Bij http://www.phoneshop.nl/ kun je al een iPhone krijgen bij een andere provider dan T-Mobile, al denk ik dat de aanbiedingen beter worden als dit officieel gaat gebeuren. Ik zou het even afwachten.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef jaspah het volgende:
Hoi,
Ik hoorde het gerucht dat de iPhone vanaf februari ook bij KPN zou komen? Dit is denk ik niet waar gebleken want kan er niets over vinden. Maar ik wil wel graag een iPhone.. Maar liever niet bij T-mobile maar ik moet wel een abonnement want ik kan geen losse iPhone betalen. Mijn contract bij KPN loopt in Mei af.. Dus als ik zou willen zou ik nu al kunnen overstappen maar die iPhone is niet simlock vrij dus kan ik hem niet gebruiken. Ook hoorde ik dat er misschien een nieuwe versie van de iPhone uit zou komen in juni? Dus misschien is het dan alsnog beter om te wachten tot juni aangezien het stom zou zijn om een maand daarvoor de oude versie voor hetzelfde geld te kopen.
Graag Advies
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik heb ook op minder plaatsen 3G en hij schakelt een stuk vaker over naar GPRS. Heel apart.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nope, hier in Utrecht kakt ie ook in, heb ik alleen GPRS of er is geen respons van de mast.
Dat heb ik dus ook. In Arnhem, waar ik woon, maar ook in Utrecht, waar ik werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik heb ook op minder plaatsen 3G en hij schakelt een stuk vaker over naar GPRS. Heel apart.
Ik had eerst ook gewoon 3G in mijn hele huis. Als ik nu op mijn kamer zit heb ik gewoon 3G staan. Zodra ik naar beneden loop gaat hij over naar GPRS.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. In Arnhem, waar ik woon, maar ook in Utrecht, waar ik werk.
Even gecheckt, nu heb ik dan wel weer vol 3G in UtrechtMaar ik merk dat ik steeds minder 3G heb
Ja dat kan, http://hackulo.us/forums/index.php?/forum/20-requests/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Lyzio het volgende:
Kun je niet ergens een request indienen dat ze sommige Apps moeten kraken?
Doen eens gek, betaal er gewoon voor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Lyzio het volgende:
Betaal gewoon, stomme pauper.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Lyzio het volgende:
En ik zit nog steeds achter mn bureau, en nu heb ik geen 3G meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. In Arnhem, waar ik woon, maar ook in Utrecht, waar ik werk.
Even gecheckt, nu heb ik dan wel weer vol 3G in UtrechtMaar ik merk dat ik steeds minder 3G heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |