abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78503114
Keshet, ik heb je updates weer met veel ontroering gelezen. Wat een prachtig wondertje hebben jullie.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78503309
Keshet, fijn om weer een update van je te mogen lezen en wat gaat het toch goed met jullie Teigetje. Toegegeven ze heeft niet de makkelijkste weg te aan, maar oh wat vecht ze zich er goed door... Ik heb jullie nog nooit gezien, maar voel me oh zo verbonden met jullie en jullie lieve meid! Ga zo door, allemaal!!!
pi_78505577
keshet, bedankt voor de updates, ik was erg benieuwd. Fijn dat het zo goed met haar gaat!

En dames, sorry, wel bijgelezen, maar dat is het dan ook. Ik ben kapot, beetje rare week gehad. Nu zo maar eens slapen en morgen hopelijk weer fris op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 27 februari 2010 @ 08:14:21 #54
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78512387
Keshet, mooi nieuws!!!!

fietse, welkom jullie met Abby
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 27 februari 2010 @ 08:16:50 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78512400
Fietsie, wat een supermooi meisje en wat een mooie foto ook! Welkom hier, gezellig dat je mee komt posten

Keshet, wat is het ontzettend fijn te lezen dat alles goed gaat en dat jullie meissie het zo goed doet. Die narcose lijkt me dood- en doodeng, maar wederom bewijst jullie Teigetje maar weer hoe sterk ze al is. Prachtig!

Asy, wij laten Stef ook nooit huilen hoor. Als hij huilt dan is er iets en ik geloof erin dat je zo'n klein beebje juist het vertrouwen moet geven dat mama en papa hem nooit aan zijn lot over zullen laten. Stef is nu wel op een leeftijd dat hij ookkan mopperen en zeuren en dan laten we hem wel liggen en dat gaat dan ook met een paar minuutjes over. Sowieso deed hij dat nog niet toen hij heel klein was.

Ik ben nog steeds ziek en Stef is nu klaar met drinken dus ik ga weer.. Dagdag!
3!
pi_78512527
Fietsie welkom! Wat een lief meisje zeg!!

Keshet, fijn om een update te lezen over je meisje, en dat het goed gaat!
pi_78512528
Oh en beterschap Incantrix!
pi_78512610
Keshet, wat een vechter is Teigetje ! En wat bijzonder dat je ons zo mee laat kijken in jullie leven. Dankje !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78512621
goedemorgen

@Keshet; wat fijn om weer een update van Teigetje te lezen.. wat hebben jullie weer een heftige week achter de rug zeg! maar gelukkig gaat alles momenteel weer goed met jullie kleine vechtertje!
en wat doet ze goed haar best he? inmiddels zou ze bijna 30 weken zijn toch? Groeit ze ook nog steeds zo goed?
Vind het echt zo knap en zo ontzettend lief dat je ons ook zo op de hoogte houdt; ik kan me voorstellen dat je soms er helemaal totaal doorheen zit.. en dat je dan toch de tijd en energie daarvoor kan opbrengen: diep respect!

@Trix; hier ook nog een keertje een dikke beterschaps voor jou en Stef...

@Fietser: welkom met je mooie kleine Abby! wat een schatje!!!

Ik ben dus ook weer wakker: Evie heeft tot 6:30 uur geslapen en en om 7 uur, na de fles, weer door gaan slapen. Ik ga me zo lekker douchen en aankleden en ontbijten en dan Evie nog een fles geven en dan, samen met Poppedein en Lena op naar de OUD-meet.
En Stiekem ben ik errrrrrg zenuwachtig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78512624
Keshet, ik zit hier op afstand ontzettend trots op Teigetje te zijn. Wat is dat kleine meisje toch een vechtertje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78512664
Have fun op de OUD-meet allemaal!
Wij gaan zo naar de terugkom-pufclub-ochtend... En daarna kijken voor een autootje!

Oh Trix, beterschap!

En fietsie, welkom hier met Abby, mooie meeid en prachtige namen!!!
pi_78512707
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:13 schreef Lijnloos het volgende:
Have fun op de OUD-meet allemaal!
Wij gaan zo naar de terugkom-pufclub-ochtend... En daarna kijken voor een autootje!

Oh Trix, beterschap!

En fietsie, welkom hier met Abby, mooie meeid en prachtige namen!!!
oo dat is ook leuk Lijnloos! die moeten wij ook nog plannen...
succes met auto's kijken
heeft Minke goed geslapen van8?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:31:53 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78512799
Keshet, ik heb een heleboel gemist maar wat vind ik jullie en jullie kleine meisje dapper zeg! En wat is ze sterk! Ik duim voor jullie!
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
Asyniur: ik kan ook echt niet tegen huilen!! Kan hm dan ook echt niet laten liggen. Heb wel het gelukkig dat het niet echt een huilbaby is, want anders had ik het denk ik druk gehad (en veel stress).
Huilt hij ook als hij ergens ligt waar hij je wel kan zien? Dyon vind het ook fijn als hij me wel af en toe kan zien, dus dan zet ik hm bijv in zn wippertje in mn buurt (tijdens koken/ strijken).
Nee wij hebben ook geen huilbaby gelukkig.
Harry is nog geen 2 weken oud dus hij kan nog niet zo ver zien. Dus als je al een stap achteruit zet, is hij je al kwijt. Soms helpt het wel om tegen hem te praten.

Overigens gaat 's nachts in zijn wiegje slapen wel goed. Hij drinkt zich dan helemaal soezerig en dan leg ik hem meteen in zijn wiegje naast ons bed. Licht uit en dan hoor ik hem nog wel 'kletsen' en even druk bewegen maar daarna slaapt hij. Ik heb nog maar 1 nachtvoeding dus ik krijg in elk geval 's nachts rust genoeg. Overdag ga ik dus plassen met de jongeman op mijn buik geknoopt en als ik zelf wil douchen dan geef ik hem aan mijn man (of leg hem in de box waar mijn man hem weer uithaalt als hij begint te huilen).

Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Vond mezelf al zo'n mietje.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:35:31 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78512828
Ow en even een crosspostje:
wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
pi_78512985
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:35 schreef Asyniur het volgende:
wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
Ik heb er een gezien op Babywalz. Die kun je op je eigen bad monteren en daar dan het babybadje opzetten.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:21:20 #66
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78513378
Vette ego-trotse-mama-post:

Alexa heeft door hoe ze kan omrollen

Jeeeee

Bekijk "Met omrols!" op YouTube
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78513803
Keshet, wat heerlijk om zo te lezen over teigetje. Ze is echt wel een stoer en sterk ding. En al drie weken! Jullie dochter en zo sterk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78515519
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:35 schreef Asyniur het volgende:
iemand?
mijn dank is groot
Ik gebruik een badkussen.
Ik heb het al sinds mijn jongste zoon in gebruik. Toen al met volle tevredenheid en nu weer...

Ik heb die op de 2de foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:23:05 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78515804
Mooi kindje fietsie. Van harte gefeliciteerd en welkom!

Keshet, ik vind het fijn te lezen dat ze zo vooruit gaat, je teigetje <3

Mijn kleine kindje is al weer 5 maand. Ik kan me veel dingen niet herinneren van de eerste weken/maanden. Heel jammer maar ik merk dat ik nu wel elke dag zo geniet van hem. Hij is fantastisch, en zijn broer ook
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78516568
Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat. Jullie zullen zondag wel geschrokken zijn, maar gelukkig is jullie meisje zo sterk!

Over huilen, wij laten thomas soms huilen. Als hij echt hysterisch huilt ga ik hem altijd troosten. Ik heb het in het begin uitgeprobeerd, en nu weet ik ongeveer wanneer hij zichzelf kan troosten en wanneer niet.

Over slapen. Als ik Thomas echt klaarwakker in bed leg, gaat hij huilen. Maar als hij al zware oogjes heeft valt hij meestal wel in slaap. Als hij mnoe wordt gaat hij huilen, dan leg ik hem even heel rustig bij mij neer, zodat hij ook rustig wordt, en dan kan hij daarna in bed.

Gisteren heb ik eindelijk onze HA kunnen spreken over de bloed in zijn ontlasting. Ik heb een verwijzing voor de kinderarts gekregen, zodat zij daar beter naar kunnen kijken. De HA wist volgens mij ook niet zo goed wat hij er mee aanmoest. Volgende week donderdag kunnen we daar terecht, ik ben benieuwd...
pi_78517047
Bedankt allemaal
Moeders (ze heeft nog geen fok accountje, maar wel iPhone in ziekenhuis dus kan meelezen) werd helemaal heppie van de lieve woorden

Abby is inmiddels meer dan 10% afgevallen (5 daagjes oud nu) dus ze moet bijvoeding; ze blijft ook nog even in het ziekenhuis tot er iig wat groei gewogen wordt....
Helaas dus nog niet naar huis, maar voor haar moeder is het herstellen van de keizersnee ook wel lekker in het ziekenhuis natuurlijk, in zo'n luxe verstelbaar bed enzo.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_78517238
Lily, zo'n kussen, moet je ze dan nog vasthouden of heb je dan echt 2 handen vrij om te wassen en met water te spetteren?
pi_78518789
Je hebt je handen vrij maar als je baby flink gaat spartelen of zijn hoofd ineens heel erg naar links of rechts doet dat kan het zijn dat hij water binnenkrijgt (water komt tot aan oren) dus je moet er wel steeds bijblijven maar goed, dat is natuurlijk logisch.
Maar je hebt je handen dus vrij.

Laag water in het bad. Kussen erin en baby erop. Water komt dan halverwege lichaam. Ik doe dan een washandje op de buik en met een beker steeds water erop gooien.

Je zit dus wel geknield voor het bad (dus met rugklachten ofzo niet zo handig )
Ik zit trouwens ook wel eens op de badrand
pi_78522143
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:21 schreef Takkembah het volgende:
Vette ego-trotse-mama-post:

Alexa heeft door hoe ze kan omrollen

Jeeeee

Bekijk "Met omrols!" op YouTube
hehe blijft altijd leuk dit om te zien.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_78525283
Er was gewoon al een nieuw topic

Welkom fietsie en Abby! Jammer dat ze nog in het ziekenhuis moet blijven. Gelukkig is ze daar lekker dicht bij haar mama.

En Keshet wat een goede berichten over jullie sterke vechtertje

Rocka en dan nu lekker genieten van je kleine mannen

Asy wij laten Esmee nu af en toe wel huilen omdat we de soorten huiltjes herkennen. Ze heeft namelijk een "er is iets-huiltje" en een "ik verzet me nog even tegen het slapen huiltje". Dat laatste huiltje horen we regelmatig en dat heeft ze gewoon even nodig voordat ze in slaap valt. In geval van het andere huiltje halen we haar er natuurlijk wel meteen uit.

En Alexa wat goehoed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')