quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nicolas heeft toch een eigen modellenbureau of niet??
Trouwens wanneer komt de aflevering waarin ze laten zien dat ie uit de kast komt???
Kloptquote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Shania zegt ook wel eens mijn broer hoor!
Blijkbaarquote:
quote:Bij Jean-Marie en Carmen woonde sinds 1985 tot zijn overlijden ook de vader van Carmen, Edilbert Seth, in huis.
Iedere artiest krijgt het publiek dat hij/zij verdiend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:31 schreef JaneDoe het volgende:
och och, wat een publiek weer bij dat optreen van sam
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
Iedere artiest krijgt het publiek dat hij/zij verdiend.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
Iedere artiest krijgt het publiek dat hij/zij verdiend.
Kansloos
12 toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Saphia het volgende:
[..]
Inderdaad,die ene jongen met lang haar .Zat een beetje op Vol Gas! te headbangen ,wat een grap zeg
![]()
Lyndsey die vroeg of 125(?) flessen witte wijn voldoende is voor het doopfeest.Carmen die dan heel droog antwoord dat als zij erbij is dat het dan te weinig is![]()
En Debby die Nicholas in zijn gezicht inzeept,dat zag er zo sneu uit! amai amai
Inderdaad, genieten van het leven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:48 schreef Grunsfan het volgende:
Ik hoorde toch duidelijk gewoon 12 flessen hoor!
Ik vind het juist leuk dat de Pfaffs overal een feestje van maken. Zouden een hoop mensen nog een voorbeeld aan kunnen nemen![]()
Gelijk heb je. JM kan beter nu genieten, straks zit ie in de bak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:48 schreef Grunsfan het volgende:
Ik vind het juist leuk dat de Pfaffs overal een feestje van maken. Zouden een hoop mensen nog een voorbeeld aan kunnen nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |