Ja, dat is helemaal erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
Offeh.. Big huge ass tokkies met smerige vettige haren, kort model bomberjack, ketting met haar naam om, kauwgum in de bek en een lak rode handtasje... eventjes iets voorover hangend, witte string met labeltje omhoog..
Ik stond erachter, was bij een supermarkt, en mij oog gaat van top naar rug naar kont naar nog iets anders...
Ik zeg zo tegen een vriend 'ik weet haar naam nu ook'...
Een tribal met daarin de naam: Cheyenne...
Fuck...![]()
![]()
![]()
!
Ik écht nooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 1 keer per jaar ofzo
[..]
Bij mij kun je mijn mooie slippers zien
ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik geef nog liever 100 euro meer uit
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht tot de uitverkoop en koop dan véél merkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik geef aan broeken best absurde bedragen uit
Mijn natuur zegt dan boodschappenmandje eventjes wegzetten, langs lopen: 'Hey cheyenne, mag ik er effe langsquote:
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Die C&A bij ons heeft best veel.
Maar mijn maten hebben ze nooit meer met de uitverkoop, of het zijn broeken die ik niet leuk vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wacht tot de uitverkoop en koop dan véél merken
Heb momenten: 2 voor 110 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik geef aan broeken best absurde bedragen uit
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
Offeh.. Big huge ass tokkies met smerige vettige haren, kort model bomberjack, ketting met haar naam om, kauwgum in de bek en een lak rode handtasje... eventjes iets voorover hangend, witte string met labeltje omhoog..
Ik stond erachter, was bij een supermarkt, en mij oog gaat van top naar rug naar kont naar nog iets anders...
Ik zeg zo tegen een vriend 'ik weet haar naam nu ook'...
Een tribal met daarin de naam: Cheyenne...
Fuck...![]()
![]()
![]()
!
Ohja, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar mijn maten hebben ze nooit meer met de uitverkoop, of het zijn broeken die ik niet leuk vind.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn natuur zegt dan boodschappenmandje eventjes wegzetten, langs lopen: 'Hey cheyenne, mag ik er effe langs' om dan vervolgens de winkel uit te lopen, in te lopen, en weer aan te sluiten in de rij.
Niet gedaan natuurlijk
mwah valt wel mee hoor, Ik heb verscheidene Pall Mall (met lekker veel zakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als er een witte string tevoorschijn komt die niet helemaal wit meer is.
Mijn verbazingsoog had alleen maar oog voor dat afzichtelijke naambordje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als er een witte string tevoorschijn komt die niet helemaal wit meer is.
Eentje van 160, eentje van 130 en eentje van 110.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb momenten: 2 voor 110 euro! Vooral rond de zomer met die wat dunnere broeken zeg maar.
Mijn duurste broek.... 120 euro of zoDaar zitten ze allemaal op.
Die hangen in mijn stad voor de V&Dquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.
50 max die van mij of zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb momenten: 2 voor 110 euro! Vooral rond de zomer met die wat dunnere broeken zeg maar.
Mijn duurste broek.... 120 euro of zoDaar zitten ze allemaal op.
wat zeg je nouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
GASTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |