abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 11:11:14 #226
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78583225
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat kan, ja En mijn exvriendin en ik hebben het zes jaar lang op die manier gedaan, nooit problemen gehad.
Dan heb je dus heel veel geluk gehad.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:14:17 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78583319
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo beloon je die mannen daar mee? Die vrouwen zijn daar zelf ook bij. Die kunnen ook altijd nog besluiten geen seks te hebben. Mochten ze dat toch doen, dan zijn er dus nog acht andere opties over, voor ze aankomen bij het lastigvallen van de vader.
Waarom moet een vrouw alle voorzorgsmaatregelen nemen??
Je kunt als man een zwangerschap vrij makkelijk voorkomen door een condoom te gebruiken.

Doe dat dan ook.
quote:
[..]
Voor die vier jaar dat je stufi ontvangt en die paar tientjes die dat uitmaakt ...

Dat gaat niet om bedragen waar wij als bevlking van moeten wakker liggen denk ik
Niet?? Paar tientjes???
Moet jij voor de lol op de site van DUO eens uitrekenen wat het verschil is tussen 1 inkomen van ¤ 20.000 en 1 inkomen van ¤ 20.000 plus 1 van ¤ 40.000,=
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_78583375
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:11 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dan heb je dus heel veel geluk gehad.
Nee hoor Zo'n vaart loopt dat echt niet.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_78583410
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom moet een vrouw alle voorzorgsmaatregelen nemen??
Je kunt als man een zwangerschap vrij makkelijk voorkomen door een condoom te gebruiken.

Doe dat dan ook.
[..]
Zoals ik al aangaf, met een condoom kan je ook zwanger worden. Dan wel door een ongeluk, verkeerd gebruik, of sabbotage door de vrouw.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:21:43 #230
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_78583543
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:31 schreef Mylene het volgende:
Waarom wordt er zo gehammerd op het gebruik van de pil? Het biedt geen 100% bescherming. Een man die desondanks toch wil neuken moet er dus rekening mee houden dat er altijd een kansje bestaat dat hij een papa wordt. Een vrouw kan een pil ook echt vergeten. Daar moet hij ook rekening mee houden. Waar hij ook rekening mee houden zijn soa's. In dit geval lijkt me een condoom voor hem ook wel handig.
Het is de verantwoordelijkheid van beiden. Een vrouw kan toch ook van tevoren zeggen dat ze de pil vergeten is? Kan de man het in zijn broek houden.

Overigens moet ik de meeste nog zien die in een relatie een condoom gebruiken. Als je het een beetje goed doet neem je alle kansen op een soa namelijk weg met een relatie.

We hameren hier wel heel erg door op one night stands. Maar ik denk dat het voornamelijk in een relatie gebeurd. En hoe je het ook wilt omdraaien, dit blijft natuurlijk een lage streek van de vrouw. Je zet namelijk wel een mens op de aarde. Die verdiend het ook om een goede en stabiele jeugd te hebben.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  maandag 1 maart 2010 @ 11:23:22 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78583594
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En binnen mijn omgeving zijn vrouwen zwanger geworden met oa. de pil en condooms (mijn moeder ), spiraaltje (Na 12 jaar gebruik heeft mijn nichtje vorig jaar een dochter gekregen), sterrilisatie (overbuurvrouw van mn ouders). Dus het kan zeker wel. Zelfs als man en vrouw hun best doen. Alleen heeft die vrouw daarna de keuze wat ze er mee doet. En als de man niet op een kind zit te wachten, dan heeft de vrouw dus de eerder genoemde acht opties.
Bij alle voorbeelden die je noemt komt een deel van de acht eerder genoemde opties dus al niet meer in aanmerking, alleen de overtijdbehandeling en abortus blijven nog over. Je komt er in de genoemde voorbeelden immers pas achter dat de anti-conceptie niet heeft gewerkt als je niet ongesteld wordt.

Dan blijft er dus over: een zuigcurettage, al dan niet in de "overtijdbehandeling" periode of daarna als abortus, maar het blijft dezelfde ingreep, adoptie of het kind alleen opvoeden.
Dat is de helft je eerder genoemde acht, waarvan een deel nog steeds niet in alle bevolkingsgroepen geaccepteerd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 maart 2010 @ 11:25:29 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78583658
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, met een condoom kan je ook zwanger worden. Dan wel door een ongeluk, verkeerd gebruik, of sabbotage door de vrouw.
Ja, en bij sabotage is het idd alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw, in alle andere gevallen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78583734
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en bij sabotage is het idd alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw, in alle andere gevallen niet.
En hoe wil je dat aantonen? Denk je dat die vrouw gaat zeggen dat ze stiekem de pil een paar weken niet genomen heeft, of een antibioticakuur er tegen aan heeft gegooid, of vaseline in dr doos heeft gesmeerd?
pi_78583758
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij alle voorbeelden die je noemt komt een deel van de acht eerder genoemde opties dus al niet meer in aanmerking, alleen de overtijdbehandeling en abortus blijven nog over. Je komt er in de genoemde voorbeelden immers pas achter dat de anti-conceptie niet heeft gewerkt als je niet ongesteld wordt.

Dan blijft er dus over: een zuigcurettage, al dan niet in de "overtijdbehandeling" periode of daarna als abortus, maar het blijft dezelfde ingreep, adoptie of het kind alleen opvoeden.
Dat is de helft je eerder genoemde acht, waarvan een deel nog steeds niet in alle bevolkingsgroepen geaccepteerd is.
Bij de eerste helft van de opties is de vrouw er ook bij he, daar kunnen beide partijen nog een besluit nemen.

Daarna is het alleen nog aan de vrouw. Als de man het kind niet wil hebben, dan zijn er dus nog abortus/overtiijd, adoptie en zelf opvoeden over
  maandag 1 maart 2010 @ 11:36:45 #235
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_78583957
We doen nu net alsof het voor de man niet ook een emotionele investering is. Je dwingt de man namelijk een kind te hebben op misschien een fase waar hij het kind niet aankan.
Het blijft toch je vlees en bloed en daar zal je uiteindelijk meestal ook een band mee willen hebben. Het leven van beide personen is dan helemaal beïnvloed en veranderd.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_78584132
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Jij hebt geen enkel benul van wat een abortus met een vrouw doet he?
In mijn geval: helemaal niets, om eerlijk te zijn. Ik was alleen maar heel erg blij dat ik er van af was. Ik ben maar een week of vier zwanger geweest, maar daar had ik heel erg veel meer last van dan van die overtijdbehandeling.

(Heb me overigens binnen een maand na dit ongelukje laten steriliseren. Nooit weer die onzin graag! )
  maandag 1 maart 2010 @ 11:47:25 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78584265
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In mijn geval: helemaal niets, om eerlijk te zijn. Ik was alleen maar heel erg blij dat ik er van af was. Ik ben maar een week of vier zwanger geweest, maar daar had ik heel erg veel meer last van dan van die overtijdbehandeling.

(Heb me overigens binnen een maand na dit ongelukje laten steriliseren. Nooit weer die onzin graag! )
Dat is dan ook een andere instelling, jij vond het ook uitermate ongewenst dat je zwanger was.

Ik kan me toch voorstellen dat het een stuk vervelender is als je niet ongewenst zwanger bent of als je het niet vervelend vindt dat je zwanger bent.

Ik vond de zuigcurettage na een miskraam die maar niet op gang wilde komen al vervelend genoeg, ondanks het feit dat ik wist dat het kindje echt niet meer leefde (het ging overigens om een door beiden zeer gewenste zwangerschap).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78584428
Gewoon geen seks hebben met vrouwen die je niet enigszins vertrouwt?

Hetzelfde geldt voor vrouwen ook natuurlijk. Scheelt jezelf een hoop gedoe.
Daar zit je dan.
pi_78584557
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan ook een andere instelling, jij vond het ook uitermate ongewenst dat je zwanger was.

Ik kan me toch voorstellen dat het een stuk vervelender is als je niet ongewenst zwanger bent of als je het niet vervelend vindt dat je zwanger bent.

Ik vond de zuigcurettage na een miskraam die maar niet op gang wilde komen al vervelend genoeg, ondanks het feit dat ik wist dat het kindje echt niet meer leefde (het ging overigens om een door beiden zeer gewenste zwangerschap).
Ook hier is het denk ik andersom .... Jij had een gewenste zwangerschap, dan is een miskraam al een heftig iets, en dan kan ik mij voorstellen dat een zuigcurretage redelijk ingrijpend is. Net als vrouwen die een bevalling hebben van 3 uur om een overleden kind er uit te krijgen Dat lijkt me echt een hel.

Maar als iemand bewust kiest voor een overtijdbehandeling, dan is het compleet anders. En mochten daar ethische bezwaren voor zijn, dan is er nog adoptie. Of zelf opvoeden. Het is echt niet zo dat de vrouw geen keuze heeft en dat de man nu over haar lichaam moet gaan kiezen.

Het is juist tijd dat het afgelopen is dat een vrouw een man op zo'n hufterige manier aan zich kan binden
  maandag 1 maart 2010 @ 11:57:32 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78584574
Ik snap niet dat mannen het zo makkelijk wegwuiven om het met condoom te doen met hun vluchtige contacten. Vrij dom om maar te geloven dat het goedkomt omdat ze zegt dat ze de pil slikt. Maar nog veel dommer om zonder condoom maar willens en wetens het risico van SOA's te nemen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_78584624
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat mannen het zo makkelijk wegwuiven om het met condoom te doen met hun vluchtige contacten. Vrij dom om maar te geloven dat het goedkomt omdat ze zegt dat ze de pil slikt. Maar nog veel dommer om zonder condoom maar willens en wetens het risico van SOA's te nemen.
Nee, dan vrouwen die persé met condoom willen vanwege de soa's, maar wel orale seks zonder condoom doen. Aids, herpes, noem maar op, kan allemaal ook via oraleseks worden overgedragen.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:00:02 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78584682
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, dan vrouwen die persé met condoom willen vanwege de soa's, maar wel orale seks zonder condoom doen. Aids, herpes, noem maar op, kan allemaal ook via oraleseks worden overgedragen.
Ja, da's ook stom, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_78584694
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef Csbs het volgende:
Gewoon geen seks hebben met vrouwen die je niet enigszins vertrouwt?

Hetzelfde geldt voor vrouwen ook natuurlijk. Scheelt jezelf een hoop gedoe.
En gewoon accepteren dat er geen 100% veilige anticonceptie bestaat en dat seks altijd het "risico" op zwangerschap inhoudt. En dat het ook bij een "betrouwbare vrouw" nou eenmaal "fout" kan gaan.
pi_78584758
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En gewoon accepteren dat er geen 100% veilige anticonceptie bestaat en dat seks altijd het risico op zwangerschap inhoudt. En dat het ook bij een "betrouwbare vrouw" nou eenmaal "fout" kan gaan.
En dan als vrouw de keuze hebben om het kind wel/niet te houden, wel/niet zelf op te voeden, en als dat dan al het geval is, of je daar wel/niet de man ook bij betrekt.

En als die laatste dat niet wenst, dan zal de vrouw maar een ander besluit moeten nemen.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:03:05 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78584840
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar als iemand bewust kiest voor een overtijdbehandeling, dan is het compleet anders.
Als een vrouw graag een kind wil, of het geen drama vindt dat ze zwanger is, zal ze niet makkelijk voor een overtijdbehandeling of latere abortus kiezen, dus roepen dat iemand dan maar even een abortus moet ondergaan is dan niet "bewust kiezen voor een overtijdbehandeling"

Je bindt een man niet aan jou, die alimenatie is een zorgplicht voor het kind, de man is gebonden aan het kind, zijn kind.
Als hij niet wil dat een vrouw zwanger van hem wordt dan moet hij zijn kindverwekkendezaadjes bij niet in haar deponeren....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78584917
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En dan als vrouw de keuze hebben om het kind wel/niet te houden, wel/niet zelf op te voeden, en als dat dan al het geval is, of je daar wel/niet de man ook bij betrekt.

En als die laatste dat niet wenst, dan zal de vrouw maar een ander besluit moeten nemen.
Nee, een kind heeft recht op een vader, het alimentatiegedeelte even buiten beschouwing gelaten heb je ook als man de verantwoordelijkheid om beschikbaar te zijn voor dat kind. Wil je dat 100% voorkomen dan ga je wmb maar celibaat leven.
pi_78584928
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als een vrouw graag een kind wil, of het geen drama vindt dat ze zwanger is, zal ze niet makkelijk voor een overtijdbehandeling of latere abortus kiezen, dus roepen dat iemand dan maar even een abortus moet ondergaan is dan niet "bewust kiezen voor een overtijdbehandeling"

Je bindt een man niet aan jou, die alimenatie is een zorgplicht voor het kind, de man is gebonden aan het kind, zijn kind.
Als hij niet wil dat een vrouw zwanger van hem wordt dan moet hij zijn kindverwekkendezaadjes bij niet in haar deponeren....
Ja leuk en aardig, maar de vrouw die hem voorliegt dat het wel kan omdat ze aan de pil is, is minstens net zo 'schuldig' aan de situatie.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:05:11 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78584936
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]

De keuze een kind wel of niet te houden is een andere keuze dan wel of geen condoom te gebruiken...

Daarbij zijn het meestal de mannen die het liever zonder condoom doen, omdat ze anders "niets" voelen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78585007
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas bestaat er nog geen werkende pil voor mannen (ik gok dat zodra die er is, het aantal mensen met kinderen ineens een stuk lager zal liggen ). Daarnaast roep ik ook niet dat iemand voor abortus moet kiezen, iemand kan ook prima alleen een kind opvoeden of kiezen voor adoptie.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:06:50 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78585009
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar de vrouw die hem voorliegt dat het wel kan omdat ze aan de pil is, is minstens net zo 'schuldig' aan de situatie.
Ja, en nu is er alle begrip voor de voorgelogen man, maar als een man tegen een vrouw liegt dat hij gesteriliseerd is en dat niet is dan is er weinig tot geen begrip voor de voorgelogen vrouw, maar dan is zij een "domme koe" die beter moet weten dan dat soort praatjes van mannen te geloven.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')