quote:Op zondag 28 februari 2010 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
17 jaar. Nooit ziek. En is na zijn krantenronde weer even gaan slapen en nooit meer wakker geworden.
Het zal, helaas, ook niet de laatste keer zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt...
Of wat zijn Nederlanders (en Engelsen) toch gezellige mensen. Ik ben een keer verzeild geraakt in een feest van Duitse supporters, was heel gezellig, ongeacht voor welke ploeg je wasquote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
RT @barrysmit: 700 Utr-fans bij arena terug de trein in gestuurd/geslagen wegens spreekkoren. Trein wordt nu gesloopt en er komt rook uit
Wat is voetbal toch een gezellige sport.
Ik zal misschien cynisch zijn, maar ik denk dat het eerder een actie is van jongeren die vinden dat de PVV gelijk heeft en denken dat het te lang duurt voordat ze aan de macht zijnquote:De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
Ik heb heel andere ervaringen met Duitse supporters...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of wat zijn Nederlanders (en Engelsen) toch gezellige mensen. Ik ben een keer verzeild geraakt in een feest van Duitse supporters, was heel gezellig, ongeacht voor welke ploeg je was
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik ga doenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
@Etc: Wat behelst jouw stageplek nou precies?
Dacht dat je weer ongeveer hetzelfde ging doen als een paar jaar terug...
Ah, vandaar dat ik dacht dat je weer ging Photoshoppen daar of deed je dat toen ook al niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik ga doenIk zit wel weer bij hetzelfde bedrijf als de vorige keer
waarom denk je dat het in KLB en andere fora zo druk is?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
In de peiling op Fok! staat PVV op 1e plaats....
Dank je wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Cobra, nog gefeliciteerd! Maar wat een klotebericht van die vriendin van je zeg!!!![]()
veel sterkte...
In mijn vriendenclub zit ook een stel waarvan zij 27 is en hij 53quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef B.ertha het volgende:
Een vroegere klasgenoot van mij (20 dus) gaat trouwen met een kerel van 55!![]()
![]()
En alsof dat nog niet erg genoeg is: Zij is een dik, lelijk, zogenaamd spontaan maar eigenlijk achterbaks, lomp, vals, nep, bemoeizuchtige wijf en in die hoedanigheid heeft ze best veel vijanden, maar één iemand in het bijzonder al vanaf de basisschool. Drie keer raden wiens dochter dat is...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Na de 'ophef' in Enschede over 'vrouwonvriendelijke' van de VVD vroeg ik me af wat doet een vrouwenbond eigenlijk?volgens mij bestaan ze alleen maar om over dit soort dingen te zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |