Had zelf al beetje research gedaan maar wou hier om jullie meningen vragen.quote:
In tegenstelling tot de Super de Boer, die volgens mij stage-lopers met het syndroom van down de indeling van de winkel laten bedenken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat dat de looproute is. Dat hij de producten in een bepaalde volgorde zet zodat je niet eerst groente pakt en dan brood.. en dan weer terug moet lopen voor fruit. De AH is nou niet bepaald een wereldreis dus ik neem aan dat je wel ongeveer weet waar alles staat
edit:![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Skv het volgende:
De Appie-app heeft een update: hij plant de handigste looproute in de AH-winkels!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Super de Boer, die volgens mij stage-lopers met het syndroom van down de indeling van de winkel laten bedenken.
Idd, ik vraag me aan de kassa ook altijd af of ik nu een slechte conditie heb of toch een deel van een marathon gelopen heb.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Een AH is geen wereldreis, maar een AH XL wel!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef ruffian het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me aan de kassa ook altijd af of ik nu een slechte conditie heb of toch een deel van een marathon gelopen heb.
Ik sta altijd bij de shampoo en denk dan 'damn, kaas vergeten'... En moet dan weer hélémáál teruglopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef ruffian het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me aan de kassa ook altijd af of ik nu een slechte conditie heb of toch een deel van een marathon gelopen heb.
Guiltyquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Albert Heijn XL is wel altijd een feest voor zwervers volgens mij. Bij werkelijk elke afdeling staat een 'kok' iets te maken.Vleesreepjes, vers appelbrood, bij zuivel kun je Alpro Soja yoghurt met cruesli proeven, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |