In Gelderland! Jij in het Oosten toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef Vlindur het volgende:
En Twinkly, waar woon je? Want meeten is leuk!
Neej, ik woon in Frieslandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
In Gelderland! Jij in het Oosten toch?
oh, dat dacht ik, uit hewt bv-topic, dat hij klakte en je aaan de nystatine wilde, maar dat de ha n iet wilde. of ben ik nu met iemand anders in de war?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef freecell het volgende:
Daviniah: volgens mij heb ik geen spruw hoorEn Florian ook niet.
En van onder, mja, ik wilde 's ochtends de vlos bellen, maar toen was er eik niks meer aan de hand, dus niet gedaan. En nu is het allemaal wel redelijk normaal volgens mij...
Hij klakte inderdaad, maar hij hapt nu weer goed aan. Alleen nog wat moeilijk soms ivm vol neusjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
oh, dat dacht ik, uit hewt bv-topic, dat hij klakte en je aaan de nystatine wilde, maar dat de ha n iet wilde. of ben ik nu met iemand anders in de war?
naja, iig fijn dat het weer voorbij is en je de vlos niet hebt hoeven bellen!
Maar hij is nog zo jong. Houd moed! Heb je al eens geprobeerd om hem bijvoorbeeld een week lang meteen in bed te leggen bij het eerste signaal dat hij moe zou kunnen worden? Dat is hier het omslagpunt geweest. Als Ivan eenmaal moe is dan komt hij heel moeilijk in slaap en gaat hij krijsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Die slaapt.
Rienk is in zn leventje nog maar 1 keer alleen in slaap gevallen. Andere keren gaat hij huilen en stop echt niet als je hem laat huilen. (Dat eindigt dan met *krijsen*. Nou, dan weet ik echt niet hoe snel ik bij hem moet zijn om mijn kleine ventje te troosten..) Dus dan maar er uit halen en lopen. Ook als hij daarna weer wakker wordt. Ik krijg het niet meer over mn hart om hem te laten huilen. Vaak zit er een boertje dwars ook.
Ik herken het vaak nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar hij is nog zo jong. Houd moed! Heb je al eens geprobeerd om hem bijvoorbeeld een week lang meteen in bed te leggen bij het eerste signaal dat hij moe zou kunnen worden? Dat is hier het omslagpunt geweest. Als Ivan eenmaal moe is dan komt hij heel moeilijk in slaap en gaat hij krijsen.
gelukkig!!!! zo'n kort berichtje met zo'n belangrijke inhoud....quote:
Je zou kunnen proberen om het voor te zijn. Misschien leg je hem dan een paar keer te vroeg in bed, maar ach, daar leer je van. Het kost tijd om je kind te leren kennen, dat is toch geen schande! Ik vond het in ieder geval wel heel fijn om er gewoon mee bezig te zijn op een bepaald moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik herken het vaak niet-ineens- is hij moe. En dan in bed leggen werkt niet. Dan gaat hij keuvelen en dan na een poosje is hij er flauw van en gaat hij huilen. En dan valt hij bij mij op schoot in slaap (al wiebelend)
Oh, wat fijn!quote:
gevonden!!quote:
Ik heb 5 jaar in Haarlem gewoondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Twinkly het volgende:
Keshet wat fijn dat alles goed gaat!![]()
Meimeltje super dat jullie nu een KDV gevonden hebben dat beter bij jullie past!
Hier werkt laten huilen niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige kindjes wel werkt als ze op een bepaalde manier huilen. Laten mopperen werkt hier welMaar dat is pas sinds korte tijd zo, daarvoor was het mopperen altijd het begin van huilen.
Vlindur ik heb altijd in mijn hoofd dat jij een Friezin bent die in het Oosten woontZal mijn fantasie wel met mij doen omdat dat bij mijn moeder zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag t/m vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jullie zijn allemaal lief! Bedankt!![]()
A grand adventure has begun.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: