abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78528664
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
wachten op uitleg enzo

Ik heb elke keer al die strijd
Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.

Dus
Zolang er geen extra rule op de site bij staat..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 19:44:25 #77
137949 Disana
pi_78528673
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
Verslag van de "vergadering" gelezen. Niet erg hoopvol ! Als Johan op deze voet verder gaat verwacht ik het einde van VlemmixTV op korte termijn. Well so be it !
Ik ook. De boodschap was voornamelijk 'ik ben de baas maar ik bemoei me nergens mee en nieuwe programma's moeten geld opleveren'.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 19:45:03 #78
137949 Disana
pi_78528693
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Disana, mooi en uitgebreid verslag. Top
Dankjewel. Ik hoorde dat Leo ook met jou had gesproken (en met Bram en nog meer mensen). Johan staat niet echt open voor input hè?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:49:19 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78528844
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.

Dus
op de regel heb je gelijk
Maar ik vind het ook schreeuwen en hou daar niet zo van, dus ik doe het dan ook niet
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:49:35 #80
241662 Jian
Well, well, well
pi_78528855
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dus
Ach, die chat zal ook wel geen lang leven meer beschoren zijn gezien de ontwikkelingen, dus ik zou zeggen Suzzy leef je nog even uit !
  Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 20:31:25 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78530638
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

En geen manager die nu zn zakken wil vullen (lees: salaris vraagt).
O het moet weer eens gratis.
Een goede gratis manager, wat een contradictio in terminis is.
Als Johan niet bereid is om te investeren, en niet erkent dat het een lachwekkend sneue bedoening was tot nu toe, kan hij er maar beter direct mee stoppen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:50:05 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78531346
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef Gert het volgende:

[..]

O het moet weer eens gratis.
Een goede gratis manager, wat een contradictio in terminis is.
Als Johan niet bereid is om te investeren, en niet erkent dat het een lachwekkend sneue bedoening was tot nu toe, kan hij er maar beter direct mee stoppen.
Ik heb ook al gezegd, investeer in een goede manager en dat verdien je dan dubbel en dwars terug.
Maar de manager moet dus niet alleen mensen aansturen, ook met een commercieel plan komen in de zin van 'daar haal ik geld vandaan om die mensen te betalen en daar haal ik geld vandaan om dat te programma van te kunnen betalen'.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:00:35 #83
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_78531714
Er is maar 1 manier om SV te managen en te besturen. Plak johan een grote pleister op zijn mond.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_78531771
je kan b.v. bij de plaatselijke slager/groenteman/wasserette of weet ik veel een filmpje draaien, laat ze per ondernemer 100 eurie per maand betalen, zend die reklamenblokken 40 keer per dag uit, kan het schelen en zeg als je 5 ondernemers hebt van een winkelcentrum in de buurt heb je al 500 euro verdiend.
Stop dat in een prog. en van de winst maak je meer winst, mond op mond reklame, advertentie`s in het plaatselijke clubblaadje etc.etc.
Het hoeft helemaal niet veel te kosten (reklame)

Ook kan je investeren in een goed lopend Prog. zoals Open Podium, investeer zeg maar 200 euro, dat geld kan je terug verdienen met weer andere reklamen, ga de straat op, praat met ondernemers, bel Phillips op of andere grote bedrijven en vraag om sponsering.
Nee heb je Ja kan je krijgen.
Als je echt wat van de grond wilt tillen moet je daar gewoon ff moeite voor doen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_78535219
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
je kan b.v. bij de plaatselijke slager/groenteman/wasserette of weet ik veel een filmpje draaien, laat ze per ondernemer 100 eurie per maand betalen, zend die reklamenblokken 40 keer per dag uit, kan het schelen en zeg als je 5 ondernemers hebt van een winkelcentrum in de buurt heb je al 500 euro verdiend.
Stop dat in een prog. en van de winst maak je meer winst, mond op mond reklame, advertentie`s in het plaatselijke clubblaadje etc.etc.
Het hoeft helemaal niet veel te kosten (reklame)

Ook kan je investeren in een goed lopend Prog. zoals Open Podium, investeer zeg maar 200 euro, dat geld kan je terug verdienen met weer andere reklamen, ga de straat op, praat met ondernemers, bel Phillips op of andere grote bedrijven en vraag om sponsering.
Nee heb je Ja kan je krijgen.
Als je echt wat van de grond wilt tillen moet je daar gewoon ff moeite voor doen.
Op gevaar af dat ik van jou met je bezemsteel krijgt: wat heeft de groenteboer aan reclame maken als de mensen die het lezen voor het overgrote deel NIET in de buurt van zijn winkel wonen? En hoeveel mensen lezen het uberhaupt? Hij kan beter een advertentie in het plaatselijke krantje zetten.
En Philips? Die zitten ook niet op de Vlem te wachten denk ik zomaar.
pi_78535365
Begreep ik het nu goed? Johan wil op zaterdagavond alleen programma's die geld opleveren, en anders krijgen we de wekker!
Tja, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen die daar een kunstje komen doen niet ook nog eens gaan betalen omdat te mogen doen.
pi_78535937
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op gevaar af dat ik van jou met je bezemsteel krijgt: wat heeft de groenteboer aan reclame maken als de mensen die het lezen voor het overgrote deel NIET in de buurt van zijn winkel wonen? En hoeveel mensen lezen het uberhaupt? Hij kan beter een advertentie in het plaatselijke krantje zetten.
En Philips? Die zitten ook niet op de Vlem te wachten denk ik zomaar.
Ik deed maar een gooi, kan ook landelijk, de AH of de c1000 ja als je iets wilt moet je het eigenlijk meteen goed doen he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 23:18:29 #88
128220 Peter6000
pi_78537627

Autorijden en SMS-jes bekijken is geen goede combi, heeft Johan vanavond ervaren
pi_78537959
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik deed maar een gooi, kan ook landelijk, de AH of de c1000 ja als je iets wilt moet je het eigenlijk meteen goed doen he
Geloof dat ze supermarkten al hebben geprobeerd voor sponsoring, maar die wilden nog niet echt happen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:30:15 #90
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78538119
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Autorijden en SMS-jes bekijken is geen goede combi, heeft Johan vanavond ervaren
Hij heeft z'n Mercedes SLK in de prak gereden.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_78538169
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij heeft z'n Mercedes SLK in de prak gereden.
"Alleen de wielen en het onderstel zijn kapot......."
pi_78538218
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef spuitje het volgende:

[..]

"Alleen de wielen en het onderstel zijn kapot......."
En hoor hem nu net zeggen dat de auto daarvoor niet verzekerd is, naar schadepostje dus.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:51:18 #93
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_78539051
Iedereen op de chat is erg lief en medelevend. Sommigen bieden hem een auto aan.
Johan draait sentimentele muziek.

Sfeertje
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_78539234
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef tonja het volgende:
Iedereen op de chat is erg lief en medelevend. Sommigen bieden hem een auto aan.

Sfeertje
Tja, SMS-jes lezen en willen beantwoorden terwijl je een auto bestuurt is vragen om ongelukken. Dat heeft Johan nu dus aan den lijve ondervonden, knalde over een vluchtheuvel heen.
pi_78539400
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef tonja het volgende:

Sfeertje
Er worden hem allerlei vormen van vervoer aangeboden en ondertussen blijft Katie fietsen Ik word er melig van, ga dus maar eens slapen.
  zondag 28 februari 2010 @ 00:01:59 #96
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_78539478
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Tja, SMS-jes lezen en willen beantwoorden terwijl je een auto bestuurt is vragen om ongelukken. Dat heeft Johan nu dus aan den lijve ondervonden, knalde over een vluchtheuvel heen.
Dit hele SV-gedoe is 'waiting for an accident to happen'.
Niettemin vind ik het oprecht lullig voor 'm hoor, Maar mij verbaast één en ander niet meer.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 28 februari 2010 @ 01:06:16 #97
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78541659
En zo, lieve kijkbuiskindertjes, is er weer een bewogen dag in SV voorbij. Jawel!
En nu maar knus naar jullie warme nestjes.
En denk er om: oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_78542954
@Disana..Dank voor je updates/verslag!
SV gaat ten onder als ze niet met kritiek kunnen omgaan, en Johan er niet serieus wat mee gaat doen,na mijn mening!
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zondag 28 februari 2010 @ 03:47:03 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78543738
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

De wet van murphy is het toch ook zeg! Alles wat fout kan gaan gaat daar fout!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 28 februari 2010 @ 03:48:53 #100
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_78543745
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:47 schreef Maanvis het volgende:

De wet van murphy is het toch ook zeg! Alles wat fout kan gaan gaat daar fout!
Is zo .

Maanvis welterusten tot een andere keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')