quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Echt, wat een dag... Eerst Trapped bij Gerard en net NOFX bij Michiel! Al stort m'n flat in, dan nog heb ik een topdag.
Vanochtend binnengehaald en één keer beluisterd, maar dat klinkt inderdaad erg goed op het eerste gehoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:08 schreef Sersjee het volgende:
Het nieuwe album van Gorillaz is een aanradertje.
http://www.kxredhot.nl/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
KX Red Hot komt eraan met alleen maar NIEUWE muziek! Zou al een teststreampje van zijn, aldus Rob.
Dat was op 29 januari.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Jezus, wat heb ik me bescheurd om het Elsje haar natte vinger of zo iets. Lana haar gelach op de achtergrond en Rob zijn gestuntel!
Weet iemand in welke aflevering Maarten van Rossum zat? Ben ik wel benieuwd naar geworden.
Die moet via de podcast toch nog wel binnen te hengelen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
shit, die staat niet meer online...
Nope, deze valt net buiten het lijstje. Handmatig de datum veranderen levert ook niet veel op...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die moet via de podcast toch nog wel binnen te hengelen zijn
Hm.. Zal straks thuis nog wel ff kijken. Zal 'm wel in iTunes hebben staan, dus kan 'm altijd nog bij Tim_Schuhmacher bezorgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope, deze valt net buiten het lijstje. Handmatig de datum veranderen levert ook niet veel op...
Dat kon nog wel eens even duren. Ze zijn er al zeker sinds begin november vorig jaar mee bezig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
KX Red Hot komt eraan met alleen maar NIEUWE muziek! Zou al een teststreampje van zijn, aldus Rob.
En toen was er via Shoutcast ook al een stream.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef broer het volgende:
Zouden ze vandaag nog dit station lanceren?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef broer het volgende:
Even mezelf quoten, hoor. Het nieuwe-liedjes-station van KX is al te luisteren via Shoutcast.com (rechtstreekse iTunes-link).
Zit het nu terug te luisteren. Stenders heeft een flinke borrel op inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef broer het volgende:
De Freakolympics van afgelopen vrijdag zijn bij vlagen hilarisch. Stenders is dronken.
Ik ben wel benieuwd wat er nog meer verandert. Ik luister nu voor de zoveelste keer na 01.00 uur en die Niels Goudriaan is er alweer niet. Die zal dus ook wel verdwijnen uit de programmering, neem ik aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef TheZapster het volgende:
Bert gaat ook verhuizen volgende week.Niet meer te horen op maandagmiddag maar verhuist naar dinsdag van 4 tot 6 's middags.
Of alleen op dinsdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef broer het volgende:
Dat kan best leuk worden, volgens mij. Al hoop ik dan wel dat hij de zuster thuis laat.
Precies. Zodra je Fred en de zuster bij elkaar zet, krijg je ontzettend platte radio. Daarom hoop ik ook dat zij niet meegaat naar de nieuwe programmering, want dan kan KX tussen twee en vier wel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Green1 het volgende:
Wat een slecht programma ditKunnen ze dat wijf niet inruilen voor Rob stenders? Dit is een beetje radio veronica niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |