Kwam er iets rotter uit als bedoeld, en moet ieder lekker voor zich weten, alleen ik pas, voel me al belabberd genoeg zonder die ellendequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige juiste reactie![]()
Maar sorry, ik ben een ramptoerist
Vrijheid blijheidquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Kwam er iets rotter uit als bedoeld, en moet ieder lekker voor zich weten, alleen ik pas, voel me al belabberd genoeg zonder die ellende
Ja dattequote:
Ik bedoelde ook alleen maar dat ik het persoonlijk niet hoef te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef hondjes het volgende:
Het is best spannend om zoets te volgen..
Vorig jaar was ik helemaal in de ban van streams met die orkaan...
Maar er is geen leed. Nu nog niet in elk geval dus er valt ook weinig te genieten op dat vlak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja gotver...die mensen zijn gewoon lekker aan het shoppen
ik was allang hysterisch met jouw paarse krokodil landinwaarts gegaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar er is geen leed. Nu nog niet in elk geval dus er valt ook weinig te genieten op dat vlak.
Wel is het interessant om te volgen. Hoe gaat men daar met zo'n waarschuwing om en het is natuurgeweld.
Dat is intrigerend. Sue me.
Ik ook, snel de winkels in. Straks zijn alle winkels weg!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was allang hysterisch met jouw paarse krokodil landinwaarts gegaan
offfffff...net als de golf er is op de rug van de paarse krokodil zo hop langs de belangrijkste winkelschappen...dan is er verder toch neimand meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook, snel de winkels in. Straks zijn alle winkels weg!
wat is een expeditquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben wel weze shoppen en heb wel leed, zere voeten![]()
Maar wel een leuke expedit voor in de WC![]()
In de zin van snelste topicreeks wél ja!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die tsunamireeks zou nog wel eens het meest succesvolle topic kunnen zijn tot nu toe in RLS
Niks geen manupilatiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van snelste topicreeks wél ja!
Maar da's mooi, we heten RLS & Streams en moeder natuur helpt een handje.
Gelukkig wel, na de ijsbeerdeceptiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van snelste topicreeks wél ja!
Maar da's mooi, we heten RLS & Streams en moeder natuur helpt een handje.
En we hebben er nog één.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig wel, na de ijsbeerdeceptie
Moeten we wél wat te bieden hebben hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeer...ga jij een welkoms topic voor de nwe rlsers maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |