Daar halteren de IC's zeker. De gemiddelde snelheid op de zuidtak ligt trouwens erg laag in vergelijking met de rest van het net, omdat het allemaal precies moet passen in de schipholtunnel.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die lijn daar onder: de zuidtak.
We moeten met een groep mensen verzamelen bij het station Arenaquote:Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik weet niet WAAR je moet zijn, maar als je uit Duivendrecht uitstapt, sta je ook al bijna in de ArenA.. En alle InterCity's vanaf Amersfoort stoppen te Duivendrecht
of 50 meter zwartrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef KapiteinT het volgende:
Dan kan je het best naar Duivendrecht en dan met de metro. Lijn 50 of 54. Rijden allebei elke 10 minuten, dus overstappen is geen probleem.
Moet je wel een OV-chipkaart hebben.![]()
Het laatste bericht en de foto van de DM'90 over een witvlakquote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Sindskort heeft Syntus enkele DM90-stellen van NSFS gehuurd, vanwege de hoge defectenstand aan de Lint-treinstellen. Treinstel 3443 uit Zutphen staat op het station van Delden te wachten op vertrek naar Hengelo en Oldenzaal. Vrijdag 26 februari 2010
[ afbeelding ]
De oerklaas van HGK, de DE 61, was op vrijdag 26 februari 2010 voorlopig weer voor het laatst op weg met de lege kolentrein 47710 uit Möllen naar de Amsterdam Westhaven en passeert even voor Driebergen eerst een ICE naar Frankfurt/Main en vervolgens de fotograaf in het allerlaatste licht van de dag. Alle treinen en lokomotieven op het Nederlandse spoor moeten een wit of geel contrastvlak op de voorkant hebben. De HGK DE61 is hiervan gevrijwaard, omdat de lok is toegelaten in Nederland, alvorens deze nieuwe wetgeving van kracht werd. Vrijdag 26 februari 2010
Wit of geel volgens mij. En DM'90 valt niet onder de regeling vanwege de ouderdom.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het laatste bericht en de foto van de DM'90 over een witvlakIs DM'90 ook gevrijwaard?
In ieder geval van ná 1997 want aan de neus van de Thalys heb ik ook nooit veel wit of geels kunnen ontdekkken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Van wanneer is die regel eigenlijk??
spam? Verkoop je nu ook al treinen?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef James1988 het volgende:
Deze zal vast geen enkel probleem zijn voor het IVW?
[ link | afbeelding ]
Hij's
Spam spam spam...
Kijk James, hij wordt wel langzaam verstandig.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Dank! VIRM is wel mooi, maar Mat'64 zijn ook nog steeds dé echte treintjes in mijn ogen
Ja, dat ben ik al hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk James, hij wordt wel langzaam verstandig.
Dat is zo'n enkel motorwagentje? Terug naar de tijd van DE-I.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje met zo'n rooie LINT naar Mariënberg tuffen is altijd wel leukJammer dat er geen LINT27 in NL rijdt, dat lijkt me mooi mat voor dat lijntje. EN goed voor de diversiteit op het Nederlandse spoor
Die rode LINT in Twents kleurstelling is niet het fijnste.. Toen ik er in zat (LINT 45), afgelopen Donderdag struikelde ik in Almelo bijna door de afstap...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje met zo'n rooie LINT naar Mariënberg tuffen is altijd wel leukJammer dat er geen LINT27 in NL rijdt, dat lijkt me mooi mat voor dat lijntje. EN goed voor de diversiteit op het Nederlandse spoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |