Precies. Ik kende ook iemand van 27 jaar die verliefd is geworden op haar leraar, die toen al in de zestig was..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe je daar verliefd op wordt. Ik zou hooguit denken: best nog een leuke gast, voor zijn leeftijd. Maar nooit meer dan dat, lijkt me..
AKQ SC #807 Net op tijd voor Cobra's verjaardagstopic!
Die waar ze zo'n hekel aan heeft, bedoel je? De dochter van die kerel. Hij heeft ook geen contact meer met zijn kinderen dankzij zijn nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Ik kende ook iemand van 27 jaar die verliefd is geworden op haar leraar, die toen al in de zestig was..Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen. Zij ging trouwens met zijn zoon naar festivals en concerten. Dat lijkt me zo raar.
Ik ben wel benieuwd naar wiens dochter dat was trouwens.
Neen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef peaceman het volgende:
MM, heb jij de film The boat that rocked ook gezien?
Ow nu snap ik het pas... hahaha. Duidelijk!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die waar ze zo'n hekel aan heeft, bedoel je? De dochter van die kerel. Hij heeft ook geen contact meer met zijn kinderen dankzij zijn nieuwe vriendin
Gaat over een radio piratenzender (inclusief schip) zoals Veronica ooit was. Erg grappige en vrolijke film. Aanrader.quote:
Zij willen hem niet meer zien omdat ze zijn actie niet begrijpen en haar niet uit kunnen staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nu snap ik het pas... hahaha. Duidelijk!!
Vreemd vind ik dat trouwens dat je door je nieuwe vriendin geen contact meer hebt met je kinderen.
Okay, aan de ene kant begrijpelijk van die kinderen, maar ja je wil je vader toch ook wel gelukkig zien.... Lastig dat soort situaties.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zij willen hem niet meer zien omdat ze zijn actie niet begrijpen en haar niet uit kunnen staan.
Maar goed.
Zal hem eens opsnorren, dank voor de tip...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat over een radio piratenzender (inclusief schip) zoals Veronica ooit was. Erg grappige en vrolijke film. Aanrader.
Ik vond hem ook leuk en niet in slaap gevallen!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat over een radio piratenzender (inclusief schip) zoals Veronica ooit was. Erg grappige en vrolijke film. Aanrader.
kort samengevat: gaaf!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb niet terug gelezen, maar hoe was (in het kort) je trip?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kort samengevat: gaaf!
Ruige natuur, Pinguïns, zeeleeuwen, vogels en heeeeeel veel ijs
zal later van de week wel wat plaatjes posten.
Ja, dat deed ze slim. En zo mooi, eerst liggen balen op het ijs omdat ze dacht dat ze verloren had en toen juichen!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Wie heeft Friesinger zien zwemmen![]()
Wereldwijf
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een blauw olifantje op m'n bureau staan en het is net jouw UI.
@HT, veel cadeautjes!Enne, die sleutelsteen.
Ge-ni-aalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Wereldwijf
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Wereldwijf
Wastie subtiel genoeg?quote:
Dat miste ik ook, maar misschien dat haar knie opspeelde ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ge-ni-aalwel jammer dat ik heb gemist waarom ze eigenlijk zo gammel schaatste op het laatst, was afgeleid.
Ik hou niet zo van Telegraaf, maar die hebben foto's: http://www.telegraaf.nl/t(...)_finale__.html?p=1,1quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
http://nos.nl/os2010/video/140358-de-snoekduik-van-anni.html Filmpje van Friesinger
Eerst recensies gecheckt of op de gok?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Boat That Rocked maar even besteld voor 6 Euro...
Op jouw verantwoordelijkheid...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eerst recensies gecheckt of op de gok?
Ik mag het hier niet zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
http://nos.nl/os2010/video/140358-de-snoekduik-van-anni.html Filmpje van Friesinger
quote:
Yuriquote:Op zondag 28 februari 2010 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
en hoe is het met jay?
ook weer terug van de arbeit?quote:Op zondag 28 februari 2010 02:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yuri![]()
Had Yankee die vraag in de AKQ nog goed beantwoord?
lama, volgens mij kreeg ie er al een punt voor![]()
yep, met een barzit-uurtje of 2 ertussenquote:Op zondag 28 februari 2010 02:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook weer terug van de arbeit?
wat had je ermee gedaan dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 02:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
yep, met een barzit-uurtje of 2 ertussen
En mijn computer is terug van de computerboer![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat had je ermee gedaan dan?
Goedquote:
tot maandagmorgen heel voregquote:
maak er nog een leuk weekend vanquote:Op zondag 28 februari 2010 03:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tot maandagmorgen heel voreg
hmmm.... wil eigenlijk gewoon slapenquote:Op zondag 28 februari 2010 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maak er nog een leuk weekend van
dat mag ookquote:Op zondag 28 februari 2010 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm.... wil eigenlijk gewoon slapen
Oh en ik ben verliefd op kramer
Svenquote:
oh okquote:Op zondag 28 februari 2010 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een zanger ofzo die zit hier steeds in de essent reclame met sven kramer
Slechtquote:Op zondag 28 februari 2010 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die vent het dus ben cramer en in de reclame maken ze dezelfde grap
quote:Op zondag 28 februari 2010 07:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen dan maar weer.
Jetlag....
Lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 07:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De espresso is al klaar, ook een bakkie?
quote:Op zondag 28 februari 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben weg
familierondje maken na de vakantie
Doe je ook bezorgen?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij zitten lekker aan een ontbijtje, met gekookte eitjes.
He jammer.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, nee. Ik zit nog in mn pyjama.
volgens mij woon je ook niet echt in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |