koude eieren lust ik wel hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
volgens mij woon je ook niet echt in de buurt.
Heb je een leuke verjaardag gehad?
Het lijkt de NS wel. Bij elk ander weertype zijn er afgelastingen.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Brakness united weer hier, en de voetbal weer eens afgelast...
Als ze zachtgekookt zijn, zijn ze koud niet lekker hoor... tenminste ik vind van niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
koude eieren lust ik wel hoor.
Ik heb niks aan mijn verjaardag gedaan. Want ik moest er vanochtend weer om 0500 uit.
Ik snap nu wel dat het afgelast is, het is eerder een zwembad dan een veld, maar deze competitie gaat nu nooit meer helemaal uitgespeeld wordenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt de NS wel. Bij elk ander weertype zijn er afgelastingen.
Nope, niks gedaan. Maar ik was gisterenavond er niet echt voor in de stemming. Een vriendin belde dat haar zoon was overleden.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ze zachtgekookt zijn, zijn ze koud niet lekker hoor... tenminste ik vind van niet.
Ook overdag niet? 5 uur eruit... pff zou niets voor mij zijn.
Pfff dat is heftig zeg. Was die zoon nog jong? Ziek? Verschrikkelijk .... sterkte!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, niks gedaan. Maar ik was gisterenavond er niet echt voor in de stemming. Een vriendin belde dat haar zoon was overleden.![]()
17 jaar. Nooit ziek. En is na zijn krantenronde weer even gaan slapen en nooit meer wakker geworden.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff dat is heftig zeg. Was die zoon nog jong? Ziek? Verschrikkelijk .... sterkte!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
17 jaar. Nooit ziek. En is na zijn krantenronde weer even gaan slapen en nooit meer wakker geworden.
[..]
17 jaar. Nooit ziek. En is na zijn krantenronde weer even gaan slapen en nooit meer wakker geworden.
Er komt wel een onderzoek. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
vreselijk..... Laten ze nu ook onderzoeken waaraan hij is overleden?
Waarschijnlijk een hartstilstand.. misschien zwak hart zonder het te weten... ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt wel een onderzoek. Ik ben benieuwd.
Misschien wel. We wachten het af.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hartstilstand.. misschien zwak hart zonder het te weten... ik ben ook wel benieuwd.
Right. Even een berg van 1000m hoog maken joh.quote:'Winterspelen 2022 naar Nederland'
Uitgegeven: 28 februari 2010 10:26
Laatst gewijzigd: 28 februari 2010 10:26
VANCOUVER - Nederland is in staat de Winterspelen te organiseren. Dat stelt Ron Mulder, de baas van het sportsmarketingbedrijf Referee en de manager van schaatser Sven Kramer.
''Het is haalbaar en een stuk goedkoper dan de Zomerspelen in 2028'', aldus Mulder.
In de ogen van Mulder heeft Nederland op wintersportgebied meer te bieden dan in de zomersporten.
''Dat Nederland geen bergen heeft voor alpine-skiën maakt niet uit. Grote baggeraars willen en maken zo een berg van 1000 meter hoog. Op de Veluwe kunnen we allerlei ski-disciplines doen. Daarnaast hebben we multinationals als DSM, Philips, Unilever en Shell."
"We zijn een land van innovatie en met die bedrijven erachter moet het lukken. Het is ook een stuk goedkoper. Ze lachen me allemaal uit met dit idee, maar die Zomerspelen in 2028 krijgen we toch nooit.''
Belachelijk idee vind ik het...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Right. Even een berg van 1000m hoog maken joh.
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfs als het kan komen we bij het volgende probleem aan: dat ding moet ook nog vol liggen met sneeuwquote:Op zondag 28 februari 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan dan gewoon gemaakt worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs als het kan komen we bij het volgende probleem aan: dat ding moet ook nog vol liggen met sneeuw
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt...quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
RT @barrysmit: 700 Utr-fans bij arena terug de trein in gestuurd/geslagen wegens spreekkoren. Trein wordt nu gesloopt en er komt rook uit
Wat is voetbal toch een gezellige sport.
Correctquote:Op zondag 28 februari 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt...
Geschikt voor deelname aan de Wacky Races.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amerikaan heeft een paar voorbeelden van Engelse auto's gezien en besluit er zelf ook een te gaan maken. Het resultaat:
[ afbeelding ]
[..]
Het zal, helaas, ook niet de laatste keer zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt...
Of wat zijn Nederlanders (en Engelsen) toch gezellige mensen. Ik ben een keer verzeild geraakt in een feest van Duitse supporters, was heel gezellig, ongeacht voor welke ploeg je wasquote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
RT @barrysmit: 700 Utr-fans bij arena terug de trein in gestuurd/geslagen wegens spreekkoren. Trein wordt nu gesloopt en er komt rook uit
Ik zal misschien cynisch zijn, maar ik denk dat het eerder een actie is van jongeren die vinden dat de PVV gelijk heeft en denken dat het te lang duurt voordat ze aan de macht zijnquote:De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
Ik heb heel andere ervaringen met Duitse supporters...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of wat zijn Nederlanders (en Engelsen) toch gezellige mensen. Ik ben een keer verzeild geraakt in een feest van Duitse supporters, was heel gezellig, ongeacht voor welke ploeg je was
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik ga doenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
@Etc: Wat behelst jouw stageplek nou precies?
Dacht dat je weer ongeveer hetzelfde ging doen als een paar jaar terug...
Ah, vandaar dat ik dacht dat je weer ging Photoshoppen daar of deed je dat toen ook al niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik ga doenIk zit wel weer bij hetzelfde bedrijf als de vorige keer
waarom denk je dat het in KLB en andere fora zo druk is?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
In de peiling op Fok! staat PVV op 1e plaats....
Dank je wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Cobra, nog gefeliciteerd! Maar wat een klotebericht van die vriendin van je zeg!!!![]()
veel sterkte...
In mijn vriendenclub zit ook een stel waarvan zij 27 is en hij 53quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef B.ertha het volgende:
Een vroegere klasgenoot van mij (20 dus) gaat trouwen met een kerel van 55!![]()
![]()
En alsof dat nog niet erg genoeg is: Zij is een dik, lelijk, zogenaamd spontaan maar eigenlijk achterbaks, lomp, vals, nep, bemoeizuchtige wijf en in die hoedanigheid heeft ze best veel vijanden, maar één iemand in het bijzonder al vanaf de basisschool. Drie keer raden wiens dochter dat is...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Na de 'ophef' in Enschede over 'vrouwonvriendelijke' van de VVD vroeg ik me af wat doet een vrouwenbond eigenlijk?volgens mij bestaan ze alleen maar om over dit soort dingen te zeuren
Maar dan nog zijn er dus al heeeeel veel kaarten verkocht. Ik had hier vanmiddag al een sjaggie Peaceman zitten... dit zou zn 10e Lowlands (op rij) zijn... maar hij heeft nu snel nog 2 kaartjes kunnen bestellen. Ik ga niet mee... wordt lastig met opvang van de kinderen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Juist. In plaats van 10.000 waren er 20.000 kaarten gereserveerd voor CJP'ers. Paupertuig!
Wat is KLB??quote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom denk je dat het in KLB en andere fora zo druk is?
Met de winter die we net achter de rug hebben, lijkt me dat geen probleem.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs als het kan komen we bij het volgende probleem aan: dat ding moet ook nog vol liggen met sneeuw
Er is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd. De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Twitter allemaal geruchten gelezen over uitverkocht Lowlands, dus snel naar Livenation.nl gegaan voor een kaartje. De gewone kaarten waren niet meer te bestellen, dus ik heb nu gedwongen een combiticket (21 euro duurder dan een normale kaart). Maar... ik heb een ticket!
Ik had het katergevoel vanochtendquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Laatste onderdeel van de spelen. Ik heb altijd een katergevoel als het afgelopen is... en eigenlijk vind ik dan ook dat ik te weinig heb gezien, helemaal nu de meeste onderdelen 's nachts waren.
Lees het net pas. Wat een vreselijk verhaal, Cobra. Sterkte.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Die Zimmer ken ik van andere foto's. Als rechtgeaard liefhebber van klassieke auto's gaan mijn tenen hier krom van staan. Eigenlijk is er maar één ding goed aan dat gedrocht: het geval is vréselijk zeldzaam (hetgeen me overigens niet verbaast). Dus de kans dat ik er ooit eentje in het echt tegenkom is gelukkig ook vreselijk klein...quote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amerikaan heeft een paar voorbeelden van Engelse auto's gezien en besluit er zelf ook een te gaan maken. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Nee, dat heb ik ook niet gedaan. Als het in het weekend was, probeerde ik wel iets langer op te blijven maar dat is niet echt goed gelukt.... ik vind het ook erg jammer dat de sluitingsceremonie vannacht om half 3quote:Op zondag 28 februari 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had het katergevoel vanochtend
Ik heb ook veel te weinig gezien, maar ik ga er ook echt de wekker niet voor zetten als ik de volgende dag weer moet werken
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Natalee_Holloway het volgende:
From the swamps of Aruba I like to say hi to all the people in the world...
Die supporters moeten de schade aan de trein volledig herstellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
Toen ik het hoorde was het volgens de website van Lowlands zelf al daadwerkelijk uitverkocht, behalve voor CJP-houders en de combikaarten.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Twitter allemaal geruchten gelezen over uitverkocht Lowlands, dus snel naar Livenation.nl gegaan voor een kaartje. De gewone kaarten waren niet meer te bestellen, dus ik heb nu gedwongen een combiticket (21 euro duurder dan een normale kaart). Maar... ik heb een ticket!
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...en nu zijn er zo te zien weer zat Lowlands-kaarten beschikbaar. Geen idee waar die ineens vandaan komen
quote:Er is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd . De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.
Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.
Excuses voor het ongemak.
Goede zaak! Laat de vernielers er maar zelf voor opdraaien!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die supporters moeten de schade aan de trein volledig herstellen.
Tot die tijd komen ze hun eigen stadion niet binnen...
Als je een berg zou maken van 900m dan heb je een heuvel.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |