Meermaals verwonder ik mij over het shop gedrag van vrouwen (lees: mijn vriendin).
Er moet altijd gewinkeld worden op de meest drukke dagen van de week (zaterdag middag) en natuurlijk niet op een doordeweekse dag in de ochtend en natuurlijk als alles in de aanbieding is. Natuurlijk zijn er goede aanbiedingen zoals een broek van een goed merk voor de helft, maar vrouwen presteren het altijd om OVERAL een aanbieding in te zien. Terwijl ze de kast al vol heeft hangen met eeb ton aan kleding
Altijd is alles en overal goedkoop en de vrouw moet in ELKE winkel kijken of het daar goedkoper is dan daar. Veelal zie ik het mannelijk geslacht buiten staan te wachten op de vriendin/vrouw die uitgewinkelt is in de desbetreffende(kleding) winkel om verder te gaan met het "gezellige" winkelen. Terwijl ze zichzelf al op kunnen vreten om de duur dat hun vriendin weg is.
Ik ben hier inmiddels vanaf gestapt, als ze wil gaan winkelen voor kleding, doe dat maar lekker met je vriendinnen, niet met mij. Ik heb geen zin om mijn levensvrijheid op te geven om mee te gaan kleding uit te zoeken

. (behalve BH"s, want daarbij heb je een deskunding ook nodig

)
Klacht: shopgedrag van vrouwen...