En plas in zijn kont.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef Sony360wii het volgende:
Verneder hem anaal terwijl zijn gezin toekijkt
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is toch wat, he meid?
Oh daar was dat altijd nog 80x erger ja..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ken het probleem (wel middelbare school though).
Daar duurt het soms 2 maanden, als je de volgende toets inmiddels alweer hebt gemaakt....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh daar was dat altijd nog 80x erger ja..
Dit is inderdaad de enige oplossing.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef Sony360wii het volgende:
Verneder hem anaal terwijl zijn gezin toekijkt
het is een uni, geen middelbare of lage schoolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten die iemand 'hoogleraar' noemen
Het is toch gewoon 'meester' ?
?!?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Black-Death het volgende:
het is een uni, geen middelbare of lage school
Er is niks grof aan dat plaatje, dat is gewoon de waarheid. Ga weg van Fok als je er niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BAN
(en een TR vanwege grof plaatje die me erg raakt)
HOU DIE TYFUS BEK VAN JE DICHT GODVERREKTESSE KLOOTVIOOLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Er is niks grof aan dat plaatje, dat is gewoon de waarheid. Ga weg van Fok als je er niet mee om kan gaan
Moet dan maarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Maitje het volgende:
Wedden, maandag ochtend 8.00 staat ie erop!
hahahahahha BoWa is een jood!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BAN
(en een TR vanwege grof plaatje die me erg raakt)
hoogleraren op vwo?quote:Mijn naam is dus Tom, ik ben 17 jaar en zit in Maastricht (mn woonplaats) op school. ik doe vwo 5 nu
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahahha BoWa is een jood!!
Shalom BoWa mijn joodse mattiequote:
Anders had je de raad van Sony360wii opgevolgd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef Black-Death het volgende:
En hij is nog te jong voor een gezin schat ik zo(is beetje apart type sowieso)
Die info is bepaald niet up2datequote:
uh jawel ..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef sjak het volgende:
vorige week was geen werkweek...
Faalhazen die 'vakantie' hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef sjak het volgende:
[..]
Dan was die week daarvoor geen werkweek.
Bedrijfslevenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Faalhazen die 'vakantie' hebben.Wtf moet je die week doen? Thuis zitten bankhangen, tv kijken en computeren? Het bedrijfsleven gaat gewoon door hoor.
Een beetje opleiding op de Uni doet ook niet aan vakantie behalve een paar weekjes in de zomer en met kerst.
Onderwijsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Faalhazen die 'vakantie' hebben.Wtf moet je die week doen? Thuis zitten bankhangen, tv kijken en computeren? Het bedrijfsleven gaat gewoon door hoor.
Een beetje opleiding op de Uni doet ook niet aan vakantie behalve een paar weekjes in de zomer en met kerst.
Namelijk hoe je 100 euro kan uitgeven aan iets wat het niet waard isquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Michielos het volgende:
opscheppen over uni
ik zat op een speciaal soort gymnasium wat mij 100 euro per uur kostte
daar leer je pas shit
Hij heeft ook heel veel huiswerk elke dag, en hij heeft vaak tot vijf uur les op school.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Biels het volgende:
Een toets? Op het WO?
mensen die jaloers zijn omdat ze zelf zo weinig vakantie hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |