abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78490418
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Die slaapt.

Rienk is in zn leventje nog maar 1 keer alleen in slaap gevallen. Andere keren gaat hij huilen en stop echt niet als je hem laat huilen. (Dat eindigt dan met *krijsen*. Nou, dan weet ik echt niet hoe snel ik bij hem moet zijn om mijn kleine ventje te troosten.. ) Dus dan maar er uit halen en lopen. Ook als hij daarna weer wakker wordt. Ik krijg het niet meer over mn hart om hem te laten huilen. Vaak zit er een boertje dwars ook.
Maar hij is nog zo jong. Houd moed! Heb je al eens geprobeerd om hem bijvoorbeeld een week lang meteen in bed te leggen bij het eerste signaal dat hij moe zou kunnen worden? Dat is hier het omslagpunt geweest. Als Ivan eenmaal moe is dan komt hij heel moeilijk in slaap en gaat hij krijsen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78490461
Ik heb deze keer mazzel geloof ik

Florian leg ik klaarwakker in zijn bedje, daar gaat hij liggen kijken naar alles. Hij piept soms als hij krampjes heeft (haal ik hem eruit en troost ik hem) of als hij zijn speen kwijt is.
Maar meestal gaat hij gewoon lekker slapen
pi_78490551
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar hij is nog zo jong. Houd moed! Heb je al eens geprobeerd om hem bijvoorbeeld een week lang meteen in bed te leggen bij het eerste signaal dat hij moe zou kunnen worden? Dat is hier het omslagpunt geweest. Als Ivan eenmaal moe is dan komt hij heel moeilijk in slaap en gaat hij krijsen.
Ik herken het vaak niet -ineens- is hij moe. En dan in bed leggen werkt niet. Dan gaat hij keuvelen en dan na een poosje is hij er flauw van en gaat hij huilen. En dan valt hij bij mij op schoot in slaap (al wiebelend)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78490702
Leah gaat ook altijd gewoon slapen. Ze slaapt overdag op haar eigen kamer.
Ik hoor haar wel af en toe tussendoor huilen maar dat is altijd maar eventjes en dan slaapt ze weer. Ik haal haar dan niet eruit ofzo.

Als ze in de box ligt en ze zou gaan huilen dan pak ik haar normaliter wel op maar dat kan niet altijd (ik heb natuurlijk meer kinderen die aandacht vereisen )
pi_78491335
Wolf geeft heel duidelijk aan wanneer hij moe is, gaat dan altijd mopperen, dan weet ik dat het tijd is hem in bed te leggen.(Hij is dus nog nooit zomaar in de box of wipstoel ofzo in slaap gevallen).
Vaak is het dan in bed ook nog een paar tellen mopperen+ meerdere keren achter elkaar speentje kwijt zijn, en dan valt hij in slaap.
Overdag zijn het echt hazeslaapjes, vanaf 's avonds na de 19.00 fles slaapt hij heel diep, drinkt dan half slapend de 23.00 fles en kan ik hem daarna zo slapend weer terugleggen zonder speen v de nacht.

En het in eigen bedje slapen is heel erg goed gegaan afgelopen nacht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78491435
Ik herken het wel als Lotte moe is, maar ik probeer het soms een beetje te rekken met afleiden. Bij de eerste moeheidssignalen slaapt ze namelijk niet lekker in, maar gaat dan juist huilen. Ze heeft qua slapen heel veel problemen gehad, maar het is steeds beter geworden! Het ging vanzelf eigenlijk. Nu met 5 maanden slaapt ze de hele nacht door, in haar eigen bedje en uit zichzelf Tot dat dat ging heb ik d'r nooit laten huilen, blijkbaar was ze er niet aan toe
Lotte!
Noah!
pi_78491603
haaai *zwaait*

sorry niet bijgelezen.. vandaag de hele dag met Evie op stap geweest. (naar opa en oma)
en nu ga ik zo even lekker bijkomen van de hele week... ben moe!
(en morgen OUD-meet, dus moet even een beetje bijslapen denk ik... )

dikke voor iedereen!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:07:10 #33
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78492727
Hier gaat alles ok!

Kus voor iedereen!
A grand adventure has begun.
pi_78492776
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:07 schreef Keshet het volgende:
Hier gaat alles ok!

Kus voor iedereen!
gelukkig!!!! zo'n kort berichtje met zo'n belangrijke inhoud....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78492932
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik herken het vaak niet -ineens- is hij moe. En dan in bed leggen werkt niet. Dan gaat hij keuvelen en dan na een poosje is hij er flauw van en gaat hij huilen. En dan valt hij bij mij op schoot in slaap (al wiebelend)
Je zou kunnen proberen om het voor te zijn. Misschien leg je hem dan een paar keer te vroeg in bed, maar ach, daar leer je van. Het kost tijd om je kind te leren kennen, dat is toch geen schande! Ik vond het in ieder geval wel heel fijn om er gewoon mee bezig te zijn op een bepaald moment.
pi_78493177
quote:
Hier gaat alles ok!

Kus voor iedereen!
Oh, wat fijn!

Ik heb je laatste verhaal met een knoop in m'n maag gelezen. Ik herinner me zo levendig de dag dat mijn vader op de intensive care lag. Op een bepaald moment werd om het bed naast zijn bed het gordijn dichtgetrokken en kwamen familieleden afscheid nemen. Het was zo verdrietig. Ik kon toen nog niet vermoeden dat wij die nacht hetzelfde mee zouden maken. Het was zo volslagen bizar. Je leven kan zomaar een andere wending nemen. Ik ben zó blij voor jullie dat het goed is afgelopen.
pi_78493386
Oh dat constant met je kind in de armen lopen/zitten/staan herken ik ook wel hoor, dat heeft hier tot ongeveer 6 weken zo geduurd. Toen was ik het vooral echt zat, of nog niet eens zozeer zat, maar ik zat er zelf helemaal door heen... Dat is bij ons ook het omslagpunt geweest, dan maar effe huilen. En sindsdien herken ik ook de soorten huiltjes wat beter. Het ik-wil-aandacht huiltje, ik-heb-honger huiltje... ik ben moe maar wil niet slapen huiltje is er ook, maar die horen we nog maar weinig gelukkig. 's Avonds naar bed gaat heel goed, bijna altijd op dezelfde tijd (ongeveer 11 uur/ 11:30). Minke slaapt overdag nu vrij veel sinds een paar dagen. En dan is ze vanaf een uurtje of 5/6 redelijk wakker en ligt ze lekker bij ons op schoot of in de box of wipper. Dan nog effe masseren, flesje en slapen maar. Overdag probeer ik ook zoveel mogelijk door te hebben wanneer ze moe is. Vooral het wrijven in de ogen is een duidelijke hint. Dan gaat ze ook direct in de slaapzak en naar boven in bed. Soms nog effe mopperen om een verloren speen, maar dat valt nog mee.

Hiihi, ze heeft nu echt het sabbelen op haar handjes ontdekt, maar kan maar geen keuze maken. Nu zijn de wijsvingers (ja, allebei tegelijk) weer hip maar soms moeten beide handen gewoon helemaal erin, en het liefst tegelijk
pi_78493394
Oh Keshet, wat fijn dat het goed gaat! Geniet ervan meid...
pi_78494792
Asyniur: ik kan ook echt niet tegen huilen!! Kan hm dan ook echt niet laten liggen. Heb wel het gelukkig dat het niet echt een huilbaby is, want anders had ik het denk ik druk gehad (en veel stress).
Huilt hij ook als hij ergens ligt waar hij je wel kan zien? Dyon vind het ook fijn als hij me wel af en toe kan zien, dus dan zet ik hm bijv in zn wippertje in mn buurt (tijdens koken/ strijken).

Lijnloos: jij alweer aan het werk dus! Voor mn gevoel is Minke nog zo klein, maar ze schelen natuurlijk maar een paar dagen. Wel goed gegaan dus op het kdv.

Takkembah: ahh wat lief, zelf kiekeboe spelen

Davinia: je bent toch geen ontaarde mama Baby's mogen ook gewoon huilen af en toe toch Hier kan ik het ook niet altijd voorkomen en idd wat jij al benoemt vanwege een ouder kind die ook aandacht nodig heeft.

Vlindur: hier gelukkig wel een makkelijke slaper, maar in het begin heeft hij ook weleens 's avonds gehad dat hij moeilijk in slaap viel en dan bleven we hm even bij zn bedje wiegen tot zn oogjes dicht vielen. Maar zo te horen hebben jullie al vanalles geprobeerd.

Hier vanmorgen een intake op het kdv gehad. De oudste gaat daar ook naartoe. Er was op zijn kdv geen plek voor een dag extra (2 dagen per week) en ik was ook niet tevreden (het was echt een chaos). Nou het nieuwe kdv zag er echt super uit, gestructureerd, doen uitjes met de oudere kids, thema's (knutselen) en genoeg persoonlijke aandacht. Kyllian kent zn nieuwe leidster al, want die is ook overgestapt van zn oude kdv (ook vanwege de chaos). Wist dus echt niet dat het zoveel kon verschillen, anders had ik hm echt eerder overgeplaatst.
Vanaf volgende week gaan ze er naartoe en ik denk dat ik ze wel met een goed gevoel weg breng.

Zelf ben ik nog wel vrij tot 6 april. 2 weken extra verlof door het overtijd lopen en al mn overuren moesten op. Gebruik deze weken maar wel om de kids te laten wennen daar. Kan ik ze altijd eerder ophalen.
pi_78495239
quote:
Hier gaat alles ok!

Kus voor iedereen!
Fijn!!
pi_78496004
quote:
Hier gaat alles ok!

Kus voor iedereen!
Gelukkig!
pi_78496295
Keshet, wat fijn!
pi_78496740
Keshet wat fijn dat alles goed gaat!

Meimeltje super dat jullie nu een KDV gevonden hebben dat beter bij jullie past!

Hier werkt laten huilen niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige kindjes wel werkt als ze op een bepaalde manier huilen. Laten mopperen werkt hier wel Maar dat is pas sinds korte tijd zo, daarvoor was het mopperen altijd het begin van huilen.

Vlindur ik heb altijd in mijn hoofd dat jij een Friezin bent die in het Oosten woont Zal mijn fantasie wel met mij doen omdat dat bij mijn moeder zo is
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78497192
terug vind papa
pi_78497677
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Co_OL het volgende:
terug vind papa
gevonden!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78499936
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Twinkly het volgende:
Keshet wat fijn dat alles goed gaat!

Meimeltje super dat jullie nu een KDV gevonden hebben dat beter bij jullie past!

Hier werkt laten huilen niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige kindjes wel werkt als ze op een bepaalde manier huilen. Laten mopperen werkt hier wel Maar dat is pas sinds korte tijd zo, daarvoor was het mopperen altijd het begin van huilen.

Vlindur ik heb altijd in mijn hoofd dat jij een Friezin bent die in het Oosten woont Zal mijn fantasie wel met mij doen omdat dat bij mijn moeder zo is
Ik heb 5 jaar in Haarlem gewoond
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78499963
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar in Haarlem gewoond
Ik ook!
pi_78499991
Tante Vindt toPic
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:44:51 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78500938
Oke, even voorstellen.
Al maanden leechend in OUD en eigenlijk steeds niet zeker "zal ik posten of niet".

Afgelopen dinsdag zijn mijn vrouw en ik pappa en mem geworden van onze dochter Abby
(voluit Abbygail Moira Alycia)

Ik zou graag beetje meekletsen over wat er nu allemaal op ons afkomt, goed ?

Fietsie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:05:47 #50
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78502266
Natuurlijk is dat goed Fietsie! Welkom!
Wat ligt Abby daar lekker te slapen!

Zonder verder bij te lezen post ik hier mijn updates van de afgelopen dagen:
Zondag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag:
SPOILER
Woensdag t/m vandaag:
SPOILER
En jullie zijn allemaal lief! Bedankt!
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')