Whoeeeeeeeeejjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Te zien vanaf 10 maart, staat er in de bioscoopagenda, in 2D en 3D.
Ongetwijeld ook in Nijmegen want zo klein is dat niet.
Ik had het daar van de week ook met mijjn dochter over, wanneer denken mensen dat ze een vermiste poes zien. Ik zelf denk het bijna nooit, hier in de buurt zie ik eigenlijk altijd dezelfde katten rondlopen buiten. Dus we vroegen ons af wanneer mensen zullen denken: Hee, die hoort hier niet in de buurt, laten we hem vangen of de dierenambulance bellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen denken wel eens 'hee een zwerfkat want die heb ik hier nog nooit gezien'.
Niet iedereen is even helder van geest. Ik ben altijd meteen waakzaam als ik een onbekend poezenkoppie in onze tuinen zie: heeft een buur een nieuwe kat of is het een weglopertje. Als ik twijfel en er niet achter kom zet ik zo'n beestje op de site van de Dierenambulance (met foto), en het is in de loop van de jaren al menigmaal voorgekomen dat het beestje dan inderdaad kwijt was. Maar niet iedereen denkt daaraan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het daar van de week ook met mijjn dochter over, wanneer denken mensen dat ze een vermiste poes zien. Ik zelf denk het bijna nooit, hier in de buurt zie ik eigenlijk altijd dezelfde katten rondlopen buiten. Dus we vroegen ons af wanneer mensen zullen denken: Hee, die hoort hier niet in de buurt, laten we hem vangen of de dierenambulance bellen.
Is dit een topic waard? Het is wel boeiend eigenlijk om te zien hoe mensen zich voorbereiden op een eventuele ramp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Livestream over de tsunami die ze over een paar uur verwachten in Hawaï.
Ze verwachten 8 tot 12 golven![]()
http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
Oh bah.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Livestream over de tsunami die ze over een paar uur verwachten in Hawaï.
Ze verwachten 8 tot 12 golven![]()
http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
Ja het was erg leuk, druk ookquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja het was erg leuk, druk ook. Was alweer tijdje geleden dat we zo gemeet hadden dus 't was leuk om ze allemaal weer te zien
. Veel moesten wel werken zaterdag, dus geen dronken toestanden.
Ik dacht echt dat er wat te zien zou zijn, nu heb ik voor niks de stream opgestartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna 12.001 maar Vlemmix slokt me helemaal op de komende 5 minuten.
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avondquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zitten live de tsunami te volgen...in een ander topic![]()
[TSUNAMI] Livestreams
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avond
Dus dat, ik heb die andere nog vers op mijn netvlies staanquote:
Hier gaan we dr wel vanuit dat mensne niet stom in hun huis blijven na alle waarschuwingenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat, ik heb die andere nog vers op mijn netvlies staan
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier gaan we dr wel vanuit dat mensne niet stom in hun huis blijven na alle waarschuwingen
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen toch, o gatver je hebt altijd van die stommerds die denken zal wel loslopen
O dubbelquote:
Eigenlijk de enige juiste reactiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |