Ga daar maar van uit iddquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef ACT-F het volgende:
Morgenochtend wordt het waarschijnlijk krabben.
Eerst gaat het regenen vrijdag en vrijdagavond sneeuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Frutsel het volgende:
Vrijdag nog altijd volop sneeuwkansen?
Volgende week ziet er prima uit. Niet warm, maar wel weinig neerslag signalen. Als de zon er bij komt vind ik het heerlijk weer. Gisteren was echt lekker weer toch? Het voelt best aangenaam vind ik, dan maakt het niet eens zoveel uit wat er op de thermometer staat.quote:
20°C is helaas nog ver weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef DemonRage het volgende:
Tijd voor 20°C
Ben ik ff blij dat ik in het zuiden woonquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:26 schreef horned_reaper het volgende:
En jahoor, alles is weer bedenkt onder een laagje sneeuw!
Hoe is het toch mogelijk hier ?![]()
Er was voor zover ik weet niets voorspeld... nu loop ik de sportschool uit, en het valt met bakken uit de hemel!
En toen ik de sportschool inliep was het nog kraakhelder... dus dit had ik echt niet verwacht![]()
Dan heeft het jou gemist, sneeuw zit ondertussen zuidelijkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef themauster het volgende:
Ik hoor overal dat het in de provincie Groningen moet sneeuwen nou hier in het noorden van de provincie is het nog steeds helder zonder sneeuw gelukkig
Smelt toch wel weer weg, aangezien de zon steeds sterker wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Zaterdagochtend ligt er weer 5-10 cm sneeuw. Het is toch niet te geloven, koning winter test ons goed uit dit jaar.
dat laatste was wel goed te voelen vandaag. mn planten waren allemaal warmquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Smelt toch wel weer weg, aangezien de zon steeds sterker wordt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:13 schreef Drassss het volgende:
Heerlijk die zon en blauwe lucht in brabant rotterdam zuid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |