Dat kan, maar ik zou toch nog geregeld een oproep plaatsen in het plaatselijk blad zodat die mensen of hun vrienden het misschien alsnog zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Wat een mooie poezebeesten Juud![]()
Lief dat jullie aan me denken![]()
Ik ben er ook echt kapot van, wij hier allemaal eigenljk. We dromen omstebeurten dat ze weer thuis komt of denken dat we haar horen miauwen.
De laatste paar dagen probeer ik te accepteren dat ze echt niet meer thuis komt en ga ik ervan uit dat ze ergens anders een goed en liefdevol thuis heeft gevonden nadat ze de weg is kwijt geraakt
ik wil naar Alice in wonderland....maar die draait hier niet...nog niet....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?![]()
Vanavond maar niet zuipen nameljik.
Ziet er leuk uit!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Black Cat, White Cat, niet echt een film die veel mensen al gezien hebben, ooit al eens eerder hier aangeraden, ik blijf hem promoten. Bizar, grappig, cultuur, een mix van alles
Het is de vraag of die überhaupt in de bios komt toch? Of is die bonje inmiddels bijgelegd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil naar Alice in wonderland....maar die draait hier niet...nog niet....![]()
maar daar schiet jij natuurlijk niets mee op
Sinds gisteren toch nog in een aantal bioscopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de vraag of die überhaupt in de bios komt toch? Of is die bonje inmiddels bijgelegd?
Anyway, dat is definetely een must see, jawohl!
quote:Verder is het mogelijk om geaborteerde rendierfoetus te eten, begeleid met een cocktail van rendierbloed
Ja...bahquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel zo'n golf gaat, daar kan geen GTI tegenop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je een goede surfer bent, ben je binnen een dag die plas over
Zat jij nou op "penisrestaurant" te surfen?quote:
Te zien vanaf 10 maart, staat er in de bioscoopagenda, in 2D en 3D.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds gisteren toch nog in een aantal bioscopen![]()
nu moet het nog naar hier komen
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat jij nou op "penisrestaurant" te surfen? [ afbeelding ]
Dat doen ik ook, komende week ga ik de weekkrant weer bellen en op marktplaats heb ik haar ook omhoog gebeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zou toch nog geregeld een oproep plaatsen in het plaatselijk blad zodat die mensen of hun vrienden het misschien alsnog zien.
Inderdaad. Mensen denken wel eens 'hee een zwerfkat want die heb ik hier nog nooit gezien'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DAt doen ik ook, komende week ga ik de weekkrant weer bellen en op marktplaats heb ik haar ook omhoog gebeld.
Je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |