Engels (ff snel met Google Translate):quote:Prinsessan Madeleine och Herr Jonas Bergström går skilda vägar
Efter moget övervägande har Prinsessan Madeleine och Herr Jonas Bergström fattat ett gemensamt beslut att gå skilda vägar.
De har kommit fram till att det bästa för dem är att de går vidare på var sitt håll.
Prinsessan Madeleine och Herr Jonas Bergström vädjar om att medierna visar dem respekt och hänsyn inför detta beslut.
De behöver lugn och ro i denna svåra situation. Mediernas extrema bevakning underlättar inte situationen för dem.
Vi ber om förståelse för att ytterligare uttalanden inte kommer att ges.
quote:Princess Madeleine and Mr Jonas Bergström go separate ways
After careful consideration, Princess Madeleine and Mr Jonas Bergstrom made a joint decision to go separate ways.
They have come to the conclusion that the best thing for them is that they move in opposite directions.
Princess Madeleine and Mr Jonas Bergstrom appeals to the media to show them respect and consideration for this decision.
They need peace and quiet in this difficult situation. Extreme media coverage will not ease the situation for them.
We ask for your understanding that no further statements will be provided.
Bron: Press release 1 juni 2010 - Koninklijk Huis Zwedenquote:Mr Daniel Westling will be Prince of Sweden
At the Crown Princess' wedding on 19 June 2010, The King will announce that Mr Daniel Westling will be granted the title of Prince.
After the wedding, Mr Daniel Westling will be Prince of Sweden and a member of the Royal Family, i.e. he will receive the rank of Royal Highness. From then on he will be known as H.R.H. Prince Daniel. Mr Westling will also be made Duke of Västergötland in connection with the wedding, since H.R.H Crown Princess Victoria is Duchess of Västergötland.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 21:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik neem aan dat het uitgezonden wordt op tv? Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk om te zien
Bronquote:Leden Koninklijke familie aanwezig bij huwelijk Zweedse Kroonprinses Victoria, 19 juni 2010
Hare Majesteit de Koningin en Hunne Koninklijke Hoogheden de Prins van Oranje, Prinses Máxima der Nederlanden, Prins Friso van Oranje-Nassau, Prinses Mabel van Oranje-Nassau, Prins Constantijn der Nederlanden en Prinses Laurentien der Nederlanden zijn te gast bij het huwelijk van Hare Koninklijke Hoogheid Kroonprinses Victoria van Zweden en Daniel Westling in Stockholm.
De Koningin verblijft van vrijdagmiddag 18 juni tot en met zondag 20 juni in Zweden.
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Catharina-Amalia der Nederlanden is bruidsmeisje bij het huwelijk. Prinses Catharina-Amalia is petekind van de Zweedse Kroonprinses. Kroonprinses Victoria is petekind van Koningin Beatrix.
8 juni 2010
Ze hebben daar een speciale pagina ivm het huwelijk (ook in het Engelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef J-net het volgende:
http://www.royalblog.nl/
Hier in het tweede bericht.
Mn Zweeds is niet zo goed, dus ga maar niet proberen de website van het Zweeds Koningshuis te lezen
quote:Huwelijk Zweedse kroonprinses live op Nederlandse tvHet huwelijk van de Zweedse kroonprin- ses Victoria met Daniel Westling wordt zaterdagmiddag live uitgezonden bij de NOS op Nederland 2. De balkonscène met ‘de kus’ en een samenvatting volgen zaterdagavond in een speciale aflevering van EO’s Blauw Bloed. Dat heeft de NOS dinsdag laten weten. Op de huwelijks- dag is een speciale rol weggelegd voor prinses Amalia. Zij is één van de bruidsmeisjes bij het huwelijk van haar peettante en beleeft daarmee haar eerste officiële optreden.
De Zweedse troonopvolgster (32) en haar aanstaande (36) trouwen in Stockholm. Het verslag, dat Astrid Kersseboom zal presenteren, wordt tussen 15.15 en 17.00 uur uitgezonden. Blauw Bloed begint die avond om 19.00 uur en duurt een uur. De NOS en Blauw Bloed werken voor hun uitzendingen rondom het koninklijk huwelijk samen.
De Nederlandse koninklijke familie is zaterdag ruim vertegenwoordigd bij het huwelijk van kroonprinses Victoria. Naast prinses Amalia, reizen ook koningin Beatrix, prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Constantijn, prinses Laurentien, prins Friso en prinses Mabel naar Zweden om het huwelijk bij te wonen.
Bron
Wat veel mensen komen naar de bruiloft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef Leigh het volgende:
De gastenlijst voor huwelijk is bekend gemaakt
Er veel, dus ik geef alleen een linkje!
Moest ook wel, maar Máxima als moederquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef Jojoke het volgende:
Fotogalerij met oa. Amalia in Stockholm
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=17-06-2010 Stockholm
Ze droogt leuk op![]()
[ afbeelding ]
Ik ook.. Ik heb wel het idee dat ze het moeilijk heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor Madeleine
Ja, he? Heel verdrietigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook.. Ik heb wel het idee dat ze het moeilijk heeft
Ik heb de kus gemistquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Blossom86 het volgende:
wat lief zeg die kus
Ze stond staat ook als een jong meisje te glunderen!
Op de Belgische tv zei men dat er juist heel veel gerepeteerd is.. Maar ik vind dit zelf juist wel leuk, niet zo slaapverwekkendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
De dienst was veel korter dan gedacht...
Hebben ze daar geen draaiboek voor en gerepeteerd enzo bij een koninklijk huwelijk?
Ik vind het wel wat hebben zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op de Belgische tv zei men dat er juist heel veel gerepeteerd is.. Maar ik vind dit zelf juist wel leuk, niet zo slaapverwekkend![]()
Stockholm
"Nog ff ophouden, na de rondrit met de koets mag je plassen".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat ze hem toesiste, vlak voordat ze dat buiginkje maakte![]()
Ja ik ook, ik schoot zelfs even volquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben zoNiet te lang, indrukwekkend, lief en mooi.
Ben echt een sucker voor dit soort dingen
quote:pauldeleeuw
Zit u ook stiekem te wachten op een zwarte Saab die zich in 1 of ander monument boort?Niet dat ik het ze gun,maar dan gebeurt er wat!
Whehehe ja, die moeten een flinke conditie hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die koets gaat nog best hard, aan het rennen van die beveiligingsmensen te zien
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef StephanL het volgende:
Mag hopen dat ze goed getraind hebben die beveiligers
Paul de leeuw op Twitter
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik schoot zelfs even vol
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zat ook ronduit te janken toen De Traan van Maxima kwam destijds
Ben niet zo goed met emo dingen.
Goed op die koppen blijven letten, misschien dat ze steeds na een kilometer worden afgewisseldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef StephanL het volgende:
7 km hard lopen naast een koets![]()
Nu gaat die niet zo hard, maar je moet toch een aardige conditie hebben wil je dat volhouden.
Ja zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed op die koppen blijven letten, misschien dat ze steeds na een kilometer worden afgewisseld
Die vrouw aan de rechterkant loopt al vanaf het begin meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed op die koppen blijven letten, misschien dat ze steeds na een kilometer worden afgewisseld
Niet lachen, maar gister las Brian, die hond uit Family Guy, iets voor waar ik al haast emo van werd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
herkenning...
maar ik huil zelfs bij soap-huwelijken...
edit: mits goed uitgevoerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
niks iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Nog steeds dezelfde beveiligers inderdaad volgens mij, die hollers
Hoeveel kan je opmerken/zien als beveiliger als je zo rent zou je zeggen...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet lachen, maar gister las Brian, die hond uit Family Guy, iets voor waar ik al haast emo van werd.
In een tekenfilm dusZie het gedicht in de spoiler, vond het zo mooi
Kan het me helemaal voorstellen, mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en toffe serie btw)
En fijn dat er meer mensen zijn die snel emo zijn.![]()
Misschien komen die beelden nog eens in een Zweedse reclame voor deo voorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Nog steeds dezelfde beveiligers inderdaad volgens mij, die hollers
Hoeveel kan je opmerken/zien als beveiliger als je zo rent zou je zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |