Hoe kan mijn grote held nou zoiets doen, ik kan het nog niet bevatten. Rinus is wel de laatste van wie je zoiets verwacht. Is het succes hem soms naar het hoofd gestegen? Vroeg de boekenverkoper er misschien om? Was Rinus altijd al een beetje geestesziek? Ik kan alleen maar hopen dat het iets voor zijn nieuwe videoclip is.quote:
Als je maar weet dat wij er voor je zijn als je steun nodig hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:09 schreef Ensaf het volgende:
Het moet nep zijn.
Dat MOET wel.
En toch is het mooi dat wij in zulke tijden elkaar op dit forum kunnen opzoeken om een luisterend oor en troost bij elkaar te vinden.
quote:
En toch herken ik er wel heel duidelijk Zanger Rinus in. Die modieuze gele broek, dat kekke rode jasje, zo is er geen tweede.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef nuget het volgende:
net zoals alle andere hoaxes, ufo's en andere dingen een zeer duidelijk filmpje
Ik kan mij voorstellen dat die boekenverkoper in shock was, er komt niet elke dag iemand je boekenzaak binnenkakken om een stel boeken te verscheuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, want anders had die boekhandelaar hem allang een hoek gegeven.
Dat dus. Maar zijn nieuwe singel komt er als het goed is toch aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Nemain het volgende:
Dat is Rinus niet, dat is iemand die hem in een kwaad daglicht wil stellen!
quote:
Omfg dit is niet waaaaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Telkens als ik het zie moet ik weer lachen, hoe die z'n eigen tekst van z'n hand afleest
Het is waar.quote:
Dat bedoel, ik maak mij ernstig zorgen. Dat zo'n volksheld ons dit flikt...tranen biggelen over mijn wangen op dit moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Ensaf het volgende:
Het doet me pijn dit te moeten posten, maar het moet gezegd worden:
De man op het filmpje uit de boekenwinkel draagt dezelfde broek als Rinus:
[ afbeelding ]
Ik wil niet beweren dat het Rinus is, maar de gelijkenis is opmerkelijk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Ensaf het volgende:
Het doet me pijn dit te moeten posten, maar het moet gezegd worden:
De man op het filmpje uit de boekenwinkel draagt dezelfde broek als Rinus:
[ afbeelding ]
Ik wil niet beweren dat het Rinus is, maar de gelijkenis is opmerkelijk.
Jij bent sowieso een held.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het is waar.
Ik ben ooit bij een optreden van 'm geweest.
Nu ga je wel een beetje tè ver!quote:
Ik weet niet of ik na deze gebeurtenis nog wel iets met Zanger Rinus te maken wil hebben, zoiets vergeet je niet zomaar. Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
HOI PENISBAARD IK HEB KAARTJES GEWONNEN VOOR ZANGER RINUS WIL JE ZE MISSCHIEN OVERKOPEN ZE STAAN OP MARKTPLAATS NOU GROETJES HÈ.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Hij is gewoon boos omdat hij niet kan lezen hoorde ik.
watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoe leest hij dan die shit van z'n hand op?
Hey niet zo over Rinus, hij is een held!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een held.
Maar dat kan toch echt niet.Als liefhebber zou ik zoiets echt niet pikken en denk van: Wat een nep-artiest.
Geen idee, ik had al een krabbel op zijn hyves gezet maar heb nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef redditer het volgende:
Okay, dus het is rinus.. Maar wat zou nou het verhaal hierachter zijn dan ??
Was toch niet echt een heilig boek dat hij verscheurt ????
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef KarbonkeI het volgende:
GODVERDOMME DROPDOWN HEEFT GELIJK
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje meer respect voor alles wat Rinus heeft gedaan voor de Nederlandse muziek zou wel mogen, ondanks dat filmpje.quote:
Vandaar ook wel dequote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor alles wat Rinus heeft gedaan voor de Nederlandse muziek zou wel mogen, ondanks dat filmpje.
Om boeken te verscheurenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hoax! Zanger rinus is analfabeet. Waarom zou hij in een boekenwinkel komen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef Ensaf het volgende:
˙uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo spǝǝʇs ƃou ɹǝ uǝq ʞı
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Hij is gewoon boos omdat hij niet kan lezen hoorde ik.
Jawel, hij heeft ooit mijn krabbel beantwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEEN ZORGEN DUS! IK SCHROK ME ALLE KANTEN OP, MAAR HET IS DUS NIET ECHT!!!!!Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef Dropdown het volgende:
JONGENS IS HEB BEWIJS OP MIJN NEP HYVES GEKREGEN !!!!!!
DIT IS NIET NEP, IK HERHAAL: DIT IS NIET NEP!!! ECHT NIETHet is alsof God tegen je praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
GEEN ZORGEN DUS! IK SCHROK ME ALLE KANTEN OP, MAAR HET IS DUS NIET ECHT!!!!!
JA IK DACHT EERST DAT IK STEMMEN IN MIJN HOOFD HOORDE, MAAR IK KEEK TOEN OP DE HYVES EN TOEN HAD IK DAT BERICHT!!!!!!!!quote:
GROETEN TERUG!!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Dropdown het volgende:
GROETEN VAN JULLIE UNDERCOVER VERSLAGGEVER DROPDOWN!!!!
DIT IS NIET NEP, IK HERHAAL: DIT IS NIET NEP!!! ECHT NIET (HET BEWIJS DAN HE!!!)Alsof een engeltje over je tong zeikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
DIT IS NIET NEP, IK HERHAAL: DIT IS NIET NEP!!! ECHT NIET (HET BEWIJS DAN HE!!!)Belachelijke reclamestunt dit, weet hij wel wat hij zijn fans aan heeft gedaan? Ik heb al dagen niet gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |