Beetje verbitterd?quote:Op zondag 7 november 2010 13:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
succes met een uitzondering worden.
maar niet zeiken als je werk niet verkoopt en je geen subsidie meer kirjgt he
Zo hey jij bent flink gebrainwashedquote:Op zondag 7 november 2010 13:50 schreef draaijer het volgende:
Niet eens met TS. Ik heb zat verantwoordelijkheden en een behoorlijke hoeveelheid aandelen. Ik wil mezelf ontwikkelen en het bedrijf laten groeien. Of ik dat nu als zelfstandige doe of als entrepreneur in een grote onderneming. Dat laatste geeft meer zekerheid en ik kan je melden dat ik aanzienlijk meer verdien dan een gemiddelde zelfstandige. Ik heb het enorm naar mijn zin en ik ga met erg veel plezier naar mijn werk. Mijn werk voelt niet als werk maar als iets leuks.
Zo kan het dus ook.
By the way : vul je glas eens. Altijd half leeg is zooo saai
Ik vul liever een doos dan een glas.quote:Op zondag 7 november 2010 13:50 schreef draaijer het volgende:
Niet eens met TS. Ik heb zat verantwoordelijkheden en een behoorlijke hoeveelheid aandelen. Ik wil mezelf ontwikkelen en het bedrijf laten groeien. Of ik dat nu als zelfstandige doe of als entrepreneur in een grote onderneming. Dat laatste geeft meer zekerheid en ik kan je melden dat ik aanzienlijk meer verdien dan een gemiddelde zelfstandige. Ik heb het enorm naar mijn zin en ik ga met erg veel plezier naar mijn werk. Mijn werk voelt niet als werk maar als iets leuks.
Zo kan het dus ook.
By the way : vul je glas eens. Altijd half leeg is zooo saai
Tja, succes is een keuze... Of je maakt er wat van, of.......... agh........ once a quitter, always a quitter.quote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo hey jij bent flink gebrainwashed
Je kunt ook al Engels zie ikquote:Op zondag 7 november 2010 14:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tja, succes is een keuze... Of je maakt er wat van, of.......... agh........ once a quitter, always a quitter.
Dat werd in andere topics al duidelijk, waar hij nogal... ongefundeerde reacties gaf.quote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo hey jij bent flink gebrainwashed
Op de korte termijn is het misschien inderdaad moeilijker. Maar op de lange termijn zal het zeker meer bevallen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee ik haal je uit de illusie dat het makkelijk is.
Vertel Joepie.. Wat zit je dwars kerel? Dit omdat ik een hekel heb aan krakers en omdat je een discussie niet kunt winnen?quote:Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat werd in andere topics al duidelijk, waar hij nogal... ongefundeerde reacties gaf.
[..]
Op de korte termijn is het misschien inderdaad moeilijker. Maar op de lange termijn zal het zeker meer bevallen.
Ik heb het niet alleen over de topics betreffende krakers. Ik heb wel meer reacties gelezen waar dit uit blijkt... maar goed, ik kan zo snel even niet voor de geest halen welke topics dat waren.quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vertel Joepie.. Wat zit je dwars kerel? Dit omdat ik een hekel heb aan krakers en omdat je een discussie niet kunt winnen?
ontopic
Ik vind het prima en ik ben blij een loonslaaf te zijn. Zekerheid en voldoende geld om je gezin te onderhouden vind ik belangrijk. Uiteraard in combinatie met groei perspectief
jaaa als je verkoopt wel ja.quote:Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat werd in andere topics al duidelijk, waar hij nogal... ongefundeerde reacties gaf.
[..]
Op de korte termijn is het misschien inderdaad moeilijker. Maar op de lange termijn zal het zeker meer bevallen.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
jaaa als je verkoopt wel ja.
maa dat is niet altijd zo.
hoeveel succesverhalen ken je nou werkelijk daarover?
ik echt niet meer dan 10 hoor.
Waar je mee omgaat, word je mee besmetquote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
jaaa als je verkoopt wel ja.
maa dat is niet altijd zo.
hoeveel succesverhalen ken je nou werkelijk daarover?
ik echt niet meer dan 10 hoor.
Op mijn opleidingen ben ik ook tientallen hippe jonge personen tegengekomen die wel even een bedrijf zouden opstarten, niet één bestaat er vandaag nog.quote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat iedereen die de buik vol heeft van 'het loonslaven' systeem en kankert op de uren die je maakt denkt dat je wel even als freelancer minder uren zal maken![]()
Ik zie die koppen al voo rme als ze merken dat ze eigenlijk veel meer uren moeten maken willen ze een beetje normaal kunnen opstarten
Goed bezig man.quote:Op maandag 8 november 2010 09:53 schreef Cheiron het volgende:
Wat een topic zeg. Gelukkig is er ruimte voor nuance![]()
Anyway, happy "loonslaaf" hier. Ik doe wat ik leuk vind, wordt uitgedaagd, heb leuke collega's, verdien goed geld en heb genoeg prive tijd.
Ieder zn eigen ding natuurlijk, maar mij bevalt het best.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op mijn opleidingen ben ik ook tientallen hippe jonge personen tegengekomen die wel even een bedrijf zouden opstarten, niet één bestaat er vandaag nog.
Stuk voor stuk hadden ze het onderschat en stuk voor stuk zijn ze gefaald.quote:Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo herkenbaarGrote smoel maar ondertussen *niks* klaar kunnen spelen, prachtig
Dit is van toepassing op FoK, Facebook, Hyves, Twitter, enz. Maar vooral Twitter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |