Mooie Update Disana, thnx.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Nou dat was het dan weer. Doorlopen mensen, er valt niets te zien.
quote:
quote:@Scrut: Jij ook, geniet maar van de muziek. De Melkweg was het toch?
Linkje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Een paar topics verderop live streams van een stoenami en jullie kijken naar een lege bar?
Mera gooit net een topic open gewoon hier in RLS, index enzeauxquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Stream staat hier uit Tinky.
Ik durf te wedden dat jij lang haar hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Oude Zaal. M'n haar nog even kammen en weg
Niet kort in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij lang haar hebt.
Bedankt beequeen en pietje. Wat kan die man frustreren zeg. En veel plezier Scrute.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedankt voor de geweldige update, heb 'm helemaal gelezen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
wachten op uitleg enzo
Ik ook. De boodschap was voornamelijk 'ik ben de baas maar ik bemoei me nergens mee en nieuwe programma's moeten geld opleveren'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
Verslag van de "vergadering" gelezen. Niet erg hoopvol ! Als Johan op deze voet verder gaat verwacht ik het einde van VlemmixTV op korte termijn. Well so be it !
Dankjewel. Ik hoorde dat Leo ook met jou had gesproken (en met Bram en nog meer mensen). Johan staat niet echt open voor input hè?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Disana, mooi en uitgebreid verslag. Top
op de regel heb je gelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb elke keer al die strijd![]()
Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.
Dus![]()
Zolang er geen extra rule op de site bij staat..
Ach, die chat zal ook wel geen lang leven meer beschoren zijn gezien de ontwikkelingen, dus ik zou zeggen Suzzy leef je nog even uit !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb elke keer al die strijd![]()
Suzy heeft een eigen regel verzonnen (wat pas doorgevoerd MAG worden als het op de site staat bij de regels). Geen capslock gebruik want dat is onoverzichtelijk en schreeuwerig gedrag.
Niemand geeft er gehoor aan want het staat niet in de regels. Ze mag ook geen kicks en bannen uitvoeren voor zelfverzonnen regels.
Dus![]()
Zolang er geen extra rule op de site bij staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |