abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 februari 2010 @ 18:59:35 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78560936
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer die lijn daar onder: de zuidtak.
Daar halteren de IC's zeker. De gemiddelde snelheid op de zuidtak ligt trouwens erg laag in vergelijking met de rest van het net, omdat het allemaal precies moet passen in de schipholtunnel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78561004

Sindskort heeft Syntus enkele DM90-stellen van NSFS gehuurd, vanwege de hoge defectenstand aan de Lint-treinstellen. Treinstel 3443 uit Zutphen staat op het station van Delden te wachten op vertrek naar Hengelo en Oldenzaal. Vrijdag 26 februari 2010


De oerklaas van HGK, de DE 61, was op vrijdag 26 februari 2010 voorlopig weer voor het laatst op weg met de lege kolentrein 47710 uit Möllen naar de Amsterdam Westhaven en passeert even voor Driebergen eerst een ICE naar Frankfurt/Main en vervolgens de fotograaf in het allerlaatste licht van de dag. Alle treinen en lokomotieven op het Nederlandse spoor moeten een wit of geel contrastvlak op de voorkant hebben. De HGK DE61 is hiervan gevrijwaard, omdat de lok is toegelaten in Nederland, alvorens deze nieuwe wetgeving van kracht werd. Vrijdag 26 februari 2010
pi_78561027
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik weet niet WAAR je moet zijn, maar als je uit Duivendrecht uitstapt, sta je ook al bijna in de ArenA.. En alle InterCity's vanaf Amersfoort stoppen te Duivendrecht
We moeten met een groep mensen verzamelen bij het station Arena
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_78562302
Dan kan je het best naar Duivendrecht en dan met de metro. Lijn 50 of 54. Rijden allebei elke 10 minuten, dus overstappen is geen probleem.

Moet je wel een OV-chipkaart hebben.
pi_78567444
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef KapiteinT het volgende:
Dan kan je het best naar Duivendrecht en dan met de metro. Lijn 50 of 54. Rijden allebei elke 10 minuten, dus overstappen is geen probleem.

Moet je wel een OV-chipkaart hebben.
of 50 meter zwartrijden

Zag op leiden net een enkele plan v als sneltrein naar breda
pi_78569509
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Sindskort heeft Syntus enkele DM90-stellen van NSFS gehuurd, vanwege de hoge defectenstand aan de Lint-treinstellen. Treinstel 3443 uit Zutphen staat op het station van Delden te wachten op vertrek naar Hengelo en Oldenzaal. Vrijdag 26 februari 2010

[ afbeelding ]
De oerklaas van HGK, de DE 61, was op vrijdag 26 februari 2010 voorlopig weer voor het laatst op weg met de lege kolentrein 47710 uit Möllen naar de Amsterdam Westhaven en passeert even voor Driebergen eerst een ICE naar Frankfurt/Main en vervolgens de fotograaf in het allerlaatste licht van de dag. Alle treinen en lokomotieven op het Nederlandse spoor moeten een wit of geel contrastvlak op de voorkant hebben. De HGK DE61 is hiervan gevrijwaard, omdat de lok is toegelaten in Nederland, alvorens deze nieuwe wetgeving van kracht werd. Vrijdag 26 februari 2010
Het laatste bericht en de foto van de DM'90 over een witvlak Is DM'90 ook gevrijwaard?
  zondag 28 februari 2010 @ 21:50:18 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78569600
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Brembo het volgende:

[..]

Het laatste bericht en de foto van de DM'90 over een witvlak Is DM'90 ook gevrijwaard?
Wit of geel volgens mij. En DM'90 valt niet onder de regeling vanwege de ouderdom.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport zondag 28 februari 2010 @ 21:51:00 #183
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_78569651
Ik denk dat het geel aan de zijkanten van DM'90 wel genoeg is (en anders is DM'90 sowieso van voor die regel)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 28 februari 2010 @ 22:13:00 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_78570882
Van wanneer is die regel eigenlijk??

Uitzonderingen zijn er alleen voor museummaterieel (en dus voor spul wat al eerder toegelaten was). De destijds nog rijvaardige groene museum-plan V 419 heeft in 2004 nog met een groot wit laken voorop een wegleerrit gereden om die regel. klik daar staat ook een foto.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 28 februari 2010 @ 22:55:16 #185
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_78572985
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Van wanneer is die regel eigenlijk??
In ieder geval van ná 1997 want aan de neus van de Thalys heb ik ook nooit veel wit of geels kunnen ontdekkken.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:09:31 #186
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_78573703
Deze zal vast geen enkel probleem zijn voor het IVW?



Hij's

Spam spam spam...
  zondag 28 februari 2010 @ 23:31:46 #187
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_78574785


In de regen en harde wind: Plan V 480 (voor) en 858 (achter) komen Dordrecht binnen om 14.55. Hierna zal deze trein weer vertrekken richting Roosendaal, om 14.56 onder nummer 5153.
Op de achtergrond zie je een vertrekkende DD-AR stam 7859 als trein 2246 (Breda - Amsterdam).


VIRM 8608 komt binnen te Dordrecht vanuit Den Haag Centraal, om hier even later weer te vertrekken richting Venlo onder nummer 1953.


VIRM 8739 vertrekt te Dordrecht als InterCity naar Amsterdam Centraal, onder nummer 2146.

Foto's genomen vanaf de loopbrug. Buiten regende het enorm, en er stond een zeer stevige wind.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:34:31 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78574909
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef James1988 het volgende:
Deze zal vast geen enkel probleem zijn voor het IVW?

[ link | afbeelding ]

Hij's

Spam spam spam...
spam? Verkoop je nu ook al treinen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 1 maart 2010 @ 00:21:10 #189
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_78576352
Nee, mijn bedrijf verkoopt software. Ik heb die alleen al vaker gedumpt

@Greavy: nice. VIRM blijft mooi he?
  maandag 1 maart 2010 @ 07:02:51 #190
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_78579503
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:21 schreef James1988 het volgende:


@Greavy: nice. VIRM blijft mooi he?
Dank! VIRM is wel mooi, maar Mat'64 zijn ook nog steeds dé echte treintjes in mijn ogen
  maandag 1 maart 2010 @ 08:37:27 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78580062
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:02 schreef greavy het volgende:

[..]

Dank! VIRM is wel mooi, maar Mat'64 zijn ook nog steeds dé echte treintjes in mijn ogen
Kijk James, hij wordt wel langzaam verstandig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 maart 2010 @ 10:38:51 #192
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_78582379
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Kijk James, hij wordt wel langzaam verstandig.
Ja, dat ben ik al hoor.
Die VIRM schommelen erg
De V/T'tjes zijn tenminste vertrouwd, en de techniek faalt minder vaak
De V250 is het lelijkst, en de SLT staat daar ook vlakbij.
Geef mij maar een T'tje of V'tje.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:22:14 #193
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_78583563
Virm is kut
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_78583724
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Virm is kut
Veewagens daarin tegen
  maandag 1 maart 2010 @ 11:29:43 #195
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_78583766
Beetje met zo'n rooie LINT naar Mariënberg tuffen is altijd wel leuk Jammer dat er geen LINT27 in NL rijdt, dat lijkt me mooi mat voor dat lijntje. EN goed voor de diversiteit op het Nederlandse spoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 maart 2010 @ 11:37:52 #196
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78583996
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje met zo'n rooie LINT naar Mariënberg tuffen is altijd wel leuk Jammer dat er geen LINT27 in NL rijdt, dat lijkt me mooi mat voor dat lijntje. EN goed voor de diversiteit op het Nederlandse spoor
Dat is zo'n enkel motorwagentje? Terug naar de tijd van DE-I.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 maart 2010 @ 11:40:06 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_78584070


En de grap is: ALLES zit erin (als je dat wil natuurlijk). 1e klas, 2e klas, fietsenafdeling, rolstoelgeschikt toilet, frisdrankautomaat, alles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 maart 2010 @ 11:42:44 #198
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_78584153
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje met zo'n rooie LINT naar Mariënberg tuffen is altijd wel leuk Jammer dat er geen LINT27 in NL rijdt, dat lijkt me mooi mat voor dat lijntje. EN goed voor de diversiteit op het Nederlandse spoor
Die rode LINT in Twents kleurstelling is niet het fijnste.. Toen ik er in zat (LINT 45), afgelopen Donderdag struikelde ik in Almelo bijna door de afstap...
Ze reden wel redelijk goed. Alleen vond ik ze (vooral bij het optrekken) enorm trillen..
Der was zo'n mannetje die een opmerking maakte: Wat een lelijke kut trein. En dan rijden ze ook nog zwaar klote.
Die machinist heeft daar ook een saaie baan, nooit afwisseling. Continu op dezelfde lijn
pi_78584222
Inderdaad, volgens mij zijn het ook (oude) buschauffeurs die machinisten. baanvakkennis van (Hengelo) Almelo tot Marienberg

Wel oppassen waar je loopt he Greavy
  maandag 1 maart 2010 @ 11:53:36 #200
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_78584451
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Wel oppassen waar je loopt he Greavy
wie verwacht nou dat de instap een x aantal cm lager ligt.. In Emmen was het gelijkvloers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')