Ik liet ze toen ik klein was altijd vallen, kon hem niet vasthoudenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha vroeger toen ik nog klein was en mn zusje dus ook, en we mochten een ijsje werd ik altijd boos op mn zusje omdat ze ALTIJD die nam en ik wou perse dat ze een keer een andere nam
quote:
Ja mn zusje ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik liet ze toen ik klein was altijd vallen, kon hem niet vasthouden
Die vond ik altijd zo smaakloos. Maar wel leuk omdat ik ze altijd doormidden ging breken en de ene keer lukte het wel en toen niet en toen wel en toen lukte het altijd omdat ik zoveel had geoefend.quote:
De dagen daarvoor had ik ook friet/patat op, dus het kwam echt bijna m'n neus uit.quote:
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef livalo het volgende:
[..]
De dagen daarvoor had ik ook friet/patat op, dus het kwam echt bijna m'n neus uit.
Mstr.quote:
Ik at ze altijd bij mijn oma.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die vond ik altijd zo smaakloos. Maar wel leuk omdat ik ze altijd doormidden ging breken en de ene keer lukte het wel en toen niet en toen wel en toen lukte het altijd omdat ik zoveel had geoefend.
Wij gaan keiiiihardquote:
Dat was juist supergoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn lekker, helaas geen chocola meer aan de bovenkant
Dat zijn de neppe!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn lekker, helaas geen chocola meer aan de bovenkant
JA RANZIG waren die he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou nooit die neppe raketjes eten, met zo'n chocolade topjedie behandelde ik als vergif
Ja. Daarom bacardi razz met sinas.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou nooit die neppe raketjes eten, met zo'n chocolade topjedie behandelde ik als vergif
quote:
Ik wou ook alleen de echte rakketjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik geel. Zag er minder chemisch uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das al heel lang geleden dat ik die gehad heb, ik wou altijd de groene
Bij mij thuus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
Maar waar kan ik mijn patat afhalen?
Die vond ik juist het viest, bewaarde ik altijd tot het laatst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das al heel lang geleden dat ik die gehad heb, ik wou altijd de groene
Jaaa die waren keilekker!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je had ook van die knetterijsjes!Waterijsjes met een kern die ging knetteren in je mond en dat was zooo lekker! Ik ging het waterijs altijd rond die kern wegeten en dan zo ver mogelijk maar de kern ging altijd vallen.
Waar is dat dan helemaal? Ik wil patat.quote:
JOAAAHHHHHHHquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je had ook van die knetterijsjes!Waterijsjes met een kern die ging knetteren in je mond en dat was zooo lekker! Ik ging het waterijs altijd rond die kern wegeten en dan zo ver mogelijk maar de kern ging altijd vallen.
ik ben nog wel blij dat ze nog steeds cola in sinas ijsjes hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik geel. Zag er minder chemisch uit.
Ja die waren ook leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
iets met klein jochie van 4 en stoer willen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die vond ik juist het viest, bewaarde ik altijd tot het laatst.Ik wilde eerst altijd de paarse en later de gele en toen was liefkleinmeisjestijdperk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |