oo dat is ook leuk Lijnloos!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:13 schreef Lijnloos het volgende:
Have fun op de OUD-meet allemaal!
Wij gaan zo naar de terugkom-pufclub-ochtend... En daarna kijken voor een autootje!![]()
Oh Trix, beterschap!
En fietsie, welkom hier met Abby, mooie meeid en prachtige namen!!!
Nee wij hebben ook geen huilbaby gelukkig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
Asyniur: ik kan ook echt niet tegen huilen!! Kan hm dan ook echt niet laten liggen. Heb wel het gelukkig dat het niet echt een huilbaby is, want anders had ik het denk ik druk gehad (en veel stress).
Huilt hij ook als hij ergens ligt waar hij je wel kan zien? Dyon vind het ook fijn als hij me wel af en toe kan zien, dus dan zet ik hm bijv in zn wippertje in mn buurt (tijdens koken/ strijken).
Ik heb er een gezien op Babywalz. Die kun je op je eigen bad monteren en daar dan het babybadje opzetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en even een crosspostje:
wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
Ik gebruik een badkussen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en even een crosspostje:
wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe blijft altijd leuk dit om te zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:21 schreef Takkembah het volgende:
Vette ego-trotse-mama-post:
Alexa heeft door hoe ze kan omrollen![]()
Jeeeee
Bekijk "Met omrols!" op YouTube
quote:
Was het leuk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:13 schreef Lijnloos het volgende:
Have fun op de OUD-meet allemaal!
Wij gaan zo naar de terugkom-pufclub-ochtend... En daarna kijken voor een autootje!![]()
Oh Trix, beterschap!
En fietsie, welkom hier met Abby, mooie meeid en prachtige namen!!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik ook een keertje spammen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
lekker wijf zegt Fabian
Of ze al verkering heeft vraagt hij.
Ik zal morgen ff aan Robin vragen wat ze er van vindquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik ook een keertje spammen
Mijn gynaecoloog zei; rijden als je je weer goed genoeg voelt om te rijden.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:
Vraagje aan de mama's die een keizersnede gehad hebben: Ik hoorde gisteren van m'n schoonzus dat je tot 6 weken na de ks niet mag autorijden! Klopt dat? (In het geval van een bevestigend antwoord: Oeps!)
Zijn er ook nog restricties met betrekking tot sporten? Ik heb zin om weer te beginnen met hardlopen; je hoofd wordt daar zo lekker leeg van! Als je je verder goed voelt zijn daar geen bezwaren tegen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |