er gaan nog veel meer schokken komen. triggereffect. waar niet veel mensen in geloven.quote:
de diepste aardbevingen zorgen voor heftige naschokken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn ook allemaal van die heftige naschokken he
valt nog mee... een 6.5 of 7.5 zou zo maar kunnen binnen 48 uurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn ook allemaal van die heftige naschokken he
nee, natuurlijk niet. hij zei toch 05?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:52 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht dat het 22.30 uur nederlandse tijd zou zijn, dat hawaii dus iets kan verwachten
jep.. en de golven duren uren aan, dus 22.30 uur kan ook!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. hij zei toch 05?
Er is er al een geweest van 6.9quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt nog mee... een 6.5 of 7.5 zou zo maar kunnen binnen 48 uur
Dacht ik ook als ik de klok dar net in beeld zag.quote:
Hawaii is niet 1 eiland natuurlijk, al die eilandjes komen niet tegelijk aan e beurt (als het gebeurt)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:52 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht dat het 22.30 uur nederlandse tijd zou zijn, dat hawaii dus iets kan verwachten
Ja, check het linkje maar eens wat ik eerder posten..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef Cudles het volgende:
In Hawaii hebben ze dus ook schokken gevoeld?
iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hawaii is niet 1 eiland natuurlijk, al die eilandjes komen niet tegelijk aan e beurt (als het gebeurt)
Denk niet dat ze daar op die hotspot van wakker liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef Cudles het volgende:
In Hawaii hebben ze dus ook schokken gevoeld?
Mei 1960 was dat... de zwaarste aardbeving ooit van 9,5 op de schaal van richter!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar op die hotspot van wakker liggen
In de jaren geloof ik is er op ongeveer dezelfde plek als nu een zware aardbeving geweest die een hele nare tsunami naar Hawaii stuurde. Vandaar de bezorgdheid daar denk ik.
laten we hopen van niet. toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Frutsel het volgende:
En dan komen jouw vulkanen, lavabommen, overstromingen en tornados ZHI
Was met Haiti en een paar jaar terug Azie ook al zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind de houding van de Nederlandse pers behoorlijk laconiek, alsof het de dagelijkse gang van zaken is, geen extra nieuws uitzendingen of wat dan ook, slecht.
nederland is het land wat verhoudingsgewijs en zelfs absoluut het meeste geld geeft bij rampen. en dan gooien we er ook veel hulptroepen in de strijd. intellectueel en effectief.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind de houding van de Nederlandse pers behoorlijk laconiek, alsof het de dagelijkse gang van zaken is, geen extra nieuws uitzendingen of wat dan ook, slecht.
Ik heb ook het idee dat men nog niet doorheeft hoe groot de ramp echt isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
of dat het wel mee gaat vallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat men nog niet doorheeft hoe groot de ramp echt is
Hoeveel is 8 feet in meters?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef Tism het volgende:
Geschatte hoogte van de 1e golven: 8 Feet, @ Hilo..![]()
Laatste schatting volgens de simulaties..
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net thuis. Geweldig animatiescherm gebruikt CNN
Een meter of 3 geloof ikquote:
ik dacht 300 duizend miljard meter. 2,40.quote:
Laatste tijd hebben ze best toffe dingen qua ondersteuning.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net thuis. Geweldig animatiescherm gebruikt CNN
quote:6:45 csonnier123: wow
6:45 csonnier123: Barack Obama did this!
6:45 daanbrg: Welcome mack Mxrtin
6:45 Alenko_Williams: yes im sure obama did this
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |