quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Min-e het volgende:
[..]waaat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens. Mine is misschien wel oud vergeleken met vele maar ze lijkt net 18![]()
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
waaat ?![]()
Jongens. Mine is misschien wel oud vergeleken met vele maar ze lijkt net 18![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht al dat Mine er gewoon jong uitzag.
Nee ik gebruik het ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves, das meer voor jongeren.
Jah moppiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Clio ,ben je al heelhuids thuis aangekomen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
Of heb je stiekem een buurmeisje wat in laten spreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Min-e het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb nu wel trek in B&J' s. Ga ik zo maar even bestellen.
Dat lijkt me niet leuk hoor. Moet je je de hele tijd oud en wijs gaan gedragen omdat anders niemand gelooft dat je 28 bent.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Maar even serieus, leeftijd hoeft helemaal niks te zeggen. De zus van een vriendin van mij wordt altijd 15 geschat terwijl ze 28 is.
Hahaha ja idd. Maar toch grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet leuk hoor. Moet je je de hele tijd oud en wijs gaan gedragen omdat anders niemand gelooft dat je 28 bent.
Een beetje jonger eruit zien is wel leuk, maar ook niet te.
Hier hebben ze alleen de light versie van choco fudge brownie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Chocolate fudge brownie en de strawberry cheesecake.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Twee grote artiesten naast elkaar.
Verhuis zo snel mogelijk uit dat stomme gat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen de light versie van choco fudge brownie.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Chocolate fudge brownie en de strawberry cheesecake.
Verschrikkelijk he? Ik vond die light versie altijd best lekker.. totdat ik de echte choco fudge brownie proefde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Verhuis zo snel mogelijk uit dat stomme gat.
Omg idd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Ayca het volgende:
Karamel Sutra was trouwens ookmaar die is er al een aantal jaar niet meer
Was geen normale dus genoegen genomen met deze : )quote:
Die normale hebben ze hier helemaal nergens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Was geen normale dus genoegen genomen met deze : )
Wat mine zegtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die normale hebben ze hier helemaal nergens.
Handig joh een eigen koelkast waar niemand zich mee bemoeit.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Handig joh een eigen koelkast waar niemand zich mee bemoeit.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 21:12:03 ]
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawil ik ook
en een portie zelfbeheersing erbij als het kan![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
Een soort van beige/bruinig achtig geval
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
iiCk wiiL niiet nAar sch0oL.. iik hAat deze shiiT
Waterpijp is tof.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Zuid is en blijft Zuid.
Alhoewel ik (nou ja, een vriend) wel een goeie waterpijpshop hebt ontdekt - een Irakese supermarkt die ook veel van dit soort spul verkoopt. Binnenkort maar eens een voorraadje inslaan dan.
Beter eens in de een a twee weken een keertje waterpijp dan dagelijks een pakje sigaretten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waterpijp is tof.![]()
Maar blijft tabak en dat is best wel slecht voor je.
Moet jij niet gaan slapen om morgen vroeg op te staan en vervolgens keihard te gaan leren?quote:
Niet van AryaMehr.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag mijn eerste echte Nederturk leren kennen, krijg ik een schouderklopje?
sstquote:Op zondag 28 februari 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen om morgen vroeg op te staan en vervolgens keihard te gaan leren?
Ayça....!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
sstmorgen ga ik alleen wat Eco doen
wi doen we maandag wel
Slaapt ze bij jou thuis?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik verveel me
mn vriendin slaapt
dus zit ik op fok.
vind ik zielig voor jullie.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, lekker gezellie dan.
Waarom ga je niet samen met je vriendin trollen, zoals de vorige keer?
Lame.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja.. niet dat ik er iets van merk, juist omdat ze slaapt.
Als ik je vriendin was had ik je dan geklapt! Van mijn slaap blijf je af!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
"per ongeluk" wakker maken misschien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |