[ cimg ]quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe doe ik het plaatje in het midden, en wat mist er nog meer in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef Sersjee het volgende:
Een luisteraar die Reflections koppelt aan Baywatch...![]()
Ik koppel Baywatch dan weer aan een luisteraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou. Bertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef broer het volgende:
Mijn hemel - Billy Ocean. Wie draait dat nou nog?
Vind je het echt nodig om dat elke week op die toon te zeggen?quote:
Ik vermoed dat zij niet live is, dus dan zou Bert fout zitten.quote:En het vorige uur afsluiten met Skunk Anansie en het volgende uur beginnen met... Skunk Anansie
Nou, ik vind het maar niksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef TheZapster het volgende:
De muziek bij Kluun vind ik prima , die Henk Huppelschoten en die stem van Kluun zijn echter vreselijk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Echt, wat een dag... Eerst Trapped bij Gerard en net NOFX bij Michiel! Al stort m'n flat in, dan nog heb ik een topdag.
Vanochtend binnengehaald en één keer beluisterd, maar dat klinkt inderdaad erg goed op het eerste gehoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:08 schreef Sersjee het volgende:
Het nieuwe album van Gorillaz is een aanradertje.
http://www.kxredhot.nl/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
KX Red Hot komt eraan met alleen maar NIEUWE muziek! Zou al een teststreampje van zijn, aldus Rob.
Dat was op 29 januari.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Jezus, wat heb ik me bescheurd om het Elsje haar natte vinger of zo iets. Lana haar gelach op de achtergrond en Rob zijn gestuntel!
Weet iemand in welke aflevering Maarten van Rossum zat? Ben ik wel benieuwd naar geworden.
Die moet via de podcast toch nog wel binnen te hengelen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
shit, die staat niet meer online...
Nope, deze valt net buiten het lijstje. Handmatig de datum veranderen levert ook niet veel op...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die moet via de podcast toch nog wel binnen te hengelen zijn
Hm.. Zal straks thuis nog wel ff kijken. Zal 'm wel in iTunes hebben staan, dus kan 'm altijd nog bij Tim_Schuhmacher bezorgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope, deze valt net buiten het lijstje. Handmatig de datum veranderen levert ook niet veel op...
Dat kon nog wel eens even duren. Ze zijn er al zeker sinds begin november vorig jaar mee bezig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
KX Red Hot komt eraan met alleen maar NIEUWE muziek! Zou al een teststreampje van zijn, aldus Rob.
En toen was er via Shoutcast ook al een stream.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef broer het volgende:
Zouden ze vandaag nog dit station lanceren?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef broer het volgende:
Even mezelf quoten, hoor. Het nieuwe-liedjes-station van KX is al te luisteren via Shoutcast.com (rechtstreekse iTunes-link).
Zit het nu terug te luisteren. Stenders heeft een flinke borrel op inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef broer het volgende:
De Freakolympics van afgelopen vrijdag zijn bij vlagen hilarisch. Stenders is dronken.
Ik ben wel benieuwd wat er nog meer verandert. Ik luister nu voor de zoveelste keer na 01.00 uur en die Niels Goudriaan is er alweer niet. Die zal dus ook wel verdwijnen uit de programmering, neem ik aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef TheZapster het volgende:
Bert gaat ook verhuizen volgende week.Niet meer te horen op maandagmiddag maar verhuist naar dinsdag van 4 tot 6 's middags.
Of alleen op dinsdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef broer het volgende:
Dat kan best leuk worden, volgens mij. Al hoop ik dan wel dat hij de zuster thuis laat.
Precies. Zodra je Fred en de zuster bij elkaar zet, krijg je ontzettend platte radio. Daarom hoop ik ook dat zij niet meegaat naar de nieuwe programmering, want dan kan KX tussen twee en vier wel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Green1 het volgende:
Wat een slecht programma ditKunnen ze dat wijf niet inruilen voor Rob stenders? Dit is een beetje radio veronica niveau
Bedanktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt 'm hier gratis in MP3 downloaden: http://pitchfork.com/news(...)song-flash-delirium/
Nog gecheckt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm.. Zal straks thuis nog wel ff kijken. Zal 'm wel in iTunes hebben staan, dus kan 'm altijd nog bij Tim_Schuhmacher bezorgen.
Het hele album is vetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
The Baseballs weer, nu met Hey there Delilah
Eindelijk een fatsoenlijke uitvoering van die kutplaat
Ik ben het nu weer aan het terugluisterenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
Heerlijke radio was dat, zoals radio bedoelt is
Ga ik zo ook nog even doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het nu weer aan het terugluisteren
Dan heb je Ratz gemistquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het nu weer aan het terugluisteren
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:59 schreef TheZapster het volgende:
De PedoPartij bestaat niet meerWat moet ik nu
Ik herkende ze niet eensquote:Op maandag 15 maart 2010 17:22 schreef TheZapster het volgende:
Knock me down , toen de Peppers nog goede muziek maakten
Mja, om hier nou met oordoppen in te gaan zitten is ook zo watquote:
Ik hoorde Hoebee iets zeggen over dat Fred wat aan het doen was voor de TROS en dat het iets uitliep.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef broer het volgende:
Mensen vroegen zich af of dat wel goed zou gaan - elke dag Fred. Maar hij heeft het toch maar mooi twee dagen volgehouden!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef broer het volgende:
Mensen vroegen zich af of dat wel goed zou gaan - elke dag Fred. Maar hij heeft het toch maar mooi twee dagen volgehouden!
quote:Plaatjes uitzoeken voor KX Radio straks om 11 uur.
Je wordt ouder, papa....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef Sersjee het volgende:
Something's jumpin' in your shirt... Kolere, da's ook alweer 21 jaar oud.
Vertel mij wat, ik kwam 8 dagen geleden ineens een grijze haar tegen.quote:
Ah, da's wel heel confronterendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik kwam 8 dagen geleden ineens een grijze haar tegen.
Ah, Venema heeft hetzelfde ideequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mumford & Sons
Krijg spontaan zin in een pint Guinness in een typisch Ierse pub.
Ach, bij m'n pa begon het ook rond z'n 35e, dus ik had het wel verwacht. Maar het is inderdaad wel even een moment van overpeinzing.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, da's wel heel confronterend.
Ik kwam om vijf voor twaalf thuis. Had ik de hele boel gemist, dus.quote:
Ah, dat komt mooi uit dan... Vorige week gemist, toen ik in Londen zatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond die Neil Diamond al zo bekend voorkomen... Di's dezelfde uitzending als vorige week!
Dat kan prima met dat turnlichaam van hemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef themauster het volgende:
Siebelink bij lekker live s'nachts als homo in strak zwembroekje![]()
![]()
ctrl-Dquote:
De eerste single is daar net uit. Ze gaan daar binnenkort touren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Dat ze The Beatles al kennen in de Betuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |