quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Trystar het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ck-raakt-oververhit/
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Trystar het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ck-raakt-oververhit/
quote:de angst van iPhone-eigenaar Sky
quote:
Hij heeft het zelf doorgestuurd naar die websitequote:zoals tipgever Jelle zegt
Ja ik ga er vanut9i dat het dan gelijk ingaat.. maar maar dan had jij een 150 abbo? ik heb wel 300 nodig dus dan zou ik maandelijks 45 euro betalen en voor de iphone 130 euro ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef JDude het volgende:
Je kunt toch gewoon 3 maanden voor het aflopen van je abonnement al verlengen?
Heel goedkoop klinkt het ook niet. Bij t-mobile was m'n toestel goedkoper en het abonnement ook, inclusief onbeperkt internet de hele 2 jaar.
Ja, dat welquote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jaspah het volgende:
Ja ik ga er vanut9i dat het dan gelijk ingaat.. maar maar dan had jij een 150 abbo?
Dus een redelijke deal?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:27 schreef nelisb het volgende:
op die fiets. Ja dan verlengen bv bij Phoneshop.nl dan kan je het toestel direct gebruiken.
had je al al t-mobile voordat je verlengde dan? ik ben niet zo'n fan van t-mobile.. dus wil graag een andere provider erop.. hoe heb je hem simlockvrij gemaakt dan? zelf gedaan of latan doen bij t-mobile? of bij een of ander handelaartje ofietsquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef chiren het volgende:
Je gaat toch wel op 'Bestel' klikken, dat weet je zelf ookJe zoekt hier alleen wat positieve reacties om je geweten te sussen
![]()
Wat ik heb gedaan is m'n abbo 4 maanden van tevoren bij T-Mobile verlengd, meteen de telefoon meegekregen en hem simlockvrij gemaakt. Mijn abbo gaat ook pas 15 maart in, maar kon hem op die manier wel meteen gebruiken met mijn Vodafone sim
Overigens vind ik 204 euro extra betalen wel ERG veel...
Maar de Iphone is wel stukken beter dan alle andere smartphones imho.dquote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Whehehe.. ik vind apple heel tof maar voor een beetje meer heb ik een laptop ipv een ipwn en dat doet pijn!
ja imo ook, maar mijn banksaldo vindt van nietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar de Iphone is wel stukken beter dan alle andere smartphones imho.d
Wanneer loopt je huidige abonnement af dan? Geen optie om daarop te wachten?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
[..]
ja imo ook, maar mijn banksaldo vindt van niet
Ik heb nu een hi45. Maar als ik die nu al verleng, met eindeloos online, dan moet ik nog steeds een pak geld bijleggen voor een Iphonequote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef jaspah het volgende:
besteld!
Apple Iphone 3Gs 16GB Black incl Hi 35 abbo + eindeloos onlinelevertijd 1- werkdag
ik ben benieuwd!
Nope, zit nog tot 15 maart bij Vodafone. Heb hem zelf simlockvrij gemaakt (binnen 10 minuten), als het woord jailbreaken je niets zegt dan heb je echt nog een hoop te leren en moet je vooral in dit topic blijven kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:05 schreef jaspah het volgende:
[..]
had je al al t-mobile voordat je verlengde dan? ik ben niet zo'n fan van t-mobile.. dus wil graag een andere provider erop.. hoe heb je hem simlockvrij gemaakt dan? zelf gedaan of latan doen bij t-mobile? of bij een of ander handelaartje ofiets
Maar met een laptop kun je niet bellen en smsenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Whehehe.. ik vind apple heel tof maar voor een beetje meer heb ik een laptop ipv een ipwn en dat doet pijn!
Als je de iPhone 3Gs koopt krijg je er oortjes bij. Als er wordt gebeld hoor je dat gewoon en dan kan je opnemen of weigeren via de controls (die op de oortjes zitten, waarmee ook geluid harder en zachter kan). Allemaal erg simpel. In de oortjes zit ook een microfoon dus je kan je iPhone lekker in je broekzak laten zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
Kan de iphone automatisch opnemen als je die oordopjes in hebt?
Als dat al zo is, is dat juist een voordeel want deze zomer komt er zoals gewoonlijk weer een nieuwe verbeterde iPhone en als het exclusieve contract bij T-Mobile afloopt betekent dus dat een andere provider 'm zeer waarschijnlijk ook gaat verkopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
Ik wil ook een Iphone... Maar in september loopt mijn abbo pas af. En ik hoorde ergens dat het contract van T-Mobile met Apple afliep aangezien dat maar een eenjarig contract was. Weet iemand daar meer van?
jawel hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef June. het volgende:
[..]
Maar met een laptop kun je niet bellen en smsen.
zit geloof ik een afstandsbedieningkje op het koord van de oordopjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
Kan de iphone automatisch opnemen als je die oordopjes in hebt?
ik bedoel opnemen zonder dat je de telefoon aanraakt (bijv. op de motor)quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als je de iPhone 3Gs koopt krijg je er oortjes bij. Als er wordt gebeld hoor je dat gewoon en dan kan je opnemen of weigeren via de controls (die op de oortjes zitten, waarmee ook geluid harder en zachter kan). Allemaal erg simpel. In de oortjes zit ook een microfoon dus je kan je iPhone lekker in je broekzak laten zitten.
Dan gebruik je toch eventjes Redsn0w?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef peejdorie het volgende:
[..]
zit geloof ik een afstandsbedieningkje op het koord van de oordopjes.
ik heb vandaag mijn iphone 3g 16gb binnengekregen (via marktplaats, 225,-) maar hij is potdomme (nog) niet simlockvrij. Volgens de t-mobile klantenservice kunnen ze hem alleen officieel op afstand unlocken als de originele contracthouder naar ze opbelt, en laat die nou net al een paar dagen niet op email reageren.
heb blackra1n nuquote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch eventjes Redsn0w?
Ik zou wachten op de nieuwe iPhone. Gewoon je huidige abo aanhouden, ook nadat ie officieel al verlopen is. Dan wordt hij automatisch elke dag met 1 dag verlengd en kan je hem opzeggen wanneer je wilt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb nu een hi45. Maar als ik die nu al verleng, met eindeloos online, dan moet ik nog steeds een pak geld bijleggen voor een Iphone...
Volgens mij is overstappen dan een beter idee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |