Waarom kan je niet 1-1900 doen?quote:
quote:
We hebben ooit afsproken om de stand om de 250 delen te resetten, dus dat hou ik ook zo met de nieuwe puntentelling (totaalstand wordt dus ook pas geüpdatet na deel 2000). Anders moet je even een discussie aanzwengelen in het AKQ Discussie topic...quote:
Ja dat resetten is prima, maar zou leuk zijn als je ook ergens totaal aantal punten kan zien tot nu toequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We hebben ooit afsproken om de stand om de 250 delen te resetten, dus dat hou ik ook zo met de nieuwe puntentelling. Anders moet je even een discussie aanzwengelen in het AKQ Discussie topic...
Dat mag je dan zelf doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat resetten is prima, maar zou leuk zijn als je ook ergens totaal aantal punten kan zien tot nu toe
Nu kan je 1-1750 zien, en 1750-heden. Ik zou graag 1-heden willen zien als het niet te veel moeite is
Dan klik je in de spreadsheet toch gewoon op "totaal"?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat resetten is prima, maar zou leuk zijn als je ook ergens totaal aantal punten kan zien tot nu toe
Nu kan je 1-1750 zien, en 1750-heden. Ik zou graag 1-heden willen zien als het niet te veel moeite is
Ja oke misschien kon het makkelijk automagisch ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat mag je dan zelf doenIk werk de totaalstand over 100 delen weer bij...
Dan krijg je dus 1-1750quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan klik je in de spreadsheet toch gewoon op "totaal"?
Nah, misschien kan dat wel, maar ik heb geen idee hoe.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke misschien kon het makkelijk automagisch ofzo
Doe ik ook hoor, maar ik vraag me altijd af: waarom zou je in de eigenschappen kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Bart het volgende:
misschien volgende keer plaatje trouwens ergens anders hosten
Stand deel 1900quote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Bart het volgende:
misschien volgende keer plaatje trouwens ergens anders hosten
Geen idee, doe het ook nooit, behalve toevallig nu, en nu staat er net kirby.jpgquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, misschien kan dat wel, maar ik heb geen idee hoe.
[..]
Doe ik ook hoor, maar ik vraag me altijd af: waarom zou je in de eigenschappen kijken?
Stand deel 1900quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
Magyar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |