quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Min-e het volgende:
[..]waaat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens. Mine is misschien wel oud vergeleken met vele maar ze lijkt net 18![]()
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
waaat ?![]()
Jongens. Mine is misschien wel oud vergeleken met vele maar ze lijkt net 18![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht al dat Mine er gewoon jong uitzag.
Nee ik gebruik het ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves, das meer voor jongeren.
Jah moppiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Clio ,ben je al heelhuids thuis aangekomen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
Of heb je stiekem een buurmeisje wat in laten spreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Min-e het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb nu wel trek in B&J' s. Ga ik zo maar even bestellen.
Dat lijkt me niet leuk hoor. Moet je je de hele tijd oud en wijs gaan gedragen omdat anders niemand gelooft dat je 28 bent.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Maar even serieus, leeftijd hoeft helemaal niks te zeggen. De zus van een vriendin van mij wordt altijd 15 geschat terwijl ze 28 is.
Hahaha ja idd. Maar toch grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet leuk hoor. Moet je je de hele tijd oud en wijs gaan gedragen omdat anders niemand gelooft dat je 28 bent.
Een beetje jonger eruit zien is wel leuk, maar ook niet te.
Hier hebben ze alleen de light versie van choco fudge brownie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Chocolate fudge brownie en de strawberry cheesecake.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Twee grote artiesten naast elkaar.
Verhuis zo snel mogelijk uit dat stomme gat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen de light versie van choco fudge brownie.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Chocolate fudge brownie en de strawberry cheesecake.
Verschrikkelijk he? Ik vond die light versie altijd best lekker.. totdat ik de echte choco fudge brownie proefde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Verhuis zo snel mogelijk uit dat stomme gat.
Omg idd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Ayca het volgende:
Karamel Sutra was trouwens ookmaar die is er al een aantal jaar niet meer
Was geen normale dus genoegen genomen met deze : )quote:
Die normale hebben ze hier helemaal nergens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Was geen normale dus genoegen genomen met deze : )
Wat mine zegtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die normale hebben ze hier helemaal nergens.
Handig joh een eigen koelkast waar niemand zich mee bemoeit.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Handig joh een eigen koelkast waar niemand zich mee bemoeit.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 21:12:03 ]
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawil ik ook
en een portie zelfbeheersing erbij als het kan![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
Een soort van beige/bruinig achtig geval
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
iiCk wiiL niiet nAar sch0oL.. iik hAat deze shiiT
Waterpijp is tof.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Zuid is en blijft Zuid.
Alhoewel ik (nou ja, een vriend) wel een goeie waterpijpshop hebt ontdekt - een Irakese supermarkt die ook veel van dit soort spul verkoopt. Binnenkort maar eens een voorraadje inslaan dan.
Beter eens in de een a twee weken een keertje waterpijp dan dagelijks een pakje sigaretten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waterpijp is tof.![]()
Maar blijft tabak en dat is best wel slecht voor je.
Moet jij niet gaan slapen om morgen vroeg op te staan en vervolgens keihard te gaan leren?quote:
Niet van AryaMehr.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag mijn eerste echte Nederturk leren kennen, krijg ik een schouderklopje?
sstquote:Op zondag 28 februari 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen om morgen vroeg op te staan en vervolgens keihard te gaan leren?
Ayça....!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
sstmorgen ga ik alleen wat Eco doen
wi doen we maandag wel
Slaapt ze bij jou thuis?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik verveel me
mn vriendin slaapt
dus zit ik op fok.
vind ik zielig voor jullie.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, lekker gezellie dan.
Waarom ga je niet samen met je vriendin trollen, zoals de vorige keer?
Lame.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja.. niet dat ik er iets van merk, juist omdat ze slaapt.
Als ik je vriendin was had ik je dan geklapt! Van mijn slaap blijf je af!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
"per ongeluk" wakker maken misschien..
ik ga het ook niet doen, zo gemeen ben ik niet. Maar stiekem hoop ik wel dat ze wakker wordt. Ik verveel me echt te erg..quote:Op zondag 28 februari 2010 01:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik je vriendin was had ik je dan geklapt! Van mijn slaap blijf je af!
Slaappartijtjes, slaappartijtjes, ihvk.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:19 schreef IHVK het volgende:
Mensen komen bij je logeren en dan gaan ze slapen, jullie zouden nu in bed moeten giechelen net als alle 16 jarige meisjes met sleep overs.
echt he.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:19 schreef IHVK het volgende:
Mensen komen bij je logeren en dan gaan ze slapen, jullie zouden nu in bed moeten giechelen net als alle 16 jarige meisjes met sleep overs.
Klopt. Ik ga liever tegenover m'n vriendin zitten en een serieus en inhoudelijk gesprek voeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Bilmiyorem lijkt mij nou niet echt de goeie persoon voor zo'n giechelpartijtje.
Ik dacht maar dat jij zo zou zijn:quote:Op zondag 28 februari 2010 01:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga liever tegenover m'n vriendin zitten en een serieus en inhoudelijk gesprek voeren.![]()
ik gebruik nooit het woord mattie of swa..quote:Op zondag 28 februari 2010 01:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht maar dat jij zo zou zijn:
vriendin: giechel giechel hihi
emel: NEE VRIENDIN IS HARAM!!!!!!!!!11111
Vriendin: giechel huil giechel
Emel: haram mattie haram mattie mattie swa haram mattie
Of jij deed je eerst anders voor, of je doet je nu anders voor... ik weet het nietquote:Op zondag 28 februari 2010 01:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik gebruik nooit het woord mattie of swa..en haram ook niet op deze manier.
![]()
wat denk jij wel niet over mij!
ik doe me op het internet wel vaker iets anders voorquote:Op zondag 28 februari 2010 01:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of jij deed je eerst anders voor, of je doet je nu anders voor... ik weet het niet.
Dus eigenlijk kan jij wél gewoon lachenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik doe me op het internet wel vaker iets anders voor
jullie reacties.
Jaahaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 februari 2010 01:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan jij wél gewoon lachen?
Ik kan het mij bijna niet voorstellenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaaaa
doe niet zo gemeen. Ik noem jou toch ook geen wiki meer.
je kent mij niet eensquote:Op zondag 28 februari 2010 01:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan het mij bijna niet voorstellen![]()
.
De liefde.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeliehá, wat is de taal van de Turken?
Ik heb gewoon een nare persoonlijkheidquote:Op zondag 28 februari 2010 01:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kent mij niet eens
en toch doe je zo gemeen
wat heb ik verkeerd gedaan/jou aangedaan?
Het leven van een wik gaat niet over rozen.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nare persoonlijkheid.
quote:Op zondag 28 februari 2010 01:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nare persoonlijkheid.
ihvk ik had niet verwacht dat jij zo gemeen kon zijn..quote:Op zondag 28 februari 2010 01:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het leven van een wik gaat niet over rozen.
Je bewijst je nare persoonlijkheid weer eens..quote:Op zondag 28 februari 2010 01:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus passen we wel bij elkaar, wil je dat nu zeggen?
Dat is heul niet gemeen.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ihvk ik had niet verwacht dat jij zo gemeen kon zijn..
Jij begon met je hartsmileys!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bewijst je nare persoonlijkheid weer eens..
probeer je te zeggen dat mijn persoonlijkheid ook naar is? stommerd..
Eindelijk zeg je iets aardigs, ik heb dus geen nare persoonlijkheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij begon met je hartsmileys!
En tegenpolen trekken elkaar aan, ja toch!?
Dat weet ik niet, je gaf zelf net aan veel te liegenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets aardigs, ik heb dus geen nare persoonlijkheid.
Ik ga hier nooit meer dingen zeggen die tegen me gebruikt kunnen worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je gaf zelf net aan veel te liegen.
Op de hero hequote:Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor de tip. Gem Miner klinkt echt als een kwaliteitsspel
.
Als je alleen in bed ligt moet je slapenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:11 schreef Ayca het volgende:
Ik lag zo in bed te vervelen dus ik dacht laat ik maar gem miner spelentoen dacht ik laat ik al het grond vervangen door laddertjes
toen dacht ik ik ben moe
Oh, ik dacht de computerquote:
Een vriendin van de buurvrouw van het tuinmeisje van de achternicht van de broer van de oom van leraar van groep 7 heeft dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
jongenssss ik heb jullie mening nodig
hoe is het als een ouder meisje meteen jongere jongen gaat
leeftijdscategorie 17-15 ongeveer. vinden mensen dat raar?
Stomme teksten van pubers die denken dat ze diepzinnig zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je zei "the only way is up" daarom weet ik dat je down bent.
hoi.
ik wil die zin niet snappen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriendin van de buurvrouw van het tuinmeisje van de achternicht van de broer van de oom van leraar van groep 7 heeft dat?![]()
Een meisje van 17 met een jongen van 15 vind ik wel wat aparts hebben ja, maar ik ken ze niet dus.
of deze;quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stomme teksten van pubers die denken dat ze diepzinnig zijn
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
jongenssss ik heb jullie mening nodig
hoe is het als een ouder meisje meteen jongere jongen gaat
leeftijdscategorie 17-15 ongeveer. vinden mensen dat raar?
2x waarmaken in 1 zin loopt sowieso voor geen meterquote:Op zondag 28 februari 2010 12:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
of deze;
ik zie mensen veel praten en niks waarmaken, mij vind je stilletjes in een hoekje, dingen waar te maken.
maar het is grappig dat zo iemand ook boos zal worden als je vraagt wat die heeft waargemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
2x waarmaken in 1 zin loopt sowieso voor geen meter
Eh watquote:Op zondag 28 februari 2010 12:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar het is grappig dat zo iemand ook boos zal worden als je vraagt wat die heeft waargemaakt.
ik houd wel van jou.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, Emel, maar ik houd niet zo van die puberpraatjes/dilemma's.
Dit is toch echt te vroeg om die woorden in de mond te nemen, bilmiyoremquote:
Jullie moeten eerst naar de bioscoop iddquote:Op zondag 28 februari 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te vroeg om die woorden in de mond te nemen, bilmiyorem.
Kun je hem wel uitspelen dan? Of duurt dat heel lang?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het begin is nog een beetje saaimaar daarna wil je steeds verder
Later zul je begrijpen dat het niet te vroeg was...quote:Op zondag 28 februari 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is toch echt te vroeg om die woorden in de mond te nemen, bilmiyorem.
Nouja er zit in de gratis versie wel een bodemquote:Op zondag 28 februari 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kun je hem wel uitspelen dan? Of duurt dat heel lang?
Zeggen ze dat over jou?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het begin is nog een beetje saaimaar daarna wil je steeds verder
Heb je de bodem al bereikt dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja er zit in de gratis versie wel een bodemdus als je alles hebt tot de bodem heb je hem uitgespeeld ja
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Later zul je begrijpen dat het niet te vroeg was...
Die had ik gemistquote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
Wijze woorden voor een 16-jarige...
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
Wijze woorden voor een 16-jarige...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Welke was het ook al weer?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed, het is gewoon een goede gitaar.
Wil je een akoestische of een elektrische? Ik heb een Yamaha apx500.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke was het ook al weer?![]()
Ik zit dus zo een beetje te kijken alvast voor mijn verjaardagmaar er zijn er zo veel
akoestischquote:Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil je een akoestische of een elektrische? Ik heb een Yamaha apx500.
http://www.thomann.de/nl/(...)itty_strat_black.htmquote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Ayca het volgende:
http://www.thomann.de/nl/spongebob_eguitar_set_yellow.htm
lol
Nah het is een cadeautje dus meer dan 300 zit er denk ik niet inquote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij kostte 300 euro, maar speelt wel echt goed hoor. En hij is electro-akoestisch dus je kunt hem ook versterken. En hij heeft een ingebouwde tuner voor als je lui bent (zoals ik).
Haha jezusquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/(...)itty_strat_black.htm![]()
.
Perfect cadeau dan toch, als 300 het budget is.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah het is een cadeautje dus meer dan 300 zit er denk ik niet in(aangezien ik vorig jaar al een laptop heb gekregen
)
Handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 15:51:25 ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
Jij wilt haar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En als je het geld hebt en je een goeie akoestische gitaar wil hebben, moet je deze gewoon aus Deutschland over laten komen.Cool story, Hansel.
Er is nog zo'n prachtig liedje uit die serie, maar ik kan helaas niet meer dan een sample vinden op internet. Ik heb me suf gezocht. Zo frustrerend.quote:
Het leven van een pizzabakker gaat niet over gitarenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
Nee daarom zit ik ook elke dag te kijken op internet
Niet te vaak nemen.. dan is het niet meer lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zit erover te denken of ik vanavond maar wéér een lahmacun ga halen. Die dingen zijn veel te lekker en niet zo duur dat ik dat als excuus kan gebruiken om ze niet te kopen
.
Ditquote:Op zondag 28 februari 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet te vaak nemen.. dan is het niet meer lekker
Zo vaak heb ik het ook weer niet gegeten. Het blijft vast nog wel even lekker. Hoe heet dat brood eigenlijk waar ze het in doen, het lijkt op Indiaas naan brood.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet te vaak nemen.. dan is het niet meer lekker
Ehm het brood waar ze het in doen? de lahmacun zelf dus?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik het ook weer niet gegeten. Het blijft vast nog wel even lekker. Hoe heet dat brood eigenlijk waar ze het in doen, het lijkt op Indiaas naan brood.
Oh, ik dacht dat het hele gerecht zo heettequote:Op zondag 28 februari 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm het brood waar ze het in doen? de lahmacun zelf dus?
Regen is oké, maar wind is echt irritant.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Harde wind buiten, de Maas was echt mooi.
Klopt niet. Plus geen bronvermelding bij de Nederlandse Wikipedia.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lahmacun wordt ook wel de Turkse pizza genoemd, maar heeft van origine een Koerdische afkomst (Oost-Turkije).
Regen is ook irritantquote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Regen is oké, maar wind is echt irritant.
Naast Turks-Griekse culinaire rivaliteit bestaat er ook Turks-Koerdische culinaire rivaliteit?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt niet. Plus geen bronvermelding bij de Nederlandse Wikipedia.
Volgens mij ook uit de lucht gegrepen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er bestaat zelfs Zuid Noord rivaliteit in Rotterdam.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Naast Turks-Griekse culinaire rivaliteit bestaat er ook Turks-Koerdische culinaire rivaliteit?
Het lijken hier de ghetto's van The Bronx wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er bestaat zelfs Zuid Noord rivaliteit in Rotterdam.
Precies.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijken hier de ghetto's van The Bronx wel.
ik probeerde het ook niet als feit over te laten komen.. sowieso wiki.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
Zo mijn kamer is weer heerlijk neutraalnu nog alles ordenen
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, wel rood
Nu wat blauw en wit bij gedaan? Met een oranje afwerking?![]()
Volwassener en stijlvol geprobeerdquote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Neenu is het beige/lichtbruinig
moeilijk uit te leggen
Je moet gewoon toegeven dat, over het algemeen, mannen toch wel wat stabieleren en rationeler zijn dan vrouwen.quote:
Whehe.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Ayca het volgende:
Jazo kan ik dus helemaal niet meer reageren zonder dat het 'typisch' is
Ik ben een stuk van 1200 woorden aan het schrijven over zijn proces nuquote:
Vervelendquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Rookert het volgende:
Gaat, het is fucking irritant om steeds te verwijzen naar literatuur en jurisprudentie enzoZit nu op 1/4 ofzo, zometeen gaat het wel sneller. Vooral alle teksten lezen en markeren kostte teveel tijd
![]()
Turken en de wet![]()
Ik weet niet volgens mij is hij niet eens afgevallen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spanning + stress zo vlak voor de verkiezingen?
Haha, alleen 's avonds eigenlijk hoor. En bij colleges en werkgroepen, maar die heb ik nou ook weer niet zoveel.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent echt een koffieslaaf, rookert.
Ik ben het nu een beetje aan het afwisselen met thee.
Z'n gezicht ziet er wel smaller uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het meer met lichtval heeft te maken. Hij ziet er gewoon wat bleekjes uit, misschien heeft ie gewoon een griepje gehad en ook een paar pondjes afgevallen daardoor.
Je bedoelt natuurlijk studeren tussen de pauze's door/quote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef swiwakka2 het volgende:
Ik heb voor tijdens mijn studievrije week even alle seizoenen van that 70's show gedownload, voor tijdens de pauzes tussen het studeren door.
als je de vijfhonderd reclameonderbrekingen, hart van Nederland en Piets Weerbericht even wegdenkt is het best te doen, jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog downloaden dus het komt wel goed uit
Eerste seizoen is niet zo leuk, gaat het alleen maar over bier en krampachtig hippiegedoequote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb voor tijdens mijn studievrije week even alle seizoenen van that 70's show gedownload, voor tijdens de pauzes tussen het studeren door.
rtl 4, niet sbs 6quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als je de vijfhonderd reclameonderbrekingen, hart van Nederland en Piets Weerbericht even wegdenkt is het best te doen, ja_!
Ik zou zweren dat RTL het om de 15-20 minuten deed en SBS om de 10-15 minutenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
Rtl 4 heeft volgens mij om het half uur 6 minuten reclame. Valt best mee, kun je even naar de wc enzo.
Misschien moet je wat aardiger tegen haar doen, dan komt ze misschien wel terugquote:Op zondag 28 februari 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
Ik haat tijd, er is altijd te weinig van
Ik dacht dat het maximum sowieso 12 minuten reclame per uur was. Even googelen zo.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat RTL het om de 15-20 minuten deed en SBS om de 10-15 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |