Niet iedereen is even helder van geest. Ik ben altijd meteen waakzaam als ik een onbekend poezenkoppie in onze tuinen zie: heeft een buur een nieuwe kat of is het een weglopertje. Als ik twijfel en er niet achter kom zet ik zo'n beestje op de site van de Dierenambulance (met foto), en het is in de loop van de jaren al menigmaal voorgekomen dat het beestje dan inderdaad kwijt was. Maar niet iedereen denkt daaraan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het daar van de week ook met mijjn dochter over, wanneer denken mensen dat ze een vermiste poes zien. Ik zelf denk het bijna nooit, hier in de buurt zie ik eigenlijk altijd dezelfde katten rondlopen buiten. Dus we vroegen ons af wanneer mensen zullen denken: Hee, die hoort hier niet in de buurt, laten we hem vangen of de dierenambulance bellen.
Is dit een topic waard? Het is wel boeiend eigenlijk om te zien hoe mensen zich voorbereiden op een eventuele ramp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Livestream over de tsunami die ze over een paar uur verwachten in Hawaï.
Ze verwachten 8 tot 12 golven![]()
http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
Oh bah.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Livestream over de tsunami die ze over een paar uur verwachten in Hawaï.
Ze verwachten 8 tot 12 golven![]()
http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
Ja het was erg leuk, druk ookquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja het was erg leuk, druk ook. Was alweer tijdje geleden dat we zo gemeet hadden dus 't was leuk om ze allemaal weer te zien
. Veel moesten wel werken zaterdag, dus geen dronken toestanden.
Ik dacht echt dat er wat te zien zou zijn, nu heb ik voor niks de stream opgestartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna 12.001 maar Vlemmix slokt me helemaal op de komende 5 minuten.
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avondquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zitten live de tsunami te volgen...in een ander topic![]()
[TSUNAMI] Livestreams
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avond
Dus dat, ik heb die andere nog vers op mijn netvlies staanquote:
Hier gaan we dr wel vanuit dat mensne niet stom in hun huis blijven na alle waarschuwingenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat, ik heb die andere nog vers op mijn netvlies staan
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier gaan we dr wel vanuit dat mensne niet stom in hun huis blijven na alle waarschuwingen
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen toch, o gatver je hebt altijd van die stommerds die denken zal wel loslopen
O dubbelquote:
Eigenlijk de enige juiste reactiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja have fun, ga een beetje zitten genieten van het leed van anderen, fijne avond
Kwam er iets rotter uit als bedoeld, en moet ieder lekker voor zich weten, alleen ik pas, voel me al belabberd genoeg zonder die ellendequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige juiste reactie![]()
Maar sorry, ik ben een ramptoerist
Vrijheid blijheidquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Kwam er iets rotter uit als bedoeld, en moet ieder lekker voor zich weten, alleen ik pas, voel me al belabberd genoeg zonder die ellende
Ja dattequote:
Ik bedoelde ook alleen maar dat ik het persoonlijk niet hoef te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef hondjes het volgende:
Het is best spannend om zoets te volgen..
Vorig jaar was ik helemaal in de ban van streams met die orkaan...
Maar er is geen leed. Nu nog niet in elk geval dus er valt ook weinig te genieten op dat vlak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja gotver...die mensen zijn gewoon lekker aan het shoppen
ik was allang hysterisch met jouw paarse krokodil landinwaarts gegaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar er is geen leed. Nu nog niet in elk geval dus er valt ook weinig te genieten op dat vlak.
Wel is het interessant om te volgen. Hoe gaat men daar met zo'n waarschuwing om en het is natuurgeweld.
Dat is intrigerend. Sue me.
Ik ook, snel de winkels in. Straks zijn alle winkels weg!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was allang hysterisch met jouw paarse krokodil landinwaarts gegaan
offfffff...net als de golf er is op de rug van de paarse krokodil zo hop langs de belangrijkste winkelschappen...dan is er verder toch neimand meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook, snel de winkels in. Straks zijn alle winkels weg!
wat is een expeditquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben wel weze shoppen en heb wel leed, zere voeten![]()
Maar wel een leuke expedit voor in de WC![]()
In de zin van snelste topicreeks wél ja!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die tsunamireeks zou nog wel eens het meest succesvolle topic kunnen zijn tot nu toe in RLS
Niks geen manupilatiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van snelste topicreeks wél ja!
Maar da's mooi, we heten RLS & Streams en moeder natuur helpt een handje.
Gelukkig wel, na de ijsbeerdeceptiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van snelste topicreeks wél ja!
Maar da's mooi, we heten RLS & Streams en moeder natuur helpt een handje.
En we hebben er nog één.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig wel, na de ijsbeerdeceptie
Moeten we wél wat te bieden hebben hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeer...ga jij een welkoms topic voor de nwe rlsers maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe jij de meet organiseren danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeer...ga jij een welkoms topic voor de nwe rlsers maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij de meet organiseren dan
Tis nu net weer droog, maar het heeft net flink geregend, ik weet niet wat de buienradar zegt, amar ik zeg: als je niet echt de stad in hoeft, niet doen. Maar ik zou ook niet de hele middag voetbal kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Wat zal ik doen, de hele middag voetbal kijken of ook nog de stad in? Keuzes keuzes.
Als het ff kan helemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Maar ik zou ook niet de hele middag voetbal kijken
Ik gok het er zo maar op even, denk ik. Moet toch een kéér. Jij bent toch fan van Desigual? k ga de Desigual-store in de Spuistraat effe checken zo, d'r is ook een mannen-afdeling zag ik toen ik er laatst langs liep. Eens kijken hoe hoog het Hawai-shirt gehalte is.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis nu net weer droog, maar het heeft net flink geregend, ik weet niet wat de buienradar zegt, amar ik zeg: als je niet echt de stad in hoeft, niet doen. Maar ik zou ook niet de hele middag voetbal kijken
Vast feest, thuis tegen NEC. En winnen hè! Niet wéér psv kampioen en Twente is het nog nooit geweest, da's leuk! Echt, vraag maar aan je mannetjes!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:53 schreef Noek het volgende:
Ik ga zo Fc Twente kijken. Dat heb ik beloofd.
Ah ok, bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik gok het er zo maar op even, denk ik. Moet toch een kéér. Jij bent toch fan van Desigual? k ga de Desigual-store in de Spuistraat effe checken zo, d'r is ook een mannen-afdeling zag ik toen ik er laatst langs liep. Eens kijken hoe hoog het Hawai-shirt gehalte is.
Lies, na die valpartij op de meet heb ik een NS-kortingskaart gekocht. Die wordt op een OV-chipkaart geladen.
En guess what, ik kon gisteren zelfs automatisch saldo aanvullen bestellen, Mike it's amazing!
Als je een persoonlijke kaart wilt, kun je die hier online aanvragen
En hier kun je checken waar je een anonieme kaart kunt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |