laten we hopen van niet. toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Frutsel het volgende:
En dan komen jouw vulkanen, lavabommen, overstromingen en tornados ZHI
Was met Haiti en een paar jaar terug Azie ook al zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind de houding van de Nederlandse pers behoorlijk laconiek, alsof het de dagelijkse gang van zaken is, geen extra nieuws uitzendingen of wat dan ook, slecht.
nederland is het land wat verhoudingsgewijs en zelfs absoluut het meeste geld geeft bij rampen. en dan gooien we er ook veel hulptroepen in de strijd. intellectueel en effectief.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind de houding van de Nederlandse pers behoorlijk laconiek, alsof het de dagelijkse gang van zaken is, geen extra nieuws uitzendingen of wat dan ook, slecht.
Ik heb ook het idee dat men nog niet doorheeft hoe groot de ramp echt isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
of dat het wel mee gaat vallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat men nog niet doorheeft hoe groot de ramp echt is
Hoeveel is 8 feet in meters?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef Tism het volgende:
Geschatte hoogte van de 1e golven: 8 Feet, @ Hilo..![]()
Laatste schatting volgens de simulaties..
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net thuis. Geweldig animatiescherm gebruikt CNN
Een meter of 3 geloof ikquote:
ik dacht 300 duizend miljard meter. 2,40.quote:
Laatste tijd hebben ze best toffe dingen qua ondersteuning.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net thuis. Geweldig animatiescherm gebruikt CNN
quote:6:45 csonnier123: wow
6:45 csonnier123: Barack Obama did this!
6:45 daanbrg: Welcome mack Mxrtin
6:45 Alenko_Williams: yes im sure obama did this
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |