Als je geen rare one night stands heb, dan is dit helemaal niet een probleem. Ik ben misschien heel ouderwets en onrealistisch, maar als je alleen seks hebt binnen een relatie, dan overkomt dit je ook niet zomaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan als vrouw de keuze hebben om het kind wel/niet te houden, wel/niet zelf op te voeden, en als dat dan al het geval is, of je daar wel/niet de man ook bij betrekt.
En als die laatste dat niet wenst, dan zal de vrouw maar een ander besluit moeten nemen.
Condooms zijn ook absoluut ondingen, maar dat staat er los van. Als vrouw ben je daar ook bij. Je kan ook een presarium inbrengen, een nuvaring nemen of de prikpil, van de man vragen een condoom te gebruiken, en dan als het toch mis gaat, zijn er nog de opties overtijd/abortus/adoptie/alleen op voeden, of in overleg samen met de man.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De keuze een kind wel of niet te houden is een andere keuze dan wel of geen condoom te gebruiken...
Daarbij zijn het meestal de mannen die het liever zonder condoom doen, omdat ze anders "niets" voelen
Gelukkig kiest een vrouw niet wat ze in haar eigen poes laat. Dat scheelt.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De keuze een kind wel of niet te houden is een andere keuze dan wel of geen condoom te gebruiken...
Daarbij zijn het meestal de mannen die het liever zonder condoom doen, omdat ze anders "niets" voelen
Ik zou geen enkel voordeel weten bij het bezwangeren van een vrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en nu is er alle begrip voor de voorgelogen man, maar als een man tegen een vrouw liegt dat hij gesteriliseerd is en dat niet is dan is er weinig tot geen begrip voor de voorgelogen vrouw, maar dan is zij een "domme koe" die beter moet weten dan dat soort praatjes van mannen te geloven.
Als je geen seks hebt hoef je ook niet bang te zijn voor een eventuele zwangerschap. Anders heb je de eventuele gevolgen maar gewoon te accepteren. (ik herhaal: ik heb het hier dus niet over alimentatie)quote:
Prima zo'n pil voor mannen, laat die mannen lekker die hormoonmeuk in hun lijf krijgen, maar ik denk niet dat ik er als vrouw op ga vertrouwen dat hij dus die anti-conceptie wel regelt en het verder mijn verantwoording niet meer is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Helaas bestaat er nog geen werkende pil voor mannen (ik gok dat zodra die er is, het aantal mensen met kinderen ineens een stuk lager zal liggen). Daarnaast roep ik ook niet dat iemand voor abortus moet kiezen, iemand kan ook prima alleen een kind opvoeden of kiezen voor adoptie.
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch een merkwaardig uitgangspunt, om als man te vinden dat je moet kunnen rondneuken zonder dat je daar de consequenties van te hoeven te dragen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch een merkwaardig uitgangspunt, om als man te vinden dat je moet kunnen rondneuken zonder dat je daar de consequenties van te hoeven te dragen.
En daarom hebben we in Nederland dit soort wetten, om kinderen! te beschermen tegen dit soort figuren.quote:
Dat is precies waar het om gaat, bij seks hoort het risico op zwangerschap, daar heeft de natuur het nou eenmaal voor bedoelt. Zolang er nog geen 100% betrouwbare anticonceptie bestaat zul je ook als man de verantwoordelijkheid die erbij hoort moeten accepteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Jij niet, maar mannen hebben die methode eeuwenlang gebruikt om een vrouw aan zich te binden...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou geen enkel voordeel weten bij het bezwangeren van een vrouw
Nouja het gaat hier volgens mij om vrouwen die mannen een kind "aansmeren".quote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om gaat, bij seks hoort het risico op zwangerschap, daar heeft de natuur het nou eenmaal voor bedoelt. Zolang er nog geen 100% betrouwbare anticonceptie bestaat zul je ook als man de verantwoordelijkheid die erbij hoort moeten accepteren.
Ben ik met je eens, het is dan ook aan de vrouw om dan te bepalen wat er met de zwangerschap gebeurt. En juist omdat vrouwen die macht hebben moeten zij daar ook verantwoordelijk mee omgaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is precies waar het om gaat, bij seks hoort het risico op zwangerschap, daar heeft de natuur het nou eenmaal voor bedoelt. Zolang er nog geen 100% betrouwbare anticonceptie bestaat zul je ook als man de verantwoordelijkheid die erbij hoort moeten accepteren.
En de kindverwekkendezaadjes van die man zijn automagisch in de baarmoeder van de vrouw beland??quote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef Csbs het volgende:
[..]
Nouja het gaat hier volgens mij om vrouwen die mannen een kind "aansmeren".
En wat mij betreft gaat het dan ook over hoe mannen dat zelf kunnen voorkomen door een beetje met verstand te neuken.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef Csbs het volgende:
[..]
Maar het wordt gaandeweg wel erg makkelijk uitgebreid naar de hele vrouwelijke bevolking. En omdat er een paar "rotte appels" rondneuken moeten de rest van de vrouwen en kinderen daar maar voor boeten?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef Csbs het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Mij hoor je dat niet zeggen, die vent is dan een ontzettende klootzak.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en nu is er alle begrip voor de voorgelogen man, maar als een man tegen een vrouw liegt dat hij gesteriliseerd is en dat niet is dan is er weinig tot geen begrip voor de voorgelogen vrouw, maar dan is zij een "domme koe" die beter moet weten dan dat soort praatjes van mannen te geloven.
Wat vervelend dat jullie niet kunnen beslissen wat jullie bij je naar binnen laten. Heel vervelend lijkt me dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de kindverwekkendezaadjes van die man zijn automagisch in de baarmoeder van de vrouw beland??
Ja, soms kun je dat als vrouw idd niet beslissen en dat is uitermate vervelend....quote:Op maandag 1 maart 2010 12:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat vervelend dat jullie niet kunnen beslissen wat jullie bij je naar binnen laten. Heel vervelend lijkt me dat.
Hehehe, nouhou. Dit topic begon over vrouwen die liegen over anticoncepiegebruik en mannen die dan ineens *oeps* vader blijken te worden tegen hun zin omdat ze verder niet aan anticonceptie doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de kindverwekkendezaadjes van die man zijn automagisch in de baarmoeder van de vrouw beland??
Verstand verliest het van den penisquote:Op maandag 1 maart 2010 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat mij betreft gaat het dan ook over hoe mannen dat zelf kunnen voorkomen door een beetje met verstand te neuken.
Ja, en wat ontzettend vervelend dat wij een eventuele bevruchting ook niet 100% kunnen voorkomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat vervelend dat jullie niet kunnen beslissen wat jullie bij je naar binnen laten. Heel vervelend lijkt me dat.
Nee? Dan is het volgens mij verkrachting en zou ik je relaties even evalueren.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, soms kun je dat als vrouw idd niet beslissen en dat is uitermate vervelend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |