Hier zijn die nog gewoon in de winkel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
JA ik vroeg me laatst toevallig nog af, bestaat dat nog?
JAquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer nooit. Ik ging wel op de trap zitten soms bij de Wijnhuistoren. Als Talamini vol zat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik chill hem wel eens daarnaast bij die tapastent, onder de kerkstaan in de zomer ook chille bankjes enzo buiten
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
IEHLquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JAalleen staat er nu "Lays" ipv. "Smiths" op.
Ik ben blij als ik weer een keer honger krijg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb trek in een hamburger
Zo'n hele smerige van de mac
Oja Smiths was het, ik vroeg me laatst af hoe dat eerst ook al weer heette.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JAalleen staat er nu "Lays" ipv. "Smiths" op.
Haal *hier* herinneringen op aan de ONZ SCquote:
Niet. Te. Vreten. Smaakt nergens naarquote:
Crockyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja Smiths was het, ik vroeg me laatst af hoe dat eerst ook al weer heette.
Je had ook van die chips met een papegaai, iets met een C. Bij een actie daarvan heb ik ooit nog eens het eerste album van The Black Eyed Peas gewonnen.Maar nu ben ik die kwijt.
Myraela had toch al zo'n topic geopend?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haal *hier* herinneringen op aan de ONZ SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |