kenji is net zo'n komediant als zn vader, geniet van aandachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:53 schreef Oliver23 het volgende:Kenji Gooris
![]()
http://www.vtm.be/de-pfaffs/kenji-speelt-urbanus
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kenji is net zo'n komediant als zn vader, geniet van aandacht
vond het nogal raar overkomen al die vragen over meisjes enzo en dan daarna "je verteld papa toch wel alles?" maar mss bedoelde hij het andersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Starlie het volgende:
Keano heeft toch wat homo neigingen en volgens mij heeft Nicolas (die er natuurlijk ook wat van kan) dat ook in de gaten... die zat hem uit te horen over een vriendinnetje enz.
Ja ik zat die filmpjes ook te kijken en kreeg het zelfde gevoel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Mirjam30 het volgende:
Leuk he, die filmpjes op vtm! Had deze ook gezien, maarre........ misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!![]()
Kan aan mij liggen, ik vind namelijk ook Debby wel meevallen en daar ben ik geloof ik ook de enige in, hier op dit forum!
Volgens mij wordt Kenji precies zijn vader..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 08:53 schreef Oliver23 het volgende:Kenji Gooris
![]()
http://www.vtm.be/de-pfaffs/kenji-speelt-urbanus
[/quote
Leuk he, die filmpjes op vtm! Had deze ook gezien, maarre........ misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!![]()
Kan aan mij liggen, ik vind namelijk ook Debby wel meevallen en daar ben ik geloof ik ook de enige in, hier op dit forum!
Ja, dat zei hij helaas echt .........quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Die laatste uitspraak van JM kón écht niet.
Zei hij nou dat hij travestieten ook wel intelligent vond???
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Mirjam30 het volgende:
misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Kenji, vooral naarmate hij ouder wordt, echt NIET leuk!![]()
Ik vind hem ook niet zo heel leuk meer, toen hij nog heel jong was, was hij schattig maar nu wordt hij irritant en overdreven aanwezig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Mirjam30 het volgende:
Dat zat ik me vrijdag af te vragen, omdat Debby bij die feestwinkel zei: "en een hoed (oid) voor mijn vriend."quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo heel leuk meer, toen hij nog heel jong was, was hij schattig maar nu wordt hij irritant en overdreven aanwezig.
Debby begin ik leuker te vinden, in de nieuwste afleveringen is ze een soort van lief en ook wel grappig.
In de nieuwste aflevering van volgende week lijkt het net of Nicolas haar ten huwelijk gaat vragen!! Ben benieuwd
Huh??? Wat bedoel jij danquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zat ik me vrijdag af te vragen, omdat Debby bij die feestwinkel zei: "en een hoed (oid) voor mijn vriend."
Toen had ik zo'ngevoel.
Vorige aflevering, toen een van de Liebartjes jarig was, en ze een cowboyfeest hielden, zei Debby in de winkel tegen de verkoopster dat ze nog iets voor haar vriend moest hebben. Nicholas dus, maar ik had er niet bij stilgestaan dat ze nooit getrouwd zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Huh??? Wat bedoel jij dan? Ik bedoel echt de nieuwste afleveringen die in NL nog niet op tv zijn die je moet downloaden...
quote:Een huwelijk zou leuk zijn! (ben benieuwd wat voor trouwjurk Debby dan zou hebben......)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als hij zijn filosofische pet weer eens op heeft. Bij de geboorte van een van die kinderen had hij het tegen die engerd van een gynaecoloog dat een geboorte toch een soort herrijzenis is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij helaas echt .........![]()
Soms heb je inderdaad last van plaatsvervangende schaamte als je JM hoort praten......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
Maar wat ik mij af vraag, zouden de meeste kinderen op die leeftijd niet zo doen als er een camera op hun gericht staat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo heel leuk meer, toen hij nog heel jong was, was hij schattig maar nu wordt hij irritant en overdreven aanwezig.
Debby begin ik leuker te vinden, in de nieuwste afleveringen is ze een soort van lief en ook wel grappig.
In de nieuwste aflevering van volgende week lijkt het net of Nicolas haar ten huwelijk gaat vragen!! Ben benieuwd
Wat leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Lady-Miekie het volgende:
Jahoor!![]()
![]()
http://www.vtm.be/de-pfaffs/debby-pfaff-en-nicolas-gaan-trouwen
Leukleukleuk!!![]()
Uiteraard ! Al is het alleen maar om de kosten van de trouwerij te kunnen drukken, qua sponsoren etc.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Rianne84 het volgende:
En als ze volgend jaar trouwen zal er nog wel een seizoen achteraan geplakt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |