Asyniur: ik kan ook echt niet tegen huilen!! Kan hm dan ook echt niet laten liggen. Heb wel het gelukkig dat het niet echt een huilbaby is, want anders had ik het denk ik druk gehad (en veel stress).
Huilt hij ook als hij ergens ligt waar hij je wel kan zien? Dyon vind het ook fijn als hij me wel af en toe kan zien, dus dan zet ik hm bijv in zn wippertje in mn buurt (tijdens koken/ strijken).
Lijnloos: jij alweer aan het werk dus! Voor mn gevoel is Minke nog zo klein, maar ze schelen natuurlijk maar een paar dagen. Wel goed gegaan dus op het kdv.
Takkembah: ahh wat lief, zelf kiekeboe spelen

Davinia: je bent toch geen ontaarde mama

Baby's mogen ook gewoon huilen af en toe toch

Hier kan ik het ook niet altijd voorkomen en idd wat jij al benoemt vanwege een ouder kind die ook aandacht nodig heeft.
Vlindur: hier gelukkig wel een makkelijke slaper, maar in het begin heeft hij ook weleens 's avonds gehad dat hij moeilijk in slaap viel en dan bleven we hm even bij zn bedje wiegen tot zn oogjes dicht vielen. Maar zo te horen hebben jullie al vanalles geprobeerd.
Hier vanmorgen een intake op het kdv gehad. De oudste gaat daar ook naartoe. Er was op zijn kdv geen plek voor een dag extra (2 dagen per week) en ik was ook niet tevreden (het was echt een chaos). Nou het nieuwe kdv zag er echt super uit, gestructureerd, doen uitjes met de oudere kids, thema's (knutselen) en genoeg persoonlijke aandacht. Kyllian kent zn nieuwe leidster al, want die is ook overgestapt van zn oude kdv (ook vanwege de chaos). Wist dus echt niet dat het zoveel kon verschillen, anders had ik hm echt eerder overgeplaatst.
Vanaf volgende week gaan ze er naartoe en ik denk dat ik ze wel met een goed gevoel weg breng.
Zelf ben ik nog wel vrij tot 6 april. 2 weken extra verlof door het overtijd lopen en al mn overuren moesten op. Gebruik deze weken maar wel om de kids te laten wennen daar. Kan ik ze altijd eerder ophalen.