Wil niet zeggen dat ik altijd de eerste benquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Eensch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
VW!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp.
Papa gaat morgen auto's kijken. Hij moet een nieuwe. Nu zit ie te denken aan een Peugeot 4007, 5008 of 3008. Ik stem voor de 4007Of een VW Touran of Touran cross.
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
Ik tel niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
The pressurequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooiquote:
Werken, werken en nog eens werken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog toffe weekend plannen allemaal?
Relaxen, relaxen en nog eens relaxen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel, maar teveel mensen hebben aangegeven dat ze er vervelende MI's van krijgen als ik het vertelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Daar kunnen DVD's over het algemeen niet goed tegen. het lijkt mij ook wat lastig staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik sta op de dvd van Qlimax__
een beetje rustig aan doen en naar PSVquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kunnen DVD's over het algemeen niet goed tegen. het lijkt mij ook wat lastig staan.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel mensen hebben aangegeven dat ze er vervelende MI's van krijgen als ik het vertel
PSVquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje rustig aan doen en naar PSV
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje rustig aan doen en naar PSV
Mooi combi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus rustig aan doen en slapen.....
De laatste jaren helaas wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus rustig aan doen en slapen.....
Absoluut voor de VW gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp.
Papa gaat morgen auto's kijken. Hij moet een nieuwe. Nu zit ie te denken aan een Peugeot 4007, 5008 of 3008. Ik stem voor de 4007Of een VW Touran of Touran cross.
Grrrquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Relaxen, relaxen en nog eens relaxen.
het is een voetbalclubquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft PSV met voetbal te maken?
Oh, hoorde van het weekend op het nieuws dat ze op 1 stonden in de eredevisie van voetbal, dus ik nam even aan dat het een voetbalclub isquote:
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Degelijk. Maar ook wat saai. Een 407 coupe is mooier.
audi Q7 geen optie ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekken
prijs touran: ¤30.000,-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
audi Q7 geen optie ?
[ afbeelding ]
Peugeot is een redelijk meer maar qua degelijkheid, waardevastheid en dergelijke moet je gewoon bij de VAG groep zijn (VW)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooi
Euh... Pa heeft een leasebak ivm werk. De Touran cross vinden ze te duur, dus een Audi zal ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
audi Q7 geen optie ?
[ afbeelding ]
Golf plus kan ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil een grote auto, hij moet namelijk ook de caravan en een trailer met twee paarden kunnen trekken
Dus rond de 30,000?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Pa heeft een leasebak ivm werk. De Touran cross vinden ze te duur, dus een Audi zal ook wel niet mogen
Maar er zit ook wel een groot verschil tussen Renault en Peugeot. Zelfs de monteurs van de garage werden af en toe knettergek van die kutbus waar ik destijds in reed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:28 schreef JoeBravo het volgende:
geen franse auto meer voor mij. driekwartjaar een renault heeft mij daarvan genezen.
Bij lease kun je dat niet zo stellen. Je krijgt een leasebedrag en afhankelijk van restwaarde (en andere factoren), kan een auto van 30k tot 50k in een categorie vallen van bv 600/700 euro lease.quote:
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
prijs touran: ¤30.000,-
prijs Q7: ¤75.000,-
goeie suggestie
Ik gok een diesel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Golf plus kan ook
Benzine of een diesel?
ja, en een Aston Martin DB7 is ook een mooie bak, maar net zo compleet nutteloos als suggestie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
No shit SherlockGewoon een mooie bak i.t.t 4008 / 3008
nu al.. de maand is bijna voorbijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Socios nu al de aanwinst vd maand.
Define leuke userquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
Dus het duurt weken voordat er weer eens een leuke user langskomt?
I know I know, maar je komt wel ongeveer rond een bepaalde prijs uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij lease kun je dat niet zo stellen. Je krijgt een leasebedrag en afhankelijk van restwaarde (en andere factoren), kan een auto van 30k tot 50k in een categorie vallen van bv 600/700 euro lease.
Sja, een Touran Cross is te duur blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
I know I know, maar je komt wel ongeveer rond een bepaalde prijs uit.
...maanden, jaren. Wat zoek je eigenlijk in die date? Als het maar een vrouw is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
Dus het duurt weken voordat er weer eens een leuke user langskomt?
Ik heb ze allemaal gereden en ik geef echt de voorkeur aan de VAG motoren. Daarnaast vind ik de versnellingsbakken van PSA vaak erg roerig overkomen, zeker na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok een diesel.
Ik moet zeggen dat die HDI blokken van PSA wel fijn rijden trouwens. Wij hadden ze in een Berlingo liggen en die dingen wilden graag vooruit.
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef Kreator het volgende:
...maanden, jaren. Wat zoek je eigenlijk in die date? Als het maar een vrouw is?
Hij komt dan ook niet uit het Oosten hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarom heeft Soicios zich niet netjes voorgesteld?
omdat het een gast is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarom heeft Soicios zich niet netjes voorgesteld?
Samzz?? Is dit ventje wat voor jou? Jij hebt immers mooie lange harenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.
Oh, dat scheelt, ik heb geen mooie lange haren en ik kom ook niet uit het Noorden. En ik ben ook geen leuke user.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw met mooie lange haren, kleur maakt niet uit. Hoeft niet per se uit het Noorden, maar is wel het gemakkelijkst.
Het enige VAG-blok waar ik zelf wel mee gereden heb is de 2.5 TDI met 102 pk die in de vorige Transporter was en dat was geen vervelend blok. Dat geluid was prachtig (5 cyl.) maar die HDI's klinken ook goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gereden en ik geef echt de voorkeur aan de VAG motoren. Daarnaast vind ik de versnellingsbakken van PSA vaak erg roerig overkomen, zeker na verloop van tijd.
Ik vind je juist een hele..... euhhh... leuke... userquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt, ik heb geen mooie lange haren en ik kom ook niet uit het Noorden. En ik ben ook geen leuke user.
ik was het niet want mij kan het geen fuck schelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jullie waren boos op mij toen ik het niet had gedaan
Maar hijs wel leukquote:
..wat een eisen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Socios het volgende:
Dat is wel opgelost nu. Ik heb alle blokken die je op dit moment kan krijgen gereden. Ik vind die nieuwe VAG blokken erg gladjes en rustig. Rijdt als een benzine behalve dat je een stuk meer koppel hebt in laag toeren natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige VAG-blok waar ik zelf wel mee gereden heb is de 2.5 TDI met 102 pk die in de vorige Transporter was en dat was geen vervelend blok. Dat geluid was prachtig (5 cyl.) maar die HDI's klinken ook goed.
Alleen had ik het idee dat die HDI's sneller bij de les zijn, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat tegenwoordig met de blokken van VW zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |