Wut?quote:Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep
Gefeliciteerd dat het uit is! Wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:02 schreef Sneaf het volgende:
Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep en moest de boxer weer aan. Maar nu het weer uit is slaap ik weer naakt![]()
Slechte vergelijking. Naakt staan onder een douche heeft een functie. Zo kun je namelijk je hele lichaam wassen/afspoelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat het uit is! Wat een zeikwijf.
Zowel mijn vriendin als ik slapen zoals we geboren zijn: naakt.
Je gaat toch ook niet onder de douche in zwembroek?
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat nou als er brand uitbreekt in je huis, of whatever dan ook? Moet je je eerst helemaal aan gaan kleden?
Als er brand is lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?
Domme vraag, niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?
Als er brand is en ik kan me qua tijd niet meer aankleden (terwijl ik al dan niet een pyjama aanheb), dan ren ik de straat op wat ik ook (niet) aanheb. Liever dat mensen me naakt zien dan dat ik verbrand. En er zullen dan genoeg mensen zijn die je kleren aanbieden zodat je warm blijft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Als er brand is lijkt me dat niet meer dan logisch.
Ik ook, en iedereen trouwens. Al dan niet naakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Domme vraag, niet?
Als er brand is, ren ik meteen naar buiten, ja.
Naakt én verbrand, hoe vind je dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liever dat mensen me naakt zien dan dat ik verbrand.
Pyjama en verbrand, hoe vind jij dat?quote:
Ik draag een zuiver wollen pyjama, keistrak om mijn lijf. Met een capuchon. En geïntegreerde sokken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pyjama en verbrand, hoe vind jij dat?
Oh wacht, pyjama's zijn dan al weggebrand. Goh, dan ben je ook naakt. Kut zeg.
Ok. Ik check altijd graag de feiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef yodamimi het volgende:
Ik slaap altijd naakt, nooit anders gedaan..tenzij ik met 40 graden koorts in bed lig te rillen..dan wil d'r wel eens een t-shirt aangedaan worden.
Trouwens "niet naakt slapend vriendje" ook bekeerd tot het naaktslaap-dom...aan te raden!
Fotoboek van yodamimiquote:Ik hou van mijn blauwe konijntjes pyama
ONZ is een deurtje verderop.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef Ringo het volgende:
Ik draag een zuiver wollen pyjama, keistrak om mijn lijf. Met een capuchon. En geïntegreerde sokken.
Nou jij weer.
Naaktslapers hebben geen humor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ONZ is een deurtje verderop.
JAWEL MAN. ZO'N BOXERSHORT DRAAIT ZICH OM JE LIJF HAAST ALS EEN WURGSLANG.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Alsof het verschil tussen ondergoed of geen ondergoed aanhebben nou zo enorm groot is.
Dat heb ik met m'n lul. Als ik naakt slaap draait ie zo helemaal rond m'n lichaam heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
JAWEL MAN. ZO'N BOXERSHORT DRAAIT ZICH OM JE LIJF HAAST ALS EEN WURGSLANG.
Daar heb ik wel paar keer over nagedacht. En toen ik wat jonger was had ik dan altijd een badjas in de buurt ofzo. Nu niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:05 schreef quirigua het volgende:
stel je voor ! je slaapt naakt, er is brand, paniek, je rent t huis uit ; op straat mompelt de verzamelde menigte : naakt ?
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er brand is en ik kan me qua tijd niet meer aankleden (terwijl ik al dan niet een pyjama aanheb), dan ren ik de straat op wat ik ook (niet) aanheb. Liever dat mensen me naakt zien dan dat ik verbrand. En er zullen dan genoeg mensen zijn die je kleren aanbieden zodat je warm blijft.
Zo zo, sportieve slaper ben jij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
= mijn outfit voor het slapen gaan. Niet het meest charmante, maar naakt slapen kan ik echt niet
Bij vrouwen heb ik het dan over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
JAWEL MAN. ZO'N BOXERSHORT DRAAIT ZICH OM JE LIJF HAAST ALS EEN WURGSLANG.
Het zit heerlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:07 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Zo zo, sportieve slaper ben jij.
Ik weet het, ik weet hetquote:
En dan lekker tegen elkaar aan kruipenquote:
De eerste week vond ik het ook niet lekker liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna nooit naakt, dat slaapt niet lekker. In de winter lekker warme flanellen pyama, verder varieert het van nachthemdjes, pyamabroek met shirtje/hemdje tot hipster met hemdje ofzo.
ik woon nog thuis dus doe dat weer net even nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:36 schreef McGilles het volgende:
Slaap altijd naakt. In de zomer ook zonder deken, anders word het veel te warm.
Loop ook vaak zat vrolijk naakt rond in huis, boeiend.
Zat en vrolijk naakt in huis rondlopen, geboeid.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:36 schreef McGilles het volgende:
Slaap altijd naakt. In de zomer ook zonder deken, anders word het veel te warm.
Loop ook vaak zat vrolijk naakt rond in huis, boeiend.
Vaak zat, als ik vaak genoeg. Niet zat door drank......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zat en vrolijk naakt in huis rondlopen, geboeid.
Wel geboeid?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vaak zat, als ik vaak genoeg. Niet zat door drank......
Ik woon ook thuis. Iedereen woont thuis.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef Sneaf het volgende:
ik woon nog thuis dus doe dat weer net even niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Topless ftw!
Voelt op de een of andere manier niet veilig en heb het idee dat het tocht, hehe.![]()
Nou ja, dat vind ik toch wel raarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:02 schreef Sneaf het volgende:
Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep en moest de boxer weer aan.
Dat laatste is dan weer niet waar. meeste mensen hebben kleren aan als ze dood gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik toch wel raar![]()
Verder: we worden naakt geboren en naakt gaan we ook weer!
Tja, dat is wel zo. Ik kan alleen maar hopen geen vreselijke kleding te dragen als het gebeurtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer niet waar. meeste mensen hebben kleren aan als ze dood gaan.
Extra deken als 't te koud wordtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
Ik heb altijd wat aan in bed, zelfs in de zomer. In de winter draag ik zelfs sokken. Hoe sommige mensen naakt kunnen slapen is mij een raadsel.
Gewoon lekker onder de dekens kruipen en goed inpakken, vooral lekker als het 12 graden in je kamer isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het veel te koud, hoe groter de pyjama hoe fijner
Sowieso, blote schouders in bed.... brrr.... lig je steeds op de tocht!
tuurlijk ben ik naakt, doe me verwarming gewoon lekker hoog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:02 schreef Sneaf het volgende:
Geen idee waar ik dit kan posten, dus post het maar hier![]()
Mijn vraag is eigenlijk; Naakt slapen waarom wel? waarom niet?
Ik hoor veel in mijn omgeving van mensen die er niet aan zou moeten denken om naakt te slapen terwijl ik altijd naakt slaap en dat kunnen hun dan weer niet voorstellen.
Waarom ik naakt slaap? Vroeger sliep ik altijd met pyjama aan, later nog alleen maar in pyjama broek en toen nog alleen maar in boxer, en dat ging ook na een tijdje uit en slaap dus nu altijd naakt, de vrijheid van niks om je heen hebben is heerlijk!
Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep en moest de boxer weer aan. Maar nu het weer uit is slaap ik weer naakt![]()
Hoe denken jullie er over bij je zelf en/of partner
Op onze slaapkamer staat het raam altijd goed open, dus ook als het -15 vriest buiten, het kan dus echt goed koud zijn.... Heerlijk is dat! Maar dan heb ik wel echt een pyjama nodig hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:00 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Gewoon lekker onder de dekens kruipen en goed inpakken, vooral lekker als het 12 graden in je kamer is(Woon op een boerderij en als de wind op mijn kamer staat is het binnen het uur 5 graden afgekoeld
)
En met sokken aan slapen slaapt dus al helemaal niet he *bibber*![]()
Tegen 'm aankruipen zodat ie geen kans heeft om een sweater (een sweater in bed?!) aan te doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef capricia het volgende:
Ik zou graag willen dat mijn partner vaker naakt zou slapen. Hij doet dat eigenlijk nooit, want hij vindt het te koud.
Zijn lengte is 1,96 en hij ligt dus vaak met zijn bovenlijf boven de dekens (al slapend), vandaar dat hij altijd een sweater met lange mouwen draagt en ondergoed daaronder (zegt hij).
Zelf vind ik dat teveel bovenkleding. Ik zou graag willen dat hij minder kleding droeg in bed. Maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Zelfs na het vrijen gaat zijn sweater gewoon weer aan...
Vaak gedaan..maar dan wordt hij halverwege de nacht toch weer wakker vanwege koude op zijn bovenlijf en gaat er dus weer minimaal 1 kledingstuk aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen 'm aankruipen zodat ie geen kans heeft om een sweater (een sweater in bed?!) aan te doen
Daarom heb ik een bed van 2.20 lang (1.80 breed)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Vaak gedaan..maar dan wordt hij halverwege de nacht toch weer wakker vanwege koude op zijn bovenlijf en gaat er dus weer minimaal 1 kledingstuk aan.
Zelf heb ik het eigenlijk nooit echt koud, laat staan dat ik er wakker van zou worden...maar hij dus wel...
leuke vent maar wat dat betreft een stumperd..
De enige die mij nodig kan hebben hier, is mijn vriendin. En die ziet me regelmatig naakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
Naakt slapen heeft alleen het nadeel dat als andere mensen je wekken omdat ze je even nodig hebben, je niet zomaar uit je bed kan komen
Mja maar meer voor degenen die nog bij hun ouders of op kamers wonenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige die mij nodig kan hebben hier, is mijn vriendin. En die ziet me regelmatig naakt.
Badjas kan een uitkomst zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
Naakt slapen heeft alleen het nadeel dat als andere mensen je wekken omdat ze je even nodig hebben, je niet zomaar uit je bed kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |