstudie volgen die er bestaat :D
TS = HBO HRM :'(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88431353
Niet eens met TS. Ik heb zat verantwoordelijkheden en een behoorlijke hoeveelheid aandelen. Ik wil mezelf ontwikkelen en het bedrijf laten groeien. Of ik dat nu als zelfstandige doe of als entrepreneur in een grote onderneming. Dat laatste geeft meer zekerheid en ik kan je melden dat ik aanzienlijk meer verdien dan een gemiddelde zelfstandige. Ik heb het enorm naar mijn zin en ik ga met erg veel plezier naar mijn werk. Mijn werk voelt niet als werk maar als iets leuks.

Zo kan het dus ook. :W

By the way : vul je glas eens. Altijd half leeg is zooo saai
pi_88431755
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:50 schreef draaijer het volgende:
Niet eens met TS. Ik heb zat verantwoordelijkheden en een behoorlijke hoeveelheid aandelen. Ik wil mezelf ontwikkelen en het bedrijf laten groeien. Of ik dat nu als zelfstandige doe of als entrepreneur in een grote onderneming. Dat laatste geeft meer zekerheid en ik kan je melden dat ik aanzienlijk meer verdien dan een gemiddelde zelfstandige. Ik heb het enorm naar mijn zin en ik ga met erg veel plezier naar mijn werk. Mijn werk voelt niet als werk maar als iets leuks.

Zo hey jij bent flink gebrainwashed
Ga weg
  zondag 7 november 2010 @ 14:04:46 #255
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88431808
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:50 schreef draaijer het volgende:

Ik vul liever een doos dan een glas.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88432314
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Tja, succes is een keuze... Of je maakt er wat van, of.......... agh........ once a quitter, always a quitter.
  zondag 7 november 2010 @ 14:39:43 #257
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_88432905
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Beetje verbitterd? :{
Nee ik haal je uit de illusie dat het makkelijk is.
pi_88433566
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:22 schreef draaijer het volgende:

[..]

Tja, succes is een keuze... Of je maakt er wat van, of.......... agh........ once a quitter, always a quitter.
Je kunt ook al Engels zie ik
Ga weg
  zondag 7 november 2010 @ 17:28:34 #259
183846 joepie91
pi_88438953
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dat werd in andere topics al duidelijk, waar hij nogal... ongefundeerde reacties gaf.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Nee ik haal je uit de illusie dat het makkelijk is.
Op de korte termijn is het misschien inderdaad moeilijker. Maar op de lange termijn zal het zeker meer bevallen.
pi_88442300
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat werd in andere topics al duidelijk, waar hij nogal... ongefundeerde reacties gaf.

[..]

Op de korte termijn is het misschien inderdaad moeilijker. Maar op de lange termijn zal het zeker meer bevallen.
Vertel Joepie.. Wat zit je dwars kerel? Dit omdat ik een hekel heb aan krakers en omdat je een discussie niet kunt winnen?

ontopic
Ik vind het prima en ik ben blij een loonslaaf te zijn. Zekerheid en voldoende geld om je gezin te onderhouden vind ik belangrijk. Uiteraard in combinatie met groei perspectief
  zondag 7 november 2010 @ 19:54:26 #261
183846 joepie91
pi_88443759
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef draaijer het volgende:

[..]

Vertel Joepie.. Wat zit je dwars kerel? Dit omdat ik een hekel heb aan krakers en omdat je een discussie niet kunt winnen?

ontopic
Ik vind het prima en ik ben blij een loonslaaf te zijn. Zekerheid en voldoende geld om je gezin te onderhouden vind ik belangrijk. Uiteraard in combinatie met groei perspectief
Ik heb het niet alleen over de topics betreffende krakers. Ik heb wel meer reacties gelezen waar dit uit blijkt... maar goed, ik kan zo snel even niet voor de geest halen welke topics dat waren.
  zondag 7 november 2010 @ 19:55:48 #262
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_88443823
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[..]

jaaa als je verkoopt wel ja.
maa dat is niet altijd zo.
hoeveel succesverhalen ken je nou werkelijk daarover?
ik echt niet meer dan 10 hoor.
pi_88444100
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Waar je mee omgaat, word je mee besmet
pi_88463558
Als je een baan hebt waar je je goed bij voelt en die uitdagend genoeg is maakt het toch geen flikker uit of je loonslaaf of whatsoever bent? Ik zou zelf wel meer geld kunnen hebben als ik meer ging werken, maar ik spendeer liever een dagje aan m'n sport.
pi_88463756
Ik vind het zo mooi om te zien dat iedereen die de buik vol heeft van 'het loonslaven' systeem en kankert op de uren die je maakt denkt dat je wel even als freelancer minder uren zal maken :')
Ik zie die koppen al voo rme als ze merken dat ze eigenlijk veel meer uren moeten maken willen ze een beetje normaal kunnen opstarten _O-
pi_88463877
Trouwens, mensen die 't woord loonslaaf gebruiken.. Ik denk dan meteen aan een anarchistische kraker die zit te fokken via het draadloze netwerk van de buren...
  maandag 8 november 2010 @ 09:49:50 #267
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88463900
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat iedereen die de buik vol heeft van 'het loonslaven' systeem en kankert op de uren die je maakt denkt dat je wel even als freelancer minder uren zal maken :')
Ik zie die koppen al voo rme als ze merken dat ze eigenlijk veel meer uren moeten maken willen ze een beetje normaal kunnen opstarten _O-
Op mijn opleidingen ben ik ook tientallen hippe jonge personen tegengekomen die wel even een bedrijf zouden opstarten, niet één bestaat er vandaag nog.
  maandag 8 november 2010 @ 09:53:43 #268
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88463988
Wat een topic zeg. Gelukkig is er ruimte voor nuance :')
Anyway, happy "loonslaaf" hier. Ik doe wat ik leuk vind, wordt uitgedaagd, heb leuke collega's, verdien goed geld en heb genoeg prive tijd.
Ieder zn eigen ding natuurlijk, maar mij bevalt het best.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 8 november 2010 @ 09:55:16 #269
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88464040
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:53 schreef Cheiron het volgende:
Wat een topic zeg. Gelukkig is er ruimte voor nuance :')
Anyway, happy "loonslaaf" hier. Ik doe wat ik leuk vind, wordt uitgedaagd, heb leuke collega's, verdien goed geld en heb genoeg prive tijd.
Ieder zn eigen ding natuurlijk, maar mij bevalt het best.
Goed bezig man. ^O^
pi_88464322
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Op mijn opleidingen ben ik ook tientallen hippe jonge personen tegengekomen die wel even een bedrijf zouden opstarten, niet één bestaat er vandaag nog.
Zo herkenbaar :') Grote smoel maar ondertussen *niks* klaar kunnen spelen, prachtig _O-
  maandag 8 november 2010 @ 10:13:44 #271
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88464540
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo herkenbaar :') Grote smoel maar ondertussen *niks* klaar kunnen spelen, prachtig _O-
Stuk voor stuk hadden ze het onderschat en stuk voor stuk zijn ze gefaald. :')
  maandag 8 november 2010 @ 10:37:56 #272
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_88465196
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 8 november 2010 @ 10:53:34 #273
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88465634
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:37 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is van toepassing op FoK, Facebook, Hyves, Twitter, enz. Maar vooral Twitter.
  maandag 8 november 2010 @ 11:48:52 #274
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_88467215
Eigenlijk wel terechte klacht, maarja roeien met de riemen die je hebt :7
pi_88467838
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:37 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe :D
pi_88469944
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Stuk voor stuk hadden ze het onderschat en stuk voor stuk zijn ze gefaald. :')
Maar ze proberen het in ieder geval wel.. Dat kan je van de meesten niet zeggen. Ik heb als "loonslaaf" gewerkt en ik ben zelfstandige geweest en nu werk ik weer als "loonslaaf".
Ik vind werken heerlijk en ik heb een heerlijke baan. Ik werk ongeveer 70 uur per week wat niet als werk voelt.

Ach, je hebt altijd mensen die niks willen doen en bang zijn voor ontwikkeling. Succes is een keuze :)

:W
  maandag 8 november 2010 @ 13:16:12 #277
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88470044
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Maar ze proberen het in ieder geval wel.. Dat kan je van de meesten niet zeggen. Ik heb als "loonslaaf" gewerkt en ik ben zelfstandige geweest en nu werk ik weer als "loonslaaf".
Ik vind werken heerlijk en ik heb een heerlijke baan. Ik werk ongeveer 70 uur per week wat niet als werk voelt.

Ach, je hebt altijd mensen die niks willen doen en bang zijn voor ontwikkeling. Succes is een keuze :)

:W
Ik ervoor gekozen om zoiets niet te overhaasten, wat deze mensen overduidelijk wel deden. Ik heb het dan ook over 16/17/18-jarigen die met grote verhalen liepen op te scheppen dat ze het helemaal gingen maken om een paar maanden later het onderwerp uit de weg te gaan. Ik zeg niet dat iemand van 16/17/18 niet een prima bedrijf kan starten en onderhouden maar als je die mensen gekend had, had je er waarschijnlijk ook niet veel vertrouwen in gehad.

Of je op mij doelt met 'mensen die bang zijn voor ontwikkelingen' maar dat ben ik echt niet, de ontwikkelingen kunnen mij niet snel genoeg gaan, op welk gebied dan ook. :) En ik hou juist ook van werken, als ik een paar dagen niet werk of niks doe krijg ik het gevoel alsof ik niks nuttigs heb gedaan en dat haat ik.

Ik heb ook overwogen om voor mezelf te beginnen omdat de onafhankelijkheid me geweldig lijkt, maar ik ben nu bezig met een opleiding en ik werk om geld te sparen om het huis uit te gaan en werkervaring op te doen, dus dat idee gaat nog even in de koelkast.

^O^ :W

[ Bericht 4% gewijzigd door Id_do_her op 08-11-2010 13:31:00 ]
  zondag 28 november 2010 @ 23:13:11 #278
326649 uitkeringslijder
werken is voor de dombo's
pi_89280212
quote:
Ik ervoor gekozen om zoiets niet te overhaasten, wat deze mensen overduidelijk wel deden. Ik heb het dan ook over 16/17/18-jarigen die met grote verhalen liepen op te scheppen dat ze het helemaal gingen maken om een paar maanden later het onderwerp uit de weg te gaan. Ik zeg niet dat iemand van 16/17/18 niet een prima bedrijf kan starten en onderhouden maar als je die mensen gekend had, had je er waarschijnlijk ook niet veel vertrouwen in gehad.

Of je op mij doelt met 'mensen die bang zijn voor ontwikkelingen' maar dat ben ik echt niet, de ontwikkelingen kunnen mij niet snel genoeg gaan, op welk gebied dan ook. :) En ik hou juist ook van werken, als ik een paar dagen niet werk of niks doe krijg ik het gevoel alsof ik niks nuttigs heb gedaan en dat haat ik.

Ik heb ook overwogen om voor mezelf te beginnen omdat de onafhankelijkheid me geweldig lijkt, maar ik ben nu bezig met een opleiding en ik werk om geld te sparen om het huis uit te gaan en werkervaring op te doen, dus dat idee gaat nog even in de koelkast.

^O^ :W
Maar jij hebt dan ook geen leven, evenals de rest van de loonslaven die trots zijn op hun robotleven. :')
Mensen die leven om te werken :r

Brave schaapse volgelingen :r
Miljonairs met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door gel
  zondag 28 november 2010 @ 23:15:57 #279
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89280379
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook geen leven, evenals de rest van de loonslaven die trots zijn op hun robotleven. :')

:')
Jij gaat bezorgt jouw soort een slechte naam.
Waarom zouden wij nog solidair met jou moeten zijn, parasiet?
  zondag 28 november 2010 @ 23:16:18 #280
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_89280408
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Ja en lekker in je vrije tijd als een schaap in een kudde nutteloze shit gaan doen zoals jezelf volgieten met drank in dezelfde discotheek :')

Ow ja en je UI zegt genoeg jij zal nooit plezier in je leven hebben :W
  zondag 28 november 2010 @ 23:21:47 #281
326649 uitkeringslijder
pi_89280679
quote:
Ja en lekker in je vrije tijd als een schaap in een kudde nutteloze shit gaan doen zoals jezelf volgieten met drank in dezelfde discotheek :')

Ow ja en je UI zegt genoeg jij zal nooit plezier in je leven hebben :W
Wat een onzin. Alsof je zonder werk geen leven hebt. Juist als je 40 uur per week werkt heb je nergens tijd meer voor, behalve 's avonds moe achter de buis zitten en naar pedofielen als Paul de Leeuw kijken :r

Ik heb wel hobbies hoor, ik doe aan vechten, zit veel in de sportschool.

Precies, gewoon lekker chillen, heb hier ook nog een hele stapel games liggen die nog uitgespeeld moeten worden en een stapel dvd's die ik nog moet checken.

fuck werken, werken is voor slaven. Mensen die mij negatief benaderen om je uitkering moet ik gewoon hun kaak door hun strot slaan; ik heb toch alle tijd om je vechtkunsten te verbeteren.

Lekker relaxen 24/7, zoals het hoort. Precies, ik heb nu een sixpack, ben zo'n beetje de sterkste van de groep, mijn conditie is enorm vooruit gegaan, dit alles zou nooit mogelijk zijn als ik 36 uur per week aan het werk zou zijn. ^O^
Miljonairs met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door gel
  zondag 28 november 2010 @ 23:25:24 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89280813
Fijn dat jij kan sporten en een sixpack krijgt vanwege je bijstandssportpas.
Ik doe dat naast m'n baan, ik doe alles wat jij doet naast m'n openbare leven. En nu?
  zondag 28 november 2010 @ 23:28:18 #283
326649 uitkeringslijder
pi_89280921
quote:
Fijn dat jij kan sporten en een sixpack krijgt vanwege je bijstandssportpas.
Ik doe dat naast m'n baan, ik doe alles wat jij doet naast m'n openbare leven. En nu?
Boodschappen doen bij winkels die om 5 uur sluiten ^O^

Begrijp je de logica, winkels die om 5 uur sluiten terwijl iedereen hard aan het werken zou moeten zijn?

blijkbaar zitten er veel meer mensen in de uitkering dan mij, waarom zou ik dan niets van mogen pakken?

en het zijn geen allochtonen en vrouwen maar roomblanke mannetjes van 30-35, en men kan mij echt niet wijsmaken dat ze allen precies op dezelfde dag vrij nemen, het is altijd druk overdag.

Waarom werken deze mensen dan niet? Waarom zou ik dan WEL moeten werken :r
pi_89281293
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Begrijp je de logica, winkels die om 5 uur sluiten terwijl iedereen hard aan het werken zou moeten zijn?

blijkbaar zitten er veel meer mensen in de uitkering dan mij, waarom zou ik dan niets van mogen pakken?

en het zijn geen allochtonen en vrouwen maar roomblanke mannetjes van 30-35, en men kan mij echt niet wijsmaken dat ze allen precies op dezelfde dag vrij nemen, het is altijd druk overdag.

omdat als je gelukkig bent met 24 uur werken en je daar je ding mee kan doen, vooral doen.

Ookal ben je een troll : krijg een gezwel :N
  zondag 28 november 2010 @ 23:36:46 #285
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89281327
quote:

[..]

Welke winkels sluiten om 17:00?
Bij mij gaat de AH gewoon door tot 22:00 voor mensen zoals ik.

quote:

Jij ziet al de klanten bij de winkel elke dag van de week op elk willekeurig moment van de dag?
De meeste "roomblanke mannetjes van 30-35" zullen gewoon een dag/ochtend of ander dagdeel vrijplannen voor gezin en andere hobbies zoals winkelen. Daarnaast is het aandeel 9-17 banen flink aan het dalen. Heb werkweken gehad van 06:00 - 15:00 en ook 13:00 - 21:00...
  zondag 28 november 2010 @ 23:39:14 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89281416
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof je zonder werk geen leven hebt. Juist als je 40 uur per week werkt heb je nergens tijd meer voor, behalve 's avonds moe achter de buis zitten en naar pedofielen als Paul de Leeuw kijken :r

Ik heb wel hobbies hoor, ik doe aan vechten, zit veel in de sportschool.

Precies, gewoon lekker chillen, heb hier ook nog een hele stapel games liggen die nog uitgespeeld moeten worden en een stapel dvd's die ik nog moet checken.

fuck werken, werken is voor slaven. Mensen die mij negatief benaderen om je uitkering moet ik gewoon hun kaak door hun strot slaan; ik heb toch alle tijd om je vechtkunsten te verbeteren.

Lekker relaxen 24/7, zoals het hoort. Precies, ik heb nu een sixpack, ben zo'n beetje de sterkste van de groep, mijn conditie is enorm vooruit gegaan, dit alles zou nooit mogelijk zijn als ik 36 uur per week aan het werk zou zijn. ^O^
Kijk, het goede voorbeeld voor alle mensen in Nederland, zo ziet toch iedereen graag zijn of haar kind in de toekomst. ^O^

:')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 28 november 2010 @ 23:40:12 #287
293353 Stofzuigerzak
pi_89281456
quote:

[..]

Als jij in de winkel staat is dat mede mogelijk gemaakt door mensen die werken. Als je een hekel hebt aan mensen die werken ga dan lekker in je tuin bonen verbouwen en ga niet naar de winkel. Wil je niet in de maatschappij meedraaien doe dat dan niet maar ga niet kenkeren over niet willen werken als je wel geld wilt uitgeven. Wat de fap doe je op Fok! ga lekker zielig in een hoekje zitten met niks (wat je bereikt heb).
Uitkeringen zijn voor de zwakkere in de samenleving en niet voor luie flikkers zoals jij.

Daarnaast zijn er mensen die
- vrij zijn
- andere werktijden hebben
- zo rijk zijn dat ze niet hoeven te werken
- deeltijd werken
- enz.

Niet idereen die overdag in de winkel staat is uitkeringstrekker.

P.S. ik werk hard en een aanzienlijk deel van mijn geld gaat naar de vele uitkeringstrekkers en werklozen zoals jij, maar gelukkig ook naar minderbedeelden en invalide mensen die het nodig hebben.
pi_89281956
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

omdat als je gelukkig bent met 24 uur werken en je daar je ding mee kan doen, vooral doen.

Ookal ben je een troll : krijg een gezwel :N
Mensen die anderen niets gunnen :')
Met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk geld binnenharken, prachtig toch _O_ Alsof jij dat niet zou willen :')
Als je baas opeens tegen je zegt dat je loon verdubbeld wordt ga je toch ook niet klagen dat je er niet genoeg werk voor verricht en het daarom niet verdient :')
Ga weg
pi_89282097
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk geld binnenharken, prachtig toch _O_ Alsof jij dat niet zou willen :')
Als je baas opeens tegen je zegt dat je loon verdubbeld wordt ga je toch ook niet klagen dat je er niet genoeg werk voor verricht en het daarom niet verdient :')
Ik gun luie flikkers geen uitkering, nee. (al is dit een troll)
En dat is wat ik zeg.
pi_89282151
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik gun luie flikkers geen uitkering, nee. (al is dit een troll)
En dat is wat ik zeg.
Wat maakt het uit of ie lui is? Het systeem bezorgt hem gratis geld en het zou idioot zijn daar niet van te profiteren.
Ga weg
  zondag 28 november 2010 @ 23:58:13 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89282156
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nou, nee, ik zou dat niet willen en heb de kans gehad.
Ik heb 2 jaar thuisgezeten wegens ziekte, niet een ziekte waardoor ik niet mijn ding kon doen maar ik had last van flauwvallen, vrij lastig op je werk.
Dus kreeg een ziektewetuitkering.

Dat was echt ene kutperiode, ondanks dat ik een leuk inkomsten had was het niet leuk, al mijn vriendinnen werkte gewoon, mijn man werkt, mijn ouders, zelfs mijn oma. ;)
Dus dan zit je alleen thuis, beetje huishouden doen, boodschapjes, tv kijken, internet, tv kijken, nog wat rommelen in huis, spelletje spelen, tv kijken enz...enz.. en dat iedere dag, dag in dag uit.

Nee, nu heb ik het druk, soms te druk, heb nu 2 kinderen en ben zelfstandig ondernemer, maar zou voor geen goud meer een uitkering willen ontvangen en vervolgens de hele dag niks doen.
Dat is echt enorm geestdodend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_89282259
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of ie lui is? Het systeem bezorgt hem gratis geld en het zou idioot zijn daar niet van te profiteren.
Dat is een fout in het systeem en een fout in zijn mentaliteit. Als je niet werkt heb je geen vrije tijd. Alles word een grote grijze massa van saaiheid
pi_89282269
Dan ga je toch iets leuks doen? Opties zat dunkt me zoals voorgenoemde sportschool, ga een taal leren, ga op tafeltennis ofzo
Ga weg
pi_89282286
Geldt voor allebei de posts hierboven btw
Ga weg
pi_89282308
lekker 40 uur per week in de sportschool zitten *O*
  maandag 29 november 2010 @ 00:03:04 #296
293353 Stofzuigerzak
pi_89282347
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, nee, ik zou dat niet willen en heb de kans gehad.
Ik heb 2 jaar thuisgezeten wegens ziekte, niet een ziekte waardoor ik niet mijn ding kon doen maar ik had last van flauwvallen, vrij lastig op je werk.
Dus kreeg een ziektewetuitkering.

Dat was echt ene kutperiode, ondanks dat ik een leuk inkomsten had was het niet leuk, al mijn vriendinnen werkte gewoon, mijn man werkt, mijn ouders, zelfs mijn oma. ;)
Dus dan zit je alleen thuis, beetje huishouden doen, boodschapjes, tv kijken, internet, tv kijken, nog wat rommelen in huis, spelletje spelen, tv kijken enz...enz.. en dat iedere dag, dag in dag uit.

Nee, nu heb ik het druk, soms te druk, heb nu 2 kinderen en ben zelfstandig ondernemer, maar zou voor geen goud meer een uitkering willen ontvangen en vervolgens de hele dag niks doen.
Dat is echt enorm geestdodend.
Ddit is precies waar uitkering WEL voor is. Mensen in nood helpen en niet luie flikkers aan geld helpen.
  maandag 29 november 2010 @ 00:04:21 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89282399
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 00:01 schreef Nikmans het volgende:
Dan ga je toch iets leuks doen? Opties zat dunkt me zoals voorgenoemde sportschool, ga een taal leren, ga op tafeltennis ofzo
En dan? Dan heb je een taal geleerd waar je vervolegsn niks mee doet?
Sporten ( en ook een taal leren) kan je ook als je werkt dus daar hoef je niet werkeloos voor ze zijn.
Werk kan juist ook ontspanning zijn, daarbij zou ik het ronduit asociaal vinden van mezelf als ik geld ga vangen terwijl ik zelf weten dat het niet nodig is maar puur luiigheid is.
Ik zou me doodschamen.
pi_89282426
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Yreal het volgende:
lekker 40 uur per week in de sportschool zitten *O*
Nou én?
Punt is dat hij zijn tijd zo indeelt als ie zelf wil en toch geld krijgt. Dat een uitkering daar niet voor bedoeld is, soit, maar momenteel kun je er van profiteren en waarom dan niet
Ga weg
pi_89282472
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:04 schreef snakelady het volgende:

Ik zou me doodschamen.
Dit is het gewoon. Waarom zou je je ervoor schamen als je gratis geld ontvangt _O_ Zonder iets te doen _O_
Dat is überbaas
Ga weg
pi_89282498
Trots zijn om een profiteur te zijn :') geen eergevoel hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')