Wil niet zeggen dat ik altijd de eerste benquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Eensch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
VW!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp.
Papa gaat morgen auto's kijken. Hij moet een nieuwe. Nu zit ie te denken aan een Peugeot 4007, 5008 of 3008. Ik stem voor de 4007Of een VW Touran of Touran cross.
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
Ik tel niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
The pressurequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooiquote:
Werken, werken en nog eens werken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog toffe weekend plannen allemaal?
Relaxen, relaxen en nog eens relaxen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel, maar teveel mensen hebben aangegeven dat ze er vervelende MI's van krijgen als ik het vertelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Daar kunnen DVD's over het algemeen niet goed tegen. het lijkt mij ook wat lastig staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik sta op de dvd van Qlimax__
een beetje rustig aan doen en naar PSVquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kunnen DVD's over het algemeen niet goed tegen. het lijkt mij ook wat lastig staan.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel mensen hebben aangegeven dat ze er vervelende MI's van krijgen als ik het vertel
PSVquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje rustig aan doen en naar PSV
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje rustig aan doen en naar PSV
Mooi combi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus rustig aan doen en slapen.....
De laatste jaren helaas wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus rustig aan doen en slapen.....
Absoluut voor de VW gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp.
Papa gaat morgen auto's kijken. Hij moet een nieuwe. Nu zit ie te denken aan een Peugeot 4007, 5008 of 3008. Ik stem voor de 4007Of een VW Touran of Touran cross.
Grrrquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Relaxen, relaxen en nog eens relaxen.
het is een voetbalclubquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft PSV met voetbal te maken?
Oh, hoorde van het weekend op het nieuws dat ze op 1 stonden in de eredevisie van voetbal, dus ik nam even aan dat het een voetbalclub isquote:
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Degelijk. Maar ook wat saai. Een 407 coupe is mooier.
audi Q7 geen optie ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekken
prijs touran: ¤30.000,-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
audi Q7 geen optie ?
[ afbeelding ]
Peugeot is een redelijk meer maar qua degelijkheid, waardevastheid en dergelijke moet je gewoon bij de VAG groep zijn (VW)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooi
Euh... Pa heeft een leasebak ivm werk. De Touran cross vinden ze te duur, dus een Audi zal ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
audi Q7 geen optie ?
[ afbeelding ]
Golf plus kan ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekken
Dus rond de 30,000?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Pa heeft een leasebak ivm werk. De Touran cross vinden ze te duur, dus een Audi zal ook wel niet mogen
Maar er zit ook wel een groot verschil tussen Renault en Peugeot. Zelfs de monteurs van de garage werden af en toe knettergek van die kutbus waar ik destijds in reed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:28 schreef JoeBravo het volgende:
geen franse auto meer voor mij. driekwartjaar een renault heeft mij daarvan genezen.
Bij lease kun je dat niet zo stellen. Je krijgt een leasebedrag en afhankelijk van restwaarde (en andere factoren), kan een auto van 30k tot 50k in een categorie vallen van bv 600/700 euro lease.quote:
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
prijs touran: ¤30.000,-
prijs Q7: ¤75.000,-
goeie suggestie
Ik gok een diesel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Golf plus kan ook
Benzine of een diesel?
ja, en een Aston Martin DB7 is ook een mooie bak, maar net zo compleet nutteloos als suggestie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
No shit SherlockGewoon een mooie bak i.t.t 4008 / 3008
nu al.. de maand is bijna voorbijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Socios nu al de aanwinst vd maand.
Define leuke userquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
Dus het duurt weken voordat er weer eens een leuke user langskomt?
I know I know, maar je komt wel ongeveer rond een bepaalde prijs uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij lease kun je dat niet zo stellen. Je krijgt een leasebedrag en afhankelijk van restwaarde (en andere factoren), kan een auto van 30k tot 50k in een categorie vallen van bv 600/700 euro lease.
Sja, een Touran Cross is te duur blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
I know I know, maar je komt wel ongeveer rond een bepaalde prijs uit.
...maanden, jaren. Wat zoek je eigenlijk in die date? Als het maar een vrouw is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
Dus het duurt weken voordat er weer eens een leuke user langskomt?
Ik heb ze allemaal gereden en ik geef echt de voorkeur aan de VAG motoren. Daarnaast vind ik de versnellingsbakken van PSA vaak erg roerig overkomen, zeker na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok een diesel.
Ik moet zeggen dat die HDI blokken van PSA wel fijn rijden trouwens. Wij hadden ze in een Berlingo liggen en die dingen wilden graag vooruit.
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef Kreator het volgende:
...maanden, jaren. Wat zoek je eigenlijk in die date? Als het maar een vrouw is?
Hij komt dan ook niet uit het Oosten hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarom heeft Soicios zich niet netjes voorgesteld?
omdat het een gast is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarom heeft Soicios zich niet netjes voorgesteld?
Samzz?? Is dit ventje wat voor jou? Jij hebt immers mooie lange harenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.
Oh, dat scheelt, ik heb geen mooie lange haren en ik kom ook niet uit het Noorden. En ik ben ook geen leuke user.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.
Het enige VAG-blok waar ik zelf wel mee gereden heb is de 2.5 TDI met 102 pk die in de vorige Transporter was en dat was geen vervelend blok. Dat geluid was prachtig (5 cyl.) maar die HDI's klinken ook goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gereden en ik geef echt de voorkeur aan de VAG motoren. Daarnaast vind ik de versnellingsbakken van PSA vaak erg roerig overkomen, zeker na verloop van tijd.
Ik vind je juist een hele..... euhhh... leuke... userquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt, ik heb geen mooie lange haren en ik kom ook niet uit het Noorden. En ik ben ook geen leuke user.
ik was het niet want mij kan het geen fuck schelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jullie waren boos op mij toen ik het niet had gedaan
Maar hijs wel leukquote:
..wat een eisen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
Dat is wel opgelost nu. Ik heb alle blokken die je op dit moment kan krijgen gereden. Ik vind die nieuwe VAG blokken erg gladjes en rustig. Rijdt als een benzine behalve dat je een stuk meer koppel hebt in laag toeren natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige VAG-blok waar ik zelf wel mee gereden heb is de 2.5 TDI met 102 pk die in de vorige Transporter was en dat was geen vervelend blok. Dat geluid was prachtig (5 cyl.) maar die HDI's klinken ook goed.
Alleen had ik het idee dat die HDI's sneller bij de les zijn, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat tegenwoordig met de blokken van VW zit.
Tis 1 eis meer dan dat jij hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist niet. Je zegt eigenlijk, lang haar en een gat, dan vind je het al best.
wie roept Ang3l ff?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist niet. Je zegt eigenlijk, lang haar en een gat, dan vind je het al best.
Je komt zelf anders nogal arrogant over, met je als een newb binnenvallen in een topic om te vragen wie er een date met je wilquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
Welnee, komt nog veel meer bij kijken. Maar ik val niet op één type vrouw, ook niet qua karaktereigenschappen. Alhoewel, arrogant meestal niet echt gaat werken.
Arrogant niet. Alleen niet zo slim. De OP duidelijk niet gelezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je komt zelf anders nogal arrogant over, met je als een newb binnenvallen in een topic om te vragen wie er een date met je wil
Lekkere chille meiden uit het noorden die willen daten. Ik zou ervoor tekenen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
Welnee, komt nog veel meer bij kijken. Lekker chill in de omgang bijvoorbeeld. Maar ik val verder niet op één type vrouw, ook niet qua karaktereigenschappen. Alhoewel, arrogant meestal niet echt gaat werken.
O wacht een grappig iemand heeft de OP aangepast. Dan heeft hij hem juist wel gelezen en vind ik niet zo gek dat hij zo reageertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Arrogant niet. Alleen niet zo slim. De OP duidelijk niet gelezen
ja, pun intendedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Arrogant niet. Alleen niet zo slim. De OP duidelijk niet gelezen te serieus genomen
Ik heb de OP inderdaad WEL gelezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
O wacht een grappig iemand heeft de OP aangepast. Dan heeft hij hem juist wel gelezen en vind ik niet zo gek dat hij zo reageert
Ik denk dat je hier weinig gaat vinden. Jammer want zoals ik al zei je bent leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de OP inderdaad WEL gelezen.![]()
Datingtopic erbij, keertje binnenvallen toch?
Het is dus geen datingtopicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de OP inderdaad WEL gelezen.![]()
Datingtopic erbij, keertje binnenvallen toch?
Zo, wiki EN op even aangepastquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O wacht een grappig iemand heeft de OP aangepast. Dan heeft hij hem juist wel gelezen en vind ik niet zo gek dat hij zo reageert
Wat overigens niet betekend dat er hier nooit onderling gedate wordtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is dus geen datingtopic
Sorry to spoil the fun
He bokkelul, dat newbie het doet betekent niet dat jij het ook moet doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zei al, daar ga ik geen antwoord opgeven!.
Hey rasjosti, dat jij de hint nou snapt, de oppernaab blijkbaar niet!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He bokkelul, dat newbie het doet betekent niet dat jij het ook moet doen
FOK! IRC kanaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef Socios het volgende:
Nee, precies.
FOK IRC kanaal is ook geen datingkanaal, maar dat wordt daar ook gedaan.
Nou socios, ik zit te wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
@Socios. Wat ook goed werkt hier is een foto van jezelf plaatsen. Liefst een (half)naakte, maar we begrjipen best dat sommige laffe users dat niet durven.
zo heb ik in elk geval mijn vrouw ontmoet hier. Net als Heatwave...die postte zijn foto en nu 4 jaar en 2 koters later is hij nog steeds gelukkig met zijn fok-singles-vrouw.
Oww vertelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat overigens niet betekend dat er hier nooit onderling gedate wordt
VW is kwalitatief beter! ik had het al nooit op peugeot maar sinds ik in de garagewereld zit heb ik er echt een hekel aan gekregenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooi
Dr word hier onderling wat af geneuktquote:
Even aangepast!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
haha inderdaad. nou hier wordt ook flink gedate enzow man! sommige gaan helemaal los. ripley moet juh voor oppasse want die date echt iedereen enzo taly is vrij braaf sexueel gezien maar wel heel lief klein schattig meisje
dus je kan zo kiezen.
dat beaam ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet zeggen dat die HDI blokken van PSA wel fijn rijden trouwens. Wij hadden ze in een Berlingo liggen en die dingen wilden graag vooruit.
Dit is niet mijn avond eten!quote:
De halfjaarlijkse Singlesorgie is altijd weer een groots succesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr word hier onderling wat af geneukt
SUSHI!!! en je hebt mij niet uitgenodigd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Tally het volgende:
O en had ik al gezegd dat ik sushi heb!
Troosteten FTW!
bv die 1.4 met turbo en compressor.. die zijn werelds... 170 pk met een 1.4 en koppel zat!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat is wel opgelost nu. Ik heb alle blokken die je op dit moment kan krijgen gereden. Ik vind die nieuwe VAG blokken erg gladjes en rustig. Rijdt als een benzine behalve dat je een stuk meer koppel hebt in laag toeren natuurlijk
Mijne ook niet. M´n lunch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Tally het volgende:
Dit is niet mijn avond eten!
Zoveel heb ik niet joh. Gewoon een happie. De volgende keer zal ik meer halen en geef ik een gil.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
SUSHI!!! en je hebt mij niet uitgenodigd!
Shit net gemist natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De halfjaarlijkse Singlesorgie is altijd weer een groots succes
Dat weet ik niet. Maar sommige doen het vaker dan 1 keer met elkaar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog steeds? Zijn ze niet bijna allemaal aan de beurt geweest?
Vergeet niet dat ik de Fipo al had, hè.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Ripley het volgende:
Je komt zelf anders nogal arrogant over, met je als een newb binnenvallen in een topic om te vragen wie er een date met je wil
fokkers onder elkaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr word hier onderling wat af geneukt
Beginnen ze weer van voor af aan, dacht op alfabetisch volgorde?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog steeds? Zijn ze niet bijna allemaal aan de beurt geweest?
Gewoon de 140 bestellen en via chiptuning naar 170 laten trekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
bv die 1.4 met turbo en compressor.. die zijn werelds... 170 pk met een 1.4 en koppel zat!
En sommige krijgen zelfs een *ril* relatiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar sommige doen het vaker dan 1 keer met elkaar!
Dat weet ik dan weer wel.
Singles!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
fokkers onder elkaar?![]()
dat geloof ik niet
Je lijkt Rip, die weet ook altijd veel over hoe hier alles gaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Tally het volgende:
Dat weet ik niet. Maar sommige doen het vaker dan 1 keer met elkaar!
Dat weet ik dan weer wel.
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lijkt Rip, die weet ook altijd veel over hoe hier alles gaat.
Mij moet je het niet vragen, ik sta niet op het lijstje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Thrust het volgende:
Beginnen ze weer van voor af aan, dacht op alfabetisch volgorde?
Ahh shit, dus voor de volgende keer toch harder me weg omhoog neukenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, is over 3 weken, maar jij bent niet uitgenodigt. Sorry man.
ik ook niet, werd geweigerd door de ballotagecommissiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij moet je het niet vragen, ik sta niet op het lijstje.
Heb je al geneukt dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ahh shit, dus voor de volgende keer toch harder me weg omhoog neuken
*schenkt Vodka in*quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ahh shit, dus voor de volgende keer toch harder me weg omhoog neuken
En dat vind je erg?? Wees blij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef JoeBravo het volgende:
ik ook niet, werd geweigerd door de ballotagecommissie
you made my dayquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat vind je erg?? Wees blij.Je bent bijzonder.
Sommige dingen van een ninja blijven in mysterie gehuldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je al geneukt dan?
Een single bedoel ik dan.
Nee dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sommige dingen van een ninja blijven in mysterie gehuld
*giet de rest van de fles over achter z'n rug* Jaaa, ja joh, is binnen. Mannetjes laten regelen joh, jeweetz!quote:
Je hebt Cue al gebeld?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*giet de rest van de fles over achter z'n rug* Jaaa, ja joh, is binnen. Mannetjes laten regelen joh, jeweetz!
ja, das dus idd een "nee, maar dat klinkt niet zo stoer"quote:
Knuffelen is coolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef Socios het volgende:
Ik heb liever een warme lieve knuffel.
Jullie mogen denken wat jullie willen, zolang ik de waarheid maar weetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das dus idd een "nee, maar dat klinkt niet zo stoer".
Voor en tijdens ook!quote:
Ik knuffel welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor seks. Bij de wat ruwere seks hoef ik niet te knuffelen.
+1quote:
Voor die meet die in de OP staat? Daar kan je toch zo heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:44 schreef Murmeli het volgende:
knuffelen
baby waarvoor is ninja niet uitgenodigd? en ik ook niet trouwens
Nergens voor, ik zat te geinenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:44 schreef Murmeli het volgende:
knuffelen
Dat kan zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:47 schreef Socios het volgende:
Knuffelen hoeft niet per se voor of na seks. Kan ook geheel los daarvan!
Wij gaan samen wel een Single's orgie houden toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:44 schreef Murmeli het volgende:
knuffelen
Zit je nou weer Murm te versieren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wij gaan samen wel een Single's orgie houden toch?
ga jij, bengel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor die meet die in de OP staat? Daar kan je toch zo heen.
Gewoon FOK! zonder deze smileyquote:
Jij mag ook mee doen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je nou weer Murm te versieren?
Casanova!
Je wilt een PM van mij?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:54 schreef Ripley het volgende:
B_N, wel even PM-en als je op een lijstje hoort he?
Nee? Ik had al slingers gekocht enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef Murmeli het volgende:
er versiert mooi helemaal niemand mij
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef Murmeli het volgende:
*bergt de slingers weer op*quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht.... jij welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee? Ik had al slingers gekocht enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht.... jij welalleen mannen mogen mij niet versieren!
en jij krijgt nog een extraen
van mij want jij kreeg stom nieuws vanmorgen
Ja, om te horen of je al met een single heb gedate/gezoen/anything else. Iedereen kan beamen dat ik heel discreet benquote:
Eey meisje.... hoe is't nou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef Murmeli het volgende:
Zo discreet dat ik niet eens mag weten wat er op het lijstje met mijn naam staat!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, om te horen of je al met een single heb gedate/gezoen/anything else. Iedereen kan beamen dat ik heel discreet ben
Oefen jij nou maar eerst met droogneukequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey meisje.... hoe is't nou?
Nat? Neuke?
Ik vraag zo wel toestemming of dat magquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, om te horen of je al met een single heb gedate/gezoen/anything else. Iedereen kan beamen dat ik heel discreet ben
Wil jij mijn oefenpupke zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oefen jij nou maar eerst met droogneuke.
Weet je zeker dat je wel op het lijstje voorkomt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:05 schreef Cue_ het volgende:
Zo discreet dat ik niet eens mag weten wat er op het lijstje met mijn naam staat!
Alsof je niet genoeg hetero's hebt alreadyquote:
Nou ik ga een kind pakken denk ik, een jongetje. hetero of niet maakt mke ff niet uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je niet genoeg hetero's hebt already.
Geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel op het lijstje voorkomt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik ga een kind pakken denk ik, een jongetje. hetero of niet maakt mke ff niet uit.
Want het schijnt dat pastoortjes die kindjes misbruiken hooggeplaatst worden en wel een hostie krijgen.
Blijkbaar is min maal min plus. Dus homo x pedo = hostie
Alles voor een stukje brood!
Waar heb ik dat eerder gelezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik ga een kind pakken denk ik, een jongetje. hetero of niet maakt mke ff niet uit.
Want het schijnt dat pastoortjes die kindjes misbruiken hooggeplaatst worden en wel een hostie krijgen.
Blijkbaar is min maal min plus. Dus homo x pedo = hostie
Alles voor een stukje brood!
Ik moet bij haar altijd denken aan die rank the stars opmerking: Ah joh prop 'm lekker in de heg!quote:
Dat hoef je toch niet te vragen? waar en hoelaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:15 schreef Murmeli het volgende:
angel, hw..triootje?
Geen idee? 2600 landelijke en internationale kranten?quote:
Een hoop te doen dit weekend ......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe is t hier, iedereen toe aan weekend?
Moet nog een dag werkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe is t hier, iedereen toe aan weekend?
had ik het tegen jou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te vragen? waar en hoelaat?
Maar wie neemt dan wie?quote:
Mij iets te ingewikkelde vragen allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie neemt dan wie?
HW jou, ik HW?
hehehe.....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
excuus, mijn foutIk moet ook niet 100 dingen tegelijk doen
Ik werk op de computer dus kan makkelijk even op een ander scherm kijken, daarnaast moet ik ook veel wachten tussendoor dus tijd zat om af en toe hier te kijken, maar inderdaad ik werk wel, daarom ben ik soms plots een tijdje wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel gezellig hier want volgens mij zit je meer op singles dan op je werk
We hebben net gereageerdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehe.....
maar ja HW en angel reageren ook niet eens![]()
3e afwijzing deze week
* Murmeli kruipt huilend in een hoekje
jullie mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie neemt dan wie?
HW jou, ik HW?
Angel is niet bi toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie mijen wat jullie met elkaar doen.. I don't care
nee dat is ook niksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
@murm.. je kan de gok ook niet nemen en dan word je ook niet afgewezen, maar krijg je ook niets
Duidelijke vrouw, zijn mannen niet gewendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is ook niksik ben net van de afwachtende geloof ik
Nee iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat is ook niksik ben net van de afwachtende geloof ik
Ik wil dan alsnog wel reageren hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehe.....
maar ja HW en angel reageren ook niet eens![]()
3e afwijzing deze week
* Murmeli kruipt huilend in een hoekje
Ik heb nog geen uitnodiging met details binnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil dan alsnog wel reageren hoor![]()
Ang3l heeft zijn Vodka binnen en Cue heeft nog niet gereageerd dus wat dat betreft..
Dat was Ang3l zijn taak, hij zou de details verzorgen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging met details binnen
En als ik zo makkelijk wordt ingewisseld![]()
valt nog reuze mee, je moest eens weten wat ik allemaal wel denk en niet uitspreek.....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Duidelijke vrouw, zijn mannen niet gewend
Ik ben zeer benieuwd waarom ik dan nog niks weetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat was Ang3l zijn taak, hij zou de details verzorgen...
vertel het maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
valt nog reuze mee, je moest eens weten wat ik allemaal wel denk en niet uitspreek.....
Waarom ben ik nouw eer van de details?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat was Ang3l zijn taak, hij zou de details verzorgen...
Tja anders zit er niks anders op dan zonder Ang3l door te gaan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd waarom ik dan nog niks weet
Ja nu wordt het twijfelachtig natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ben ik nouw eer van de details?!
Ik ben helemaal niet zo anaal!
Hij heeft de Vodkaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja anders zit er niks anders op dan zonder Ang3l door te gaan...
I feel dumped!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja anders zit er niks anders op dan zonder Ang3l door te gaan...
Oww en wij worden niet alleen afgehouden, je gaat gelijk met andere er vandoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I feel dumped!!!!
Dan vanaaf maar ff met dreamer een lekkere vent zoeken
En als jullie nou beide dezelfde willenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I feel dumped!!!!
Dan vanaaf maar ff met dreamer een lekkere vent zoeken
ah toe *puppy look* mag ook via msn,sms,pmquote:
Heeft ie alsnog zijn trioquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En als jullie nou beide dezelfde willen
quote:
Dat is goed om te horen noukie!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan, ze is gistermiddag weer wakker geworden op de IC, ze heeft geen pijn, door veel morfine, maar dat mag ook niet anders gaat haar long raar doen.. Vandaag ligt ze alweer op zaal.. Dit weekend ga ik even langs, m'n ouders zijn al geweest..
Details detailsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zal ze idd ook keihard gaan neuken op de kamer
Mocht niet komenquote:
Hoe is t? Single of niet?quote:
Had er sowieso wel vertrouwen in maar ben blij dat het allemaal goed gegaan is inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen noukie!![]()
kan je weer lekker slapen 's nachts
"Hoi lieverd" was eigenlijk voor Krengetje bedoeldquote:
Tis alweer duidelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"Hoi lieverd" was eigenlijk voor Krengetje bedoeld![]()
Maar ook voor jouw natuurlijk!!!![]()
![]()
jups, weer legaal hierquote:
jah die heb ik, voornamelijk werkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had er sowieso wel vertrouwen in maar ben blij dat het allemaal goed gegaan is inderdaad![]()
Heb je leuke plannen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |