quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
wachten op uitleg enzo
Ik ook. De boodschap was voornamelijk 'ik ben de baas maar ik bemoei me nergens mee en nieuwe programma's moeten geld opleveren'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
Verslag van de "vergadering" gelezen. Niet erg hoopvol ! Als Johan op deze voet verder gaat verwacht ik het einde van VlemmixTV op korte termijn. Well so be it !
Dankjewel. Ik hoorde dat Leo ook met jou had gesproken (en met Bram en nog meer mensen). Johan staat niet echt open voor input hè?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Disana, mooi en uitgebreid verslag. Top
op de regel heb je gelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb elke keer al die strijd![]()
Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.
Dus![]()
Zolang er geen extra rule op de site bij staat..
Ach, die chat zal ook wel geen lang leven meer beschoren zijn gezien de ontwikkelingen, dus ik zou zeggen Suzzy leef je nog even uit !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb elke keer al die strijd![]()
Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.
Dus![]()
Zolang er geen extra rule op de site bij staat..
O het moet weer eens gratis.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En geen manager die nu zn zakken wil vullen (lees: salaris vraagt).
Ik heb ook al gezegd, investeer in een goede manager en dat verdien je dan dubbel en dwars terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
O het moet weer eens gratis.
Een goede gratis manager, wat een contradictio in terminis is.
Als Johan niet bereid is om te investeren, en niet erkent dat het een lachwekkend sneue bedoening was tot nu toe, kan hij er maar beter direct mee stoppen.
Op gevaar af dat ik van jou met je bezemsteel krijgt: wat heeft de groenteboer aan reclame maken als de mensen die het lezen voor het overgrote deel NIET in de buurt van zijn winkel wonen? En hoeveel mensen lezen het uberhaupt? Hij kan beter een advertentie in het plaatselijke krantje zetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
je kan b.v. bij de plaatselijke slager/groenteman/wasserette of weet ik veel een filmpje draaien, laat ze per ondernemer 100 eurie per maand betalen, zend die reklamenblokken 40 keer per dag uit, kan het schelen en zeg als je 5 ondernemers hebt van een winkelcentrum in de buurt heb je al 500 euro verdiend.
Stop dat in een prog. en van de winst maak je meer winst, mond op mond reklame, advertentie`s in het plaatselijke clubblaadje etc.etc.
Het hoeft helemaal niet veel te kosten (reklame)
Ook kan je investeren in een goed lopend Prog. zoals Open Podium, investeer zeg maar 200 euro, dat geld kan je terug verdienen met weer andere reklamen, ga de straat op, praat met ondernemers, bel Phillips op of andere grote bedrijven en vraag om sponsering.
Nee heb je Ja kan je krijgen.
Als je echt wat van de grond wilt tillen moet je daar gewoon ff moeite voor doen.
Ik deed maar een gooi, kan ook landelijk, de AH of de c1000 ja als je iets wilt moet je het eigenlijk meteen goed doen hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op gevaar af dat ik van jou met je bezemsteel krijgt: wat heeft de groenteboer aan reclame maken als de mensen die het lezen voor het overgrote deel NIET in de buurt van zijn winkel wonen? En hoeveel mensen lezen het uberhaupt? Hij kan beter een advertentie in het plaatselijke krantje zetten.
En Philips? Die zitten ook niet op de Vlem te wachten denk ik zomaar.
Geloof dat ze supermarkten al hebben geprobeerd voor sponsoring, maar die wilden nog niet echt happen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik deed maar een gooi, kan ook landelijk, de AH of de c1000 ja als je iets wilt moet je het eigenlijk meteen goed doen he
Hij heeft z'n Mercedes SLK in de prak gereden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Autorijden en SMS-jes bekijken is geen goede combi, heeft Johan vanavond ervaren
"Alleen de wielen en het onderstel zijn kapot......."quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft z'n Mercedes SLK in de prak gereden.
En hoor hem nu net zeggen dat de auto daarvoor niet verzekerd is, naar schadepostje dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Alleen de wielen en het onderstel zijn kapot......."
Tja, SMS-jes lezen en willen beantwoorden terwijl je een auto bestuurt is vragen om ongelukken. Dat heeft Johan nu dus aan den lijve ondervonden, knalde over een vluchtheuvel heen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef tonja het volgende:
Iedereen op de chat is erg lief en medelevend. Sommigen bieden hem een auto aan.
Johan draait sentimentele muziek.
Sfeertje
Er worden hem allerlei vormen van vervoer aangeboden en ondertussen blijft Katie fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:51 schreef tonja het volgende:
Iedereen op de chat is erg lief en medelevend. Sommigen bieden hem een auto aan.
Johan draait sentimentele muziek.
Sfeertje
Dit hele SV-gedoe is 'waiting for an accident to happen'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, SMS-jes lezen en willen beantwoorden terwijl je een auto bestuurt is vragen om ongelukken. Dat heeft Johan nu dus aan den lijve ondervonden, knalde over een vluchtheuvel heen.
De wet van murphy is het toch ook zeg! Alles wat fout kan gaan gaat daar fout!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, SMS-jes lezen en willen beantwoorden terwijl je een auto bestuurt is vragen om ongelukken. Dat heeft Johan nu dus aan den lijve ondervonden, knalde over een vluchtheuvel heen.
Is zo .quote:Op zondag 28 februari 2010 03:47 schreef Maanvis het volgende:
De wet van murphy is het toch ook zeg! Alles wat fout kan gaan gaat daar fout!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |