Drama hequote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Grrrr wat is die holo van Gosh tock K*T om te lakken.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Grrrr wat is die holo van Gosh tock K*T om te lakken.
Ik kan hem ook nergens meer vinden.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef PeRi het volgende:
Over GOSH gesproken, ik wil Rainbow en ik kan 'm nergens vinden!! Ik heb verdorie 2 Kruidvats gehad gisteren en geen Rainbow te vinden. Pfft.
Nou, smeer net op mijn wijsvinger laagje drie en nog trek ik gaten tot op de bodem.. terwijl het toch echt droog aanvoelde!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Drama heHoeveel klonten had jij op je nagel?
Na drie laagjes kun je het wel uitvegen zeg maar, maar applicatie is verre van fijn.
Rainbow is schijnbaar uit het assortimentquote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef PeRi het volgende:
Over GOSH gesproken, ik wil Rainbow en ik kan 'm nergens vinden!! Ik heb verdorie 2 Kruidvats gehad gisteren en geen Rainbow te vinden. Pfft.
Echt? Neeeeeeeeeeeee!!! Je liegt!! Je mag niet liegen!! Nooooooooes!!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rainbow is schijnbaar uit het assortimentEn de medewerksters bij Kruidvat willen niet bestellen omdat ze zeggen "Als het er niet staat in het schap, is het eruit"
Bij Kruidvat zijn ze altijd zo lief he!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rainbow is schijnbaar uit het assortimentEn de medewerksters bij Kruidvat willen niet bestellen omdat ze zeggen "Als het er niet staat in het schap, is het eruit"
Vreselijk he? Had ik ook, op een gegeven moment gebruikte ik maar enorme klodders om de kale plekken enigszins te bedekken en na drie laagjes was het wel aardig..quote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, smeer net op mijn wijsvinger laagje drie en nog trek ik gaten tot op de bodem.. terwijl het toch echt droog aanvoelde!
Nee, het is er weer af en hij gaat het ruiltopic in. Vind zilver toch een beetje flets maken bij mijn nagels, en als links al zo lelijk wordt.. dan hoef ik m'n rechterhand niet eens te proberenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk he? Had ik ook, op een gegeven moment gebruikte ik maar enorme klodders om de kale plekken enigszins te bedekken en na drie laagjes was het wel aardig..
Ik lieg niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt? Neeeeeeeeeeeee!!! Je liegt!! Je mag niet liegen!! Nooooooooes!!
Ontzettend, volgens mij worden ze erop getraindquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij Kruidvat zijn ze altijd zo lief he!![]()
Ik wilde hem vanmiddag meenemen bij de kruidvat... toch maar niet doen dan??quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk he? Had ik ook, op een gegeven moment gebruikte ik maar enorme klodders om de kale plekken enigszins te bedekken en na drie laagjes was het wel aardig..
Laat je weten wat hij te zeggen heeft? Ben heel benieuwd :pquote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
Ik heb David van transdesign gemaild want ik werd nieuwsgierig.
Ah, een vriendin van me wil hem ook maar hij is bijna nergens te vinden! Ja, op eBay voor £12 de 2.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef PeRi het volgende:
Nope, die vriendin had GOSH gemaild, én het PR bureau in Nederland en beiden zeggen dat hij niet uit het assortiment is..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt? Neeeeeeeeeeeee!!! Je liegt!! Je mag niet liegen!! Nooooooooes!!
Haha, man met de hamer?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef tliciouz het volgende:
Snkr wat een prachtige nagels heb je toch weer! Pff net wakker van een avondje stappen wat een drama toch weer.
Ik ben ook benieuwd, als er een reactie komt hoor je het.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Laat je weten wat hij te zeggen heeft? Ben heel benieuwd :p
Ah goed om te weten! We moeten de Kruidvats blijven lastigvallen dusquote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, een vriendin van me wil hem ook maar hij is bijna nergens te vinden! Ja, op eBay voor £12 de 2.
Iemand had hem gehaald voor me, voor 50 cent.![]()
![]()
[..]
Nope, die vriendin had GOSH gemaild, én het PR bureau in Nederland en beiden zeggen dat hij niet uit het assortiment is..![]()
Ik zag het en moest lachen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Oooh dank jullie wel dames nog, voor de complimentjes![]()
Dat TD gebeuren vind ik uiterst interessant, jammergenoeg word ik totaal niet begrepen bij dat artikel
Da's heul geen fail, dat is leuk!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef PeRi het volgende:
FAIL; ik heb bij nfuhohnederland Nfuh.Oh 59 en 60 besteld.
In Maart ga ik niks meer bestellen nu. Behalve GOSH Rainbow als ik 'm tegenkom.
Mocht ik hem ooit eens tegenkomen, neem ik heel hun voorraad wel meequote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah goed om te weten! We moeten de Kruidvats blijven lastigvallen dus.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:02 schreef Debsterr het volgende:
en als links al zo lelijk wordt.. dan hoef ik m'n rechterhand niet eens te proberen.
Ik had nog niet eens getekend!! Shame on me!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:29 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/essence/ spam deze nog maar eens, misschien dat de blog ladies 'm ook nog eens willen vermelden?
Heb hem getekend en getweet!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:29 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/essence/ spam deze nog maar eens, misschien dat de blog ladies 'm ook nog eens willen vermelden?
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mocht ik hem ooit eens tegenkomen, neem ik heel hun voorraad wel mee
Doe dat!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mocht ik hem ooit eens tegenkomen, neem ik heel hun voorraad wel mee
Sparkling*nails op ebay: http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewelsquote:Op zondag 28 februari 2010 13:50 schreef MissJ het volgende:
ladies!
Ik wil nu toch eens een keer die topcoat van Nubar proberen, die Diamont zeg maar.
kan iemand mij een link geven waar ik die kan bestellen? heb zelf al een paar keer gegoogled, maar nog niet echt iets gevonden
Heb trouwens geen CC, wel Paypal
dank je!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sparkling*nails op ebay: http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Hm ik zie het, dan is het tijdelijk uitverkocht denk ik.. Ik zou haar even een berichtje sturen met de vraag of ze het weer binnenkrijgt, en zo ja, wanneerquote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
dank je!
Zit nu te zoeken maar kan de topcoat nog niet vinden...![]()
Ok, dank voor de tip, ik ga d'r even mailenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm ik zie het, dan is het tijdelijk uitverkocht denk ik.. Ik zou haar even een berichtje sturen met de vraag of ze het weer binnenkrijgt, en zo ja, wanneerAls ze het in principe niet binnenkrijgt, kun je vragen of ze het voor je bestelt. Ze is ontzettend vriendelijk
Ik ben gisteren geweest en het was er nog niet, in Rotterdam.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[offtopic]Laat je even weten of de nieuwe collectie er is?[/offtopic]
Nee donderdag in Hoofddorp ook niet hoor, maar ik ben op de uitkijk voor de nieuwe lakkenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest en het was er nog niet, in Rotterdam.
Denk dat het pas na 1 maart komt, deze week moeten dus op loer liggen en alles inslaan allemaalquote:Op zondag 28 februari 2010 14:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee donderdag in Hoofddorp ook niet hoor, maar ik ben op de uitkijk voor de nieuwe lakken
Heb d'r een paar dagen geleden ook gemaild, nog niets gehoord. Ben ook benieuwd naar die Diamontquote:Op zondag 28 februari 2010 14:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok, dank voor de tip, ik ga d'r even mailen
Die staat ook op mijn wishlist maar wist niet dat hij zo moeilijk verkrijgbaar wasquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak vind ik echt zo![]()
![]()
![]()
Wil deze echt graag!
Het blijkt er 1 te zijn van de oude DS serie van Opi, TD heeft 'm niet meer.
Ben nu flink aan het googlen, maar niet te vinden (ja op Ebay bij 1 verkoper, maar die doet niet buiten de USA shippen)...
Dus, als iemand deze ergens ziet.. let me know
Nou, nu ze nog een email krijgt gaat ze vast wel snel reagerenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb d'r een paar dagen geleden ook gemaild, nog niets gehoord. Ben ook benieuwd naar die Diamont
[..]
Die staat ook op mijn wishlist maar wist niet dat hij zo moeilijk verkrijgbaar was![]()
http://www.amazon.com/OPI-Designer-Polish-Glamour-DS/dp/B000NGAYWU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=hpc&qid=1267364553&sr=8-1quote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak vind ik echt zo![]()
![]()
![]()
Wil deze echt graag!
Het blijkt er 1 te zijn van de oude DS serie van Opi, TD heeft 'm niet meer.
Ben nu flink aan het googlen, maar niet te vinden (ja op Ebay bij 1 verkoper, maar die doet niet buiten de USA shippen)...
Dus, als iemand deze ergens ziet.. let me know
wooow geweldig dank je!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/OPI-Designer-Polish-Glamour-DS/dp/B000NGAYWU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=hpc&qid=1267364553&sr=8-1
Ik weet alleen niet of ze nagellak naar NL opsturen, zou je eventjes uit moeten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |