Ben pas 20...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs nog niet gehaald?
Daaromquote:
Wtf, dat is echt mierenneukerij. Zoals al eerder gezegd: bord 30 is 30quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef Kimpossible het volgende:
Pf. Echt joh, hoe langer hoe slechter, voor m'n gevoel. Ik stel natuurlijk steeds meer eisen aan mezelf en die vent zit gewoon te mierenneuken joh. Voorbeeld: wegens wegwerkzaamheden staat er een 30km bord. Nou leuk, ga ik dertig rijden.. Achteraf blijkt dus dat ze dat bord gewoon vergeten zijn weg te halen en dat je er in theorie gewoon 50 mag. Maar verdorie, iemand die daar voor de eerste keer komt gaat dan toch ook 30 rijden? Nee, gaat die kerel helemaal zeuren dat ik gewoon 50 moet.
Grmbl.
Het gaat voor m'n gevoel gewoon goed, maar die vent kan dan zo zeiken en draaien en keren dat ik me weer kut voel.
Nee okee.. maar ik verdiende wel genoeg ernaast, a 160 euro voor rijles.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Agapimou het volgende:
Niet iedereen heeft op zn achtiende 2000 euro klaar liggen
Ik niet, ik woonde al op kamers, werkte ook wel maar gaf mijn geld uit aan "leukere" dingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee okee.. maar ik verdiende wel genoeg ernaast, a 160 euro voor rijles.
Hebben ze geen andere instructeurs binnen die rijschool? En de motor uit laten vallen is niet per se iets waar ze je op laten zakken hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Kimpossible het volgende:
Ach, dat was een van de vele dingen waar ie over zeikt.
Nog een voorbeeld: Hij stuurt me een weg in die na een meter of 20 is afgezet. Nu ja, goed, doettie wel vaker, straatje keren, situatiebevraging, ik noem maar wat. Ik rijd dan dus ook gewoon die straat in, had heus wel gezien dat je daar niet verder kan. 'Ja waarom rijd je nou door (1,5 meter na kruising tot stilstand gekomen, ietwat rechts, zonder te hinderen), je ziet toch dat het niet kan?'
WTF KEREL. Je stuurt me toch wel vaker zo'n kutstraat in, moet ik nu dan ineens ruiken dat je het niet will?
Om een lang verhaal kort te maken leidt al dat gezeik van 'm dus gewoon tot stress en door die stress kan ik niet eensm eer fileparkeren zonder uit te vallen (dat ik vervolgens perfect sta, hoor ik hem niet over). Bahbah.
Ik heb een pakket, overstappen kan niet en ik weet niet of dat na 39,5 uur ook nog wel verstandig is, maar ik word hier hoe langer ik er over denk, hoe bozer van. Iets met pislink, geloof ik.
Ja, 46% is geloof ik gemiddeld, dus ik gok dat ie toen nog niet zo lang bestondquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Kimpossible het volgende:
MZ, het is een 'particuliere' rijschool. Ten tijde van mijn inschrijving was zijn slagingspercentage 70-80%. Inmiddels geloof ik behoorlijk gekelderd naar 40 ofzo, maar goed.
En hem bij het CBR laten zitten ben ik dan weer niet stoer genoeg voor![]()
Ik heb een pakket met examen en herexamengarantie, vandaar. Ik heb nu nog 3 uur aan lessen staan en dan mag ik weer dokken. En toch in de omgekeerde wereld, begrijp ik dan dus dat ik nog niet op kan/mag, want door zijn geneuzel ga ik gewoon foutjes maken die niet meer mogen (koppelingsplaten half aan gort rijden op een heuveltje, bijvoorbeeld.. Dikke onzin natuurlijk).quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, 46% is geloof ik gemiddeld, dus ik gok dat ie toen nog niet zo lang bestond![]()
Maar wel vervelend... Hoeveel lessen heb je nog van je pakket? En kun je dit niet met hem bespreken? Het gaat toch om jouw geld!En als ie zo blijft doen terwijl je het aangeeft, dan zou ik bijna zeggen probeer een deel van je geld terug te krijgen en ga naar een ander
Dit is gewoon vreselijk frustrerend
Spreek hem erop aan! Je hebt niets te verliezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb een pakket met examen en herexamengarantie, vandaar. Ik heb nu nog 3 uur aan lessen staan en dan mag ik weer dokken. En toch in de omgekeerde wereld, begrijp ik dan dus dat ik nog niet op kan/mag, want door zijn geneuzel ga ik gewoon foutjes maken die niet meer mogen (koppelingsplaten half aan gort rijden op een heuveltje, bijvoorbeeld.. Dikke onzin natuurlijk).
Eigenlijk is het een beetje ongeacht wie er wel of niet goed of fout zit en of ik wel of niet kan rijden, een cirkeltje.
En ik baal er van. Als het nou goedkoop was allemaal..
Ik had er ook echt het geld niet voor op m'n 20e, naast studie enzo. Pas sinds ik werk kan ik het 'missen' (het blijft een homp geld, acht uur les per maand a 42 euro per uur). En ik het rijbewijs ook niet echt nodig, nog steeds niet, maar ik vond wel dat ik het nu toch maar eens moest halen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik woonde al op kamers, werkte ook wel maar gaf mijn geld uit aan "leukere" dingenEn ik heb ook nooit een rijbewijs nodig gehad, dus waarom zou ik? Dus ik heb pas op mijn 28e mijn rijbewijs gehaald en dat vind ik prima
Het grote voordeel is dat ik al veel meer kijk heb op veiligheid in het verkeer dus heel veel dingen zijn voor mij vrijwel een automatisme, terwijl je dat bij jongere mensen soms (niet altijd dus, generaliseren kan gewoon niet
) mist. Dus ach, voor alles valt iets te zeggen, maar voor mij lag het allemaal net iets minder gemakkelijk
Gister was ik het ook echt zat. Heb een paar keer binnensmonds zitten vloeken en ik was het spuugzat. ZIjn we even een luchtje gaan scheppen bij een benzinepomp en toen ging het wel weer. Maar ik merk nu dat ik nooit zo zal rijden zoals hij aangeeft, en ik vraag me af of hij een pietje precies is of dat ik gewoon nooit zal kunnen rijden. Ik moet nu zelf aangeven wanneer ik wil gaan afrijden (lekker is dat) en na de les van gister zie ik het niet zitten en zou het zonde van het geld zijn, want ik zak toch voor mijn gevoel. Ik had gister echt het idee dat ik niks goed deed en ook op m'n leskaart waren veel V'tjes (voldoendes) keihard in Z'tjes (zwak) veranderd. Verdomme, zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb een pakket met examen en herexamengarantie, vandaar. Ik heb nu nog 3 uur aan lessen staan en dan mag ik weer dokken. En toch in de omgekeerde wereld, begrijp ik dan dus dat ik nog niet op kan/mag, want door zijn geneuzel ga ik gewoon foutjes maken die niet meer mogen (koppelingsplaten half aan gort rijden op een heuveltje, bijvoorbeeld.. Dikke onzin natuurlijk).
Eigenlijk is het een beetje ongeacht wie er wel of niet goed of fout zit en of ik wel of niet kan rijden, een cirkeltje.
En ik baal er van. Als het nou goedkoop was allemaal..
Kut is dat he..quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister was ik het ook echt zat. Heb een paar keer binnensmonds zitten vloeken en ik was het spuugzat. ZIjn we even een luchtje gaan scheppen bij een benzinepomp en toen ging het wel weer. Maar ik merk nu dat ik nooit zo zal rijden zoals hij aangeeft, en ik vraag me af of hij een pietje precies is of dat ik gewoon nooit zal kunnen rijden. Ik moet nu zelf aangeven wanneer ik wil gaan afrijden (lekker is dat) en na de les van gister zie ik het niet zitten en zou het zonde van het geld zijn, want ik zak toch voor mijn gevoel. Ik had gister echt het idee dat ik niks goed deed en ook op m'n leskaart waren veel V'tjes (voldoendes) keihard in Z'tjes (zwak) veranderd. Verdomme, zeg.
dat moet je absoluut van je af kunnen zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Kimpossible het volgende:
Ach, dat was een van de vele dingen waar ie over zeikt.
Nog een voorbeeld: Hij stuurt me een weg in die na een meter of 20 is afgezet. Nu ja, goed, doettie wel vaker, straatje keren, situatiebevraging, ik noem maar wat. Ik rijd dan dus ook gewoon die straat in, had heus wel gezien dat je daar niet verder kan. 'Ja waarom rijd je nou door (1,5 meter na kruising tot stilstand gekomen, ietwat rechts, zonder te hinderen), je ziet toch dat het niet kan?'
WTF KEREL. Je stuurt me toch wel vaker zo'n kutstraat in, moet ik nu dan ineens ruiken dat je het niet will?
Om een lang verhaal kort te maken leidt al dat gezeik van 'm dus gewoon tot stress en door die stress kan ik niet eensm eer fileparkeren zonder uit te vallen (dat ik vervolgens perfect sta, hoor ik hem niet over). Bahbah.
Ik heb een pakket, overstappen kan niet en ik weet niet of dat na 39,5 uur ook nog wel verstandig is, maar ik word hier hoe langer ik er over denk, hoe bozer van. Iets met pislink, geloof ik.
Ik mocht niet kiezen. Ze zei bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef DiemenZijde het volgende:
Ik heb nog een vraagje ik heb binnenkort examen maar hoe gaat dat in z'n werking? Mag ik bijvoorbeeld zelfs kiezen voor navigatie of instructies????
Heeft er verder iemand nog tips voor het examen (omgeving Amsterdam)
wat een flauwekul...de meesten hebben met 18 jaar een ov kaart, dus nog helemaal geen auto nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
DaaromIk ben dan ook opgegroeid met '18=rijbewijs halen!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |