abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:53:39 #226
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_78962392
quote:
kenji is net zo'n komediant als zn vader, geniet van aandacht
pi_78963722
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kenji is net zo'n komediant als zn vader, geniet van aandacht

Das een understatement
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_78983311
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 08:53 schreef Oliver23 het volgende:
Kenji Gooris

http://www.vtm.be/de-pfaffs/kenji-speelt-urbanus
[/quote

Leuk he, die filmpjes op vtm! Had deze ook gezien, maarre........ misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!

Kan aan mij liggen, ik vind namelijk ook Debby wel meevallen en daar ben ik geloof ik ook de enige in, hier op dit forum!
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:16:49 #230
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_78983750
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Starlie het volgende:
Keano heeft toch wat homo neigingen en volgens mij heeft Nicolas (die er natuurlijk ook wat van kan) dat ook in de gaten... die zat hem uit te horen over een vriendinnetje enz.
vond het nogal raar overkomen al die vragen over meisjes enzo en dan daarna "je verteld papa toch wel alles?" maar mss bedoelde hij het anders
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_78985158
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Mirjam30 het volgende:

Leuk he, die filmpjes op vtm! Had deze ook gezien, maarre........ misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!

Kan aan mij liggen, ik vind namelijk ook Debby wel meevallen en daar ben ik geloof ik ook de enige in, hier op dit forum!
Ja ik zat die filmpjes ook te kijken en kreeg het zelfde gevoel.
pi_78985424
quote:
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 08:53 schreef Oliver23 het volgende:
Kenji Gooris

http://www.vtm.be/de-pfaffs/kenji-speelt-urbanus
[/quote

Volgens mij wordt Kenji precies zijn vader..
pi_78985642
Ik vind Kenji geweldig Maar inderdaad, vooral toen hij klein was was ie superschattig.
pi_78986202
Vrouw zegt : " de beste keeper van Belgie"
ondertiteling: " de beste kippen van Belgie"

hahahaha
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:30:39 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78987552
Die laatste uitspraak van JM kón écht niet.
Zei hij nou dat hij travestieten ook wel intelligent vond???
pi_78988004
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Die laatste uitspraak van JM kón écht niet.
Zei hij nou dat hij travestieten ook wel intelligent vond???
Ja, dat zei hij helaas echt .........
Soms heb je inderdaad last van plaatsvervangende schaamte als je JM hoort praten......
pi_78988649
quote:
misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!

Merendeel vindt Sam (en de hele Gooris fam) ook geweldig, dus tja het joch dan ook wel

Ik heb er ook niks mee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:18:20 #238
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78989972
quote:

Ik vind hem ook niet zo heel leuk meer, toen hij nog heel jong was, was hij schattig maar nu wordt hij irritant en overdreven aanwezig.

Debby begin ik leuker te vinden, in de nieuwste afleveringen is ze een soort van lief en ook wel grappig.

In de nieuwste aflevering van volgende week lijkt het net of Nicolas haar ten huwelijk gaat vragen!! Ben benieuwd
pi_78990264
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik vind hem ook niet zo heel leuk meer, toen hij nog heel jong was, was hij schattig maar nu wordt hij irritant en overdreven aanwezig.

Debby begin ik leuker te vinden, in de nieuwste afleveringen is ze een soort van lief en ook wel grappig.

In de nieuwste aflevering van volgende week lijkt het net of Nicolas haar ten huwelijk gaat vragen!! Ben benieuwd
Dat zat ik me vrijdag af te vragen, omdat Debby bij die feestwinkel zei: "en een hoed (oid) voor mijn vriend."

Toen had ik zo'n gevoel.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:34:09 #240
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78990680
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dat zat ik me vrijdag af te vragen, omdat Debby bij die feestwinkel zei: "en een hoed (oid) voor mijn vriend."

Toen had ik zo'n gevoel.
Huh??? Wat bedoel jij dan ? Ik bedoel echt de nieuwste afleveringen die in NL nog niet op tv zijn die je moet downloaden...
pi_78991031
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Starlie het volgende:

[..]

Huh??? Wat bedoel jij dan ? Ik bedoel echt de nieuwste afleveringen die in NL nog niet op tv zijn die je moet downloaden...
Vorige aflevering, toen een van de Liebartjes jarig was, en ze een cowboyfeest hielden, zei Debby in de winkel tegen de verkoopster dat ze nog iets voor haar vriend moest hebben. Nicholas dus, maar ik had er niet bij stilgestaan dat ze nooit getrouwd zijn.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_78991435
Een huwelijk zou leuk zijn! (ben benieuwd wat voor trouwjurk Debby dan zou hebben......)

Ik ben dus toch niet de enige die niet zo'n Kenji fan is!
Tja, en ik vind Debby dus niet zo'n heks als de meesten hier, maar ik heb bij haar nooit echt het gevoel dat ze zich beter/leuker/mooier voordoet dan ze is. Dit in tegenstelling tot met name Kelly, die vind ik zo nep.
Debby is inderdaad vaak chagerijnig, ze snauwt Nicolas vaak af, kauwt haar kauwgom ordinair etc, maar toch....... ze is gewoon zo!
  donderdag 11 maart 2010 @ 06:51:22 #243
225540 Pugg
Friends forever
pi_79001450
quote:
Een huwelijk zou leuk zijn! (ben benieuwd wat voor trouwjurk Debby dan zou hebben......)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79002686
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Mirjam30 het volgende:

[..]

Ja, dat zei hij helaas echt .........
Soms heb je inderdaad last van plaatsvervangende schaamte als je JM hoort praten......
Zeker als hij zijn filosofische pet weer eens op heeft. Bij de geboorte van een van die kinderen had hij het tegen die engerd van een gynaecoloog dat een geboorte toch een soort herrijzenis is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_79009543
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:

[..]

Maar wat ik mij af vraag, zouden de meeste kinderen op die leeftijd niet zo doen als er een camera op hun gericht staat?
pi_79010487
quote:
Wat leuk
(ik krijg wel een ongemakkelijk gevoel bij dat interview, weet niet waarom...)

Ben benieuwd hoe dat zal gaan
En als ze volgend jaar trouwen zal er nog wel een seizoen achteraan geplakt worden
pi_79011627
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Rianne84 het volgende:

En als ze volgend jaar trouwen zal er nog wel een seizoen achteraan geplakt worden
Uiteraard ! Al is het alleen maar om de kosten van de trouwerij te kunnen drukken, qua sponsoren etc.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_79012033
ik dacht dat ze al getrouwd waren
pi_79012385
als ik dat interview zo zie ga ik er vanuit dat debby nicolas heeft gevraagd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')