Hier.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Zonder knallers
Onderweg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier.
Eentje voor onderweg.
Smaak naar keuze![]()
[ afbeelding ]
Graag on-topic, posten die knallers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier.
Eentje voor onderweg.
Smaak naar keuze![]()
[ afbeelding ]
Het staat wat vreemd hier als ik bevestigend antwoord nuquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderweg?
Je weet hoe ver mn bed van de PC vandaan is hé![]()
Ja greys, hoe weet jij hoe ver het bed van Ll van zijn pc staat!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat wat vreemd hier als ik bevestigend antwoord nu
Maar goed. Voor onderweg naar die boom dan.
Wat dat betreft ben ik reuze mod-onwaardig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Graag on-topic, posten die knallers.
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inboxquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik reuze mod-onwaardig.
Dat durf ik niet (meer)
Ik ben daar wel eens thuis geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja greys, hoe weet jij hoe ver het bed van Ll van zijn pc staat!!!!![]()
Je wáágt het niet....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inbox
Trust!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed, ik lees morgen wel bij![]()
Voor knallers uit zuid-holland:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
slaap lekker!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed, ik lees morgen wel bij![]()
NIET!quote:
Nou, niet écht... maar iets met die foto en vertrouwen enzo is al vaker mis gegaan (quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET!
Dacht je dat ik dat zou doen?
Lief aankijkt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inbox
Nou!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet écht... maar iets met die foto en vertrouwen enzo is al vaker mis gegaan ().
Ik mag niet van Greysquote:
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou!!!!!
Dat heb ik uitgelegd toen he!!!!!!![]()
Nou ja, het moest ook wel he... Ik kon niet ineens een foto van jouw knallers (quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En het was bij nader inzien ook wel grappig.
Ik liep in mijn eigen evil val
Dat ligt er aan wat er allemaal op die foto van jou stondquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het moest ook wel he... Ik kon niet ineens een foto van jouw knallers () sturen terwijl hij al een foto van me gezien had...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat er allemaal op die foto van jou stond
quote:
Vertel er wel even bij dat het een geklede versie was, anders kon dit nog wel eens vreemd overkomen, deze uitspraakquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet iedereen stuurt dat soort foto's rond Greys!
Maar sowieso is het aanbieden van een foto gek als je al een foto gestuurd hebt...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een mod hoor... En ik heb respect voor oudere dames mods...
Oh, ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel er wel even bij dat het een geklede versie was, anders kon dit nog wel eens vreemd overkomen, deze uitspraak
Jij bent niet oudquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hey, dus een weblogadmin maakt geen indruk?
Ik heb niet zo veel met jou te makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hey, dus een weblogadmin maakt geen indruk?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik heb nog wel ergens een naaktfoto van mezelf.
Hij heet ook gewoon "badkuis"quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Moet je alleen wel even het schuim wegblazen.
[ afbeelding ]
Sorry dat ik zo laat reageerde, maar was even wat schuim aan het wegblazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Moet je alleen wel even het schuim wegblazen.
[ afbeelding ]
Die was op zich ook nog vrij kuis (echt), maar toch net niet kuis genoeg voor hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heet ook gewoon "badkuis"
Waar is "badonkuis"???????
pm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was op zich ook nog vrij kuis (echt), maar toch net niet kuis genoeg voor hier
Er was heel veel schuim nodig om die dikke reet te bedekken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee het topic en ik sta weer met lege handen
Geen idee, morgen eerst een halve dag werken, daarna gaan we shoppen in Bataviastad. Even flink los gaan, zodat we de rest van de lente en zomer klaar zijn. Mochten we niet volledig slagen dat rijden we ergens heen waar we denken wel te kunnen slagen en dan beslissen we waar of wat we gaan eten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was heel veel schuim nodig om die dikke reet te bedekken.
Dat doe ik je niet aan. Wees dankbaar!
Wat ga je morgen eten?
Is dat wat, Bataviastad? Of ga je voor het eerst?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, morgen eerst een halve dag werken, daarna gaan we shoppen in Bataviastad. Even flink los gaan, zodat we de rest van de lente en zomer klaar zijn. Mochten we niet volledig slagen dat rijden we ergens heen waar we denken wel te kunnen slagen en dan beslissen we waar of wat we gaan eten.
Donkerblauw kleedt af.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn donkerderblauw! DISCRIMINATIE!
Bataviastad is leuk als je weet waar je voor gaat. Ik weet bijvoorbeeld al welk merk schoenen ik wil, wat voor soort broek en hoe de blouse er uit moet zien (stijl)quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat, Bataviastad? Of ga je voor het eerst?
Ben er nog nooit geweest. Wel ooit in zo'n shopping outlet in Roermond, maar wat dat betreft ben ik geen echte vrouw denk ik. Ik ben niet zo dol op winkelen
Vergeet je niet voor de zekerheid ook nog wat roze te kopen?
ESF roze?
Surequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Donkerblauw kleedt af.
Dat hebben wij nodig. Jij niet
En op een zaterdag is het niet te doen zeker daar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bataviastad is leuk als je weet waar je voor gaat. Ik weet bijvoorbeeld al welk merk schoenen ik wil, wat voor soort broek en hoe de blouse er uit moet zien (stijl)
Dan is het leuk, want die spullen hebben ze gewoon en ook nog eens de moeite waard om daar heen te rijden.
Roze wordt even wat minder dit jaar, heb al veel roze dus het wordt tijd voor variatie.
Oh, ik winkel ook niet graag. Ben gewoon doelgericht aan het jagen.
Doe eens niet zo lelijk over jezelfquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sure, totdat je me irl ooit ziet. Dan is zelfs het zwartste zwart nog niet donker genoeg
.
I rest my casequote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lelijk over jezelf
Je doet jezelf zwaar tekort. Hoe dan ook.
Gezelligquote:Dus stoppen d'r mee, anders spreken we af en ga ik ff op je zitten. Dan piep je wel anders![]()
Geen idee of het te doen is op een zaterdag, ik weet dat de zondag erg druk is. Lelystad heeft ook al een redelijk groot centrum (pas uitgebreid) dus trekt wel wat publiek. Maar gewoon doen./quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En op een zaterdag is het niet te doen zeker daar?
Wat voor schoenen, broek en blouse worden het dan?
Ik moest lachenquote:
Zeg, ff zonder dollen, doen we ergens eind mei ff een ESF-ers meet?quote:Gezellig.
Sure, maar vind ik wel kei-engquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
[..]
Zeg, ff zonder dollen, doen we ergens eind mei ff een ESF-ers meet?
En dan wapperen? En songfestivalnummers draaien?
(Welke tent is er zo gek?)
Wat je op het NSF aan had was ook leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee of het te doen is op een zaterdag, ik weet dat de zondag erg druk is. Lelystad heeft ook al een redelijk groot centrum (pas uitgebreid) dus trekt wel wat publiek. Maar gewoon doen./
Schoenen moeten Ecco zijn
Broek een 605
Blouse, moet JackJones of SilverCreek zijn (of iets wat daar op lijkt) en mag ook Esprit zijn.
Nu lijkt het alsof merken belangrijk zijn, maar het gaat bij de schoenen om het comfort en dat is bij Ecco echt wel het geval, die koop je niet voor de looks.
De spijkerbroek van Levis is een jeugdtrauma, ik moet geen hoge broek hebben. De oude 501 is wat ik moet hebben, anders zit het niet naar mijn zin.
De blouses die ik noemde zijn wat model (slim) gewoon het beste voor mij, zitten lekker, blijven lang goed en hebben een leuk design.
Ik vond meeten ook altijd kei-eng!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sure, maar vind ik wel kei-eng![]()
. En ik moet met het OV.
Ik en nieuwe dingen/mensen is altijd een grote zenuwpartij. Maar ik kom wel hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond meeten ook altijd kei-eng!
Maar nu ik Dirkh heb gemeet durf ik alles.
Nee ff serieus, hoezo eng?
Gewoon alleen met een paar mensen van hier, dat kan nooit erg zijn
Je bent toch wel eens eerder naar een FOK! meet geweest?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en nieuwe dingen/mensen is altijd een grote zenuwpartij. Maar ik kom wel hoor.
Ja best veel, en uiteindelijk valt het ook altijd meequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent toch wel eens eerder naar een FOK! meet geweest?
Of nog nooit?
quote:En we doen het met een klein cluppie hoor.
Al denk ik dat je na ons ook rustig de 1011-jaars meet aan kunt
Nee, zat even naar P&W te kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Is Dirkh nou ineens zijn kledingkast op kleur aan het sorteren?![]()
Maar we moeten er binnenkort maar ff over brainstormen, over een ESF meet.
Lijkt me leuk
Waar woon jij Erik?
Oh, nou, gezelligquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, zat even naar P&W te kijken.
Ik ben zelf niet van de meets, tenzij het een doel heeft. In een cafe zitten lullen zal je mij niet zien doen en zo'n meet laat ik gerust langs mij heen gaan.
Ehm. Eh. Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we dan allemaal bij jou blijven slapen?
Dirk kon het ook heel goed....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn wapperskills zijn uitmuntend. Dankzij mijn homozijn.
Ik las fapperskills en beaamde het... totdatquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn wapperskills zijn uitmuntend. Dankzij mijn homozijn.
hello&goodbyequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
hele korte goedemorgen!
En ik ben weer weg ook
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben zelf niet van de meets, tenzij het een doel heeft. In een cafe zitten lullen zal je mij niet zien doen en zo'n meet laat ik gerust langs mij heen gaan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Maar da's volgend jaar pas![]()
Ik wil éérder wapperen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik maar een 7,2! FAAL!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Over klassieke (Griekse) mythologie.!
En het dan online missen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; eigenlijk moet je gewoon met een groepje het Songfestival ergens gaan kijkenGezellig
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja is niet heel gebruikelijk, zo'n online tentamen. Ik studeer Nederlands (maar dit vak is een uitstapje naar de faculteit geschiedenis).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh interessantWat voor opleiding doe je? En wat relaxt online doen zeg
Nee hoorquote:En meestal heb je dan voor dingen waar je een laag cijfer verwacht weer een hoog cijfer
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En het dan online missen?![]()
Ik wil gewoon allebei!
Erik, faal my ass! Gewoon dikke voldoende!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En het dan online missen?![]()
Ik wil gewoon allebei!
Tof!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik studeer Nederlands (maar dit vak is een uitstapje naar de faculteit geschiedenis).
Of je telefoon Greysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iedereen komt, kan je niemand online missen (en voor de zekerheid je laptop mee)
Zou wel leuk zijn een ESF meet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er een fonduetje tegenaan gooi vanavond![]()
En dan zaterdagmiddag High Tea, dus dan zaterdagavond maar niet eten gewoon
Doe je goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik er een fonduetje tegenaan gooi vanavond![]()
En dan zaterdagmiddag High Tea, dus dan zaterdagavond maar niet eten gewoon
Chocoladequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Met wat kun je een fondue allemaal maken? Ik ken alleen kaasfondue, maar heb ook dat nog nooit gegeten
High Tea in een hotel in Utrecht met een paar vriendinnen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe je goed!
Waar ga je high tea-en ergens bijzonders of gewoon restaurantje?
Fonduen..dat remembers me aan m'n bestelling van een fondue pannetje.. even zoeken of die nog eens komt.
Kaasfondue is ook heerlijk! Gewoon een keer proberen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Met wat kun je een fondue allemaal maken? Ik ken alleen kaasfondue, maar heb ook dat nog nooit gegeten
3e. Maar met een jaar studievertragingquote:
Je kan ook fondue met bouillon doen. Tenminste, dat deed mijn oma vroeger ooit. Maar dan kook je eigenlijk gewoon wat je erin houdtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
High Tea in een hotel in Utrecht met een paar vriendinnen!
We gaan ons proberen als dames te gedragen![]()
[..]
Kaasfondue is ook heerlijk! Gewoon een keer proberen!
Maar ik ga vanavond denk ik toch liever voor vleesfondue. Dus gewoon zonnebloemolie in een fonduepan en daar stukjes biefstuk, varkenshaas, kip enzo in fonduenEn champignons er in gooien enzo!
Met lekker fruit er bij, stokbroodje kruidenboter, salade.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
High Tea in een hotel in Utrecht met een paar vriendinnen!
We gaan ons proberen als dames te gedragen![]()
[..]
Kaasfondue is ook heerlijk! Gewoon een keer proberen!
Maar ik ga vanavond denk ik toch liever voor vleesfondue. Dus gewoon zonnebloemolie in een fonduepan en daar stukjes biefstuk, varkenshaas, kip enzo in fonduenEn champignons er in gooien enzo!
Met lekker fruit er bij, stokbroodje kruidenboter, salade.
Dan ben je al verquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3e. Maar met een jaar studievertraging.
Ja dat vind ik dus niet lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan ook fondue met bouillon doen. Tenminste, dat deed mijn oma vroeger ooit. Maar dan kook je eigenlijk gewoon wat je erin houdt.
Pitamientjes innemen en lekker even n tukje doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, ik heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben. Mijn ogen voelen branderig (kan ook zijn door mijn slechte slapen though). Heel de dag al een beetje zo'n zeurende misselijkheid, keelpijn, koppijn.
Ik wil niet ziek worden.
Ik gok ook op hilarisch en damesachtig morgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
high tea's zijn over het algemeen hilarisch en heul damesachtig
Zalmhuis is ook een hele fijne locatie voor als je iets in de buurt zoekt.
En? Ben je d'r al door?quote:Ik hang in de wacht voor m'n fonduepan.
Killen dan, dat ziek-worden-gevoel!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, ik heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben. Mijn ogen voelen branderig (kan ook zijn door mijn slechte slapen though). Heel de dag al een beetje zo'n zeurende misselijkheid, keelpijn, koppijn.
Ik wil niet ziek worden.
Ben al naar IKEA geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Killen dan, dat ziek-worden-gevoel!
Ook al is het kutweer, haal ff een frisse neus, ook goed tegen de branderige ogen.
Verse appelsap gehad met een broodje met garnalenquote:En haal een lekker gezond sapje, kwak er wat extra vitamines tegenaan,
X factor vanavond dus dat moet lukkenquote:lekker heet douchen en dan in je meest afzichtelijke pyama lekker rustig doen vanavond, met dikke sokken aan. Dat laatste vooral
Dat maakt helaas niet veel uit bij het wel of niet slapenquote:En op tijd je mand in.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben al naar IKEA geweest.
[..]
Verse appelsap gehad met een broodje met garnalen![]()
.
[..]
X factor vanavond dus dat moet lukken.
[..]
Dat maakt helaas niet veel uit bij het wel of niet slapen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
Weer even terug!!!!
Net met de kinders naar de (binnen)speeltuin geweest, komen we thuis, liggen ze alledrie te slapen in de auot...![]()
![]()
En zo lief, dat ik maar even een kwartiertje heb gewacht tot er een wakker werd...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Greys heeft jouw hondbeest ook wel eens dat ie droomt en dan al slapend zijn pootjes helemaal beweegt (alsof ie rent) en een soort van blaft en gromt? DE MIJNE WEL EN DAT IS SUPERCUTE!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
En zo lief, dat ik maar even een kwartiertje heb gewacht tot er een wakker werd...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
X factor vanavond dus dat moet lukken.
Die van mn tante ook ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Greys heeft jouw hondbeest ook wel eens dat ie droomt en dan al slapend zijn pootjes helemaal beweegt (alsof ie rent) en een soort van blaft en gromt? DE MIJNE WEL EN DAT IS SUPERCUTE!
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Omdat ik zowaar een leven had de afgelopen vrijdagen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Over X-factor gesproken; Greys waarom post je er niet meer over mee?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Omdat ik zowaar een leven had de afgelopen vrijdagen!
quote:Maar vanavond ben ik thuis!
Gezellig!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Omdat ik zowaar een leven had de afgelopen vrijdagen!
Ik was er gewoon niet. Dus dan post het wat moeilijk
Vorige vrijdag die vrijdagborrel waar Ml-etje ook was, de vrijdag er voor op stap geweest.
Maar vanavond ben ik thuis!
quote:
Zoiets kan je tegen Ll beter niet zomaar zeggen hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe er iets aan zou ik zeggen!
Entertain us!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets kan je tegen Ll beter niet zomaar zeggen hoor.
Je weet nooit waar ie dan mee komt...
Nou, inderdaad...quote:
Maar ik ben wel benieuwd... Greys? Vertel eens?quote:
Jij kent hem ondertussen toch ook wel een beetje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik ben wel benieuwd... Greys? Vertel eens?
Trust!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:25 schreef Dirkh het volgende:
Zo, naar de kloten van het shoppen, uurtje pitten gaat.
Neem een camera mee, wil jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok ook op hilarisch en damesachtig morgen
Het is in een vrij chique tent begreep ik, dus ik ga vast oefenen op het pinkje bij het thee drinken!
En af en toe I'm a laaaaaaaaaadyyyyy! gillen tussendoor. Ter overtuiging.
[..]
En? Ben je d'r al door?
Bijna, op schoenen na. Ik moet dus Ecco's hebben, maar die hebben altijd maar een of twee modellen die er een beetje vlot uitzien. Nou, die waren dus uitverkocht in 4 winkels, waaronder de Ecco winkel, ze hadden 'm wel en stond ook netjes te pronken, maar niet in mijn maat GVD!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kent hem ondertussen toch ook wel een beetje?
[..]
Trust!
Wel geslaagd?
Haaiquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
Nu ben ik ff een preimosterdsoeppie aan het maken en dan gaat het weekend pas echt in.
Oeh wat doe je morgen aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok ook op hilarisch en damesachtig morgen
Het is in een vrij chique tent begreep ik, dus ik ga vast oefenen op het pinkje bij het thee drinken!
En af en toe I'm a laaaaaaaaaadyyyyy! gillen tussendoor. Ter overtuiging.
Oooh weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Paddestoeltje is mevrouw Dirk
Ik heb nu alweer een hekel aan dat Farmville
Ben gewoon te beroerd om die zooi te oogsten om de zoveel dagen
Bruin en Tutterigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Blond en Huppelig!![]()
Ik ben aan het fonduen (en gewoon FOK!en tussendoor he?
).
Mjam!
Ben je alleen thuis dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Blond en Huppelig!![]()
Ik ben aan het fonduen (en gewoon FOK!en tussendoor he?
).
Mjam!
Oh ik dacht dat je al gestopt was Greys?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Paddestoeltje is mevrouw Dirk
Ik heb nu alweer een hekel aan dat Farmville
Ben gewoon te beroerd om die zooi te oogsten om de zoveel dagen
Nou ja, ik hoop dan dat er voor mijn tijd (quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kent hem ondertussen toch ook wel een beetje?
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bruin en Tutterighmm, klinkt toch minder he?
![]()
Ohhhh, lekker, kaasfondue! Ben ik echt helemaal fan van. Wel een gaatje overhouden voor morgen hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dan dat er voor mijn tijd () smeuige dingen zijn gebeurd...
Bruin en Tutterig...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ohhhh, lekker, kaasfondue! Ben ik echt helemaal fan van. Wel een gaatje overhouden voor morgen hoor
kaasfondue!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaasfondue lijkt me ook heerlijkEn volgens mij kan ik dat ook wel met vega dingetjes combineren.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bruin en Tutterig...
Ik ben nu even online, en dan straks weer... is het druk? nee zeker?
Ja, hee, ik zit nog maar een maand of 4 in de FFSC hoor...quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kaasfondue!!!![]()
met stokbrood, groentensoorten (champignons/bleekselderij/worteltjes/bloemkool/broccoli) = vega!!!
En dat is het ook. Zo makkelijk te maken, dat kan je niet verknallen maar je hebt iets wat je iedereen voor kan schotelen.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hee, ik zit nog maar een maand of 4 in de FFSC hoor...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat is het ook. Zo makkelijk te maken, dat kan je niet verknallen maar je hebt iets wat je iedereen voor kan schotelen.
Nee, het is meer dat ik dan vast nog niet alle roddels enzo ken...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhNou niet aan tijd gebonden, al zat je er 3 jaar, veel mensen Fok!ken al zo lang, dus het kan altijd
Ja deze: http://www.smulweb.nl/1352264/koken/recept/Preimosterdsoepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een vast receptje?Ik ben gek op prei en gek op mosterd, dus voor mezelf wil ik al aan de slag
![]()
Uhuh?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat ik dan vast nog niet alle roddels enzo ken...
Maar Greys wil gewoon niks zegen
Ja, GB, ik wil juist de roddels HOREN!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja deze: http://www.smulweb.nl/1352264/koken/recept/Preimosterdsoep
Ik heb alleen geen prei apart gehouden om achteraf als topping te gebruiken maar lenteui. Bijt wat lekkerder weg.
quote:
Die is erg lekker, m'n kerstsoepjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja deze: http://www.smulweb.nl/1352264/koken/recept/Preimosterdsoep
Ik heb alleen geen prei apart gehouden om achteraf als topping te gebruiken maar lenteui. Bijt wat lekkerder weg.
That's Greysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je niet...![]()
Ik vroeg Greys wat ze dacht dat Ll dan zou doen... En toen zei ze dat ik hem toch intussen ook wel een beetje ken... En toen zei ik dat ik hoopte dat er leuke roddels waren van vóór mijn tijd, maar door die opmerking dat ik hem ook wel een beetje ken vrees ik dat ze gewoon niet wil roddelen![]()
zo duidelijk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is erg lekker, m'n kerstsoepje
wat? keurig roddelen uitlokken, of keurig roddelen ontwijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
That's Greysik doe die pogingen ook altijd keurig
Ja, dat klinkt niet erg seksehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nee! Vlees!quote:Ohhhh, lekker, kaasfondue! Ben ik echt helemaal fan van. Wel een gaatje overhouden voor morgen hoor
Ik kwam de FF SC binnen in oktober 2009, dus bij mij valt niet veel te halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, GB, ik wil juist de roddels HOREN!!!!!
Die van voor november 2009 zeg maar...
Nu stem ik dus zéker geen PvdA meer!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
Net was het TV moment van Wouter Bos in DWDD het kop of munt fragment van NSF. Wouter was niet bepaald positief over het liedje, omdat het wel blijft hangen maar niet voldoende is voor het ESF.
Tuurlijk ben je wel sekseh. Maar Bruin en Slutterig is het ook niet helemaal, denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt niet erg sekseh
Maar dat ben ik ook niet, dus hou het maar op Bruin en Tutterig
[..]
Nee! Vlees!
toch een maand eerder!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kwam de FF SC binnen in oktober 2009, dus bij mij valt niet veel te halen
Bruin en Groot? Maar dat klinkt een beetje angstaanjagend...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je wel sekseh. Maar Bruin en Slutterig is het ook niet helemaal, denk ik
Ik bedoelde alleen maar dat je toch weet dat Len enigszins onvoorspelbaar uit de hoek kan komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat? keurig roddelen uitlokken, of keurig roddelen ontwijken?
Nee, hou het maar gewoon op Greysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je wel sekseh. Maar Bruin en Slutterig is het ook niet helemaal, denk ik
het laatstequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat? keurig roddelen uitlokken, of keurig roddelen ontwijken?
Huh nou dan stond ik vast met de verkeerde te praten onlangs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alleen niet zo sociaal![]()
Nou, hij is wel songfestivalliefhebber. Is er ook voor gaan zitten, dus Wouter komt in eens weer wat sympathieker over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu stem ik dus zéker geen PvdA meer!
He, mannen showen hun kleren niet. Mannen dragen ze.quote:Je shopping spree klinkt geslaagd, ondanks het gemis aan schoenen.
Krijgen we nog plaatjes/foto's van de blouses? Ik ben nieuwsgierig.
Nee, om 8 uur gaat het moment in dat ik werkelijk niks te zeggen heb hier, iets met RTL4 en een ongelofelijk domme soap.quote:Zag je dat fragment net ook van die meid die moest bevallen en die kerel die zich nog eens omdraaide?![]()
Zo eentje zet je toch direct op straat de volgende dag
Morgen op het station: JOEEEEEHOEEEEEEEEEE GRIIIIJJJJJHIJJJJSSSSquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hou het maar gewoon op Greys
Want ik ben eerder trutterig dan slutterig
Ik vind bruin klinken als iemand die te lang onder de zonnebank heeft gelegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Brunette en Tutterig bekt alleen niet zo lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind bruin klinken als iemand die te lang onder de zonnebank heeft gelegen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Morgen op het station: JOEEEEEHOEEEEEEEEEE GRIIIIJJJJJHIJJJJSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is waar, ik weet het ook wel... Ik wilde nu jou uitlokken...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat je toch weet dat Len enigszins onvoorspelbaar uit de hoek kan komen?
Da's juist zijn charme. En dus moet je voorzichtig zijn met 'entertain us', want voor je het weet gaat ie dan dingen doen die je niet in je hoofd had toen je 'entertain us' zei. Je kent hem inmiddels toch wat dát betreft ook wel een beetje?
Ik heb geen roddels, je kent mij toch ook wel een beetje?
Grapje!!!!!quote:
Nou.. ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt wel wat slutterigs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het dolkomisch vinden. Maar ik doe het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan draait het halve perron met oudjes zich om
![]()
en loopt Greys gewoon door natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou.. ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt wel wat slutterigs.
Oh my.... laat jij dat gebeuren ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij is wel songfestivalliefhebber. Is er ook voor gaan zitten, dus Wouter komt in eens weer wat sympathieker over.
[..]
He, mannen showen hun kleren niet. Mannen dragen ze.
[..]
Nee, om 8 uur gaat het moment in dat ik werkelijk niks te zeggen heb hier, iets met RTL4 en een ongelofelijk domme soap.
Opslaan voor als ze niet lief isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou het dolkomisch vinden. Maar ik doe het niet natuurlijk.
Om te zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
It better bequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heel goed... dat kan ik ook goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
It better beje bent al nr 2 deze week.
Met mijn werk zeg je iets en toch precies niks
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Morgen op het station: JOEEEEEHOEEEEEEEEEE GRIIIIJJJJJHIJJJJSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar!!!! Ik heb niks slutterigs kunnen ontdekken bij Greys!!!!Nou, die trui deed het hem wel he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar jaar oud, oude trui aan omdat we dieren gingen borstelen (dacht ik) en nog iedereen commentaar
Ik denk bij slutterig aan iemand met korte rokjes, strakke truitjes met een enorm decolleté en van die netkousen, blond haar en roze lippenstift.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, maar dat zeg ik ook best vaak in mijn enthousiasmequote:
Blond haar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die trui deed het hem wel he?
Paar jaar oud, oude trui aan omdat we dieren gingen borstelen (dacht ik) en nog iedereen commentaar
Ik denk bij slutterig aan iemand met korte rokjes, strakke truitjes met een enorm decolleté en van die netkousen, blond haar en roze lippenstift.
JOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEEE!quote:
Ik vond hem op zich wel meevallen (had het alleen plaatsvervangend koudquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk bij slutterig aan iemand met korte rokjes, strakke truitjes met een enorm decolleté en van die netkousen, blond haar en roze lippenstift.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEEE! [ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens korte rokjes of semi-strakke truitjes aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Blond haar, PLUS al die andere 'kwaliteiten' die ik noemde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Blond haar, PLUS al die andere 'kwaliteiten' die ik noemde
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed... dat kan ik ook goed!
En ik heb jou nog nooit op roddelen betrapt dacht ik... Dus![]()
Slutterig ben je in totaliteit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Om te zien?
Of qua gedrag?
Laat dat trouwen maar zitten nu
Ah ik zal eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent blond en huppelig, dan kan het
Ik denk gelijk aan Charlotte van SATC, maar die is het tegenovergestelde van de omschrijvingquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slutterig ben je in totaliteit.
En slutterige types trouwen niet, die stellen zich "dienstbaar" op.
Dirk, je noemt me nu eigenlijk gewoon een hoer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slutterig ben je in totaliteit.
En slutterige types trouwen niet, die stellen zich "dienstbaar" op.
Onze blonde sloerie die de finale niet heeft gehaald in ons tournamentquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat zeg ik ook best vaak in mijn enthousiasme
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk, je noemt me nu eigenlijk gewoon een hoer.
Ik vind dat het niet kan.
Wapper it away! Vlug!
Take me to your heaven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze blonde sloerie die de finale niet heeft gehaald in ons tournament
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Take me to your heaven!
Nee, die was (toen nog...) leuk
Ondanks het roze, het blonde en het tieterige
Ja, die grijs doet het hem he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van JOEHOEEEEE hoorMaar het klonk in deze situatie en locatie zo mooi
En dan GRIJHIIJJSSSS
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt hoor.
Kan wel wat hebben van 'm.
quote:
Ik zit nog half de helft van m'n buren te farmen, de stressssquote:
Slutterig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk, je noemt me nu eigenlijk gewoon een hoer.
Ik vind dat het niet kan.
Wapper it away! Vlug!
Ga die shop- en GTST stress eens op een ander afreagerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slutterig.
Anders moet er verdorie een tientje op het nachtkastje gelegd worden.
Wat praktisch!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slutterig.
Anders moet er verdorie een tientje op het nachtkastje gelegd worden.
Ik ga straks ook nog ff! En dan bedenken wat ik in godsnaam aan moet naar die high tea morgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben al weer in bad geweest vanavond![]()
![]()
Hihihi, ja ik weet het ook totaal nog niet. Ga morgen wel weer een uur staan twijfelen voor mijn kledingkastquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog ff! En dan bedenken wat ik in godsnaam aan moet naar die high tea morgen
I'm a laaaaaaaaaaady! Ik dacht aan iets Greys () Kelly achtigs. Compleet met sjaal om het hoofd
![]()
Maar toch maar niet.
Gaan jullie High Tea-en met zijn 2en?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ja ik weet het ook totaal nog niet. Ga morgen wel weer een uur staan twijfelen voor mijn kledingkast![]()
En dan door weer en wind naar Utreg. Ik doe gewoon mijn lelijke winterjas die tenminste warm is en een capuchon heeft aan hoor. Dan maar wat minder elegant
Heeeeel veeel lekkersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie High Tea-en met zijn 2en?Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk? High Tea?
quote:
quote:
Ik zal m'n laaaaaaaaaaaaady's goed bedekkenquote:
Thee, drank en hapjes!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie High Tea-en met zijn 2en?Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk? High Tea?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal m'n laaaaaaaaaaaaady's goed bedekken
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zo stuur je werkelijk alle mannen uit dit topic.
En met Vivi en Conleche!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan lopen ze de Febo in?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de na de tea gaan stappen gooien ze de halve outfit uit en komen de strakke hippe mixjes-drankjes-stap-avond-outfits naar boven
Nee, ik ga na de Afternoon tea heel slutterig weer naar huis, want ik moet morgenavond nog naar een première (dat klinkt hipper dan het is in dit geval) en dus wordt er niet gestaptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de na de tea gaan stappen gooien ze de halve outfit uit en komen de strakke hippe mixjes-drankjes-stap-avond-outfits naar boven
Kunnen ze daar voor zorgen toch?quote:
quote:
Off course my dearquote:
Ik ook niet. Dan blijft er maar wat over hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Dat doe ik dus echt nooit he, een doggy bag
Zou het niet durven. En willen
Als ik met iemand uit eten zou zijn en die zou een doggy bag vragen zou ik door de grond zakken denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan blijft er maar wat over hoor.
Hihihihihihi, ik denk echt dat ik in een stuip lig morgen met deze opmerking in mijn achterhoofd als Co of Viev dat wel doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik met iemand uit eten zou zijn en die zou een doggy bag vragen zou ik door de grond zakken denk ik
Soms zou ik het best willen, maar durven en doen niet neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Dat doe ik dus echt nooit he, een doggy bag
Zou het niet durven. En willen
Ik hoop het echt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi, ik denk echt dat ik in een stuip lig morgen met deze opmerking in mijn achterhoofd als Co of Viev dat wel doet
Maar serieus ook, dan ben je uit eten en heb je nog wat vlees en patatjes over. Dat wil je toch niet meenemen??!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet
Hoewel ik het van jullie dan weer beter zou kunnen hebben bij zo'n high tea dan wanneer ik met een man uit eten zou zijn en het zou dan gebeuren. Weet niet waarom, maar da's anders
Ik vond die twee ventjes, die BadBoyz, wel grappig!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Okay, Xfactor staat op hier, maar mijn gehoor is definitief beschadigd en mijn vullingen liggen op de vloer.
Tering zeg.
Het idee!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi, ik denk echt dat ik in een stuip lig morgen met deze opmerking in mijn achterhoofd als Co of Viev dat wel doet
En kan iemand dan ook even uitleggen waarom mensen met een pan naar de afhaal chinees gaan? WTF!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik met iemand uit eten zou zijn en die zou een doggy bag vragen zou ik door de grond zakken denk ik
Met een pan naar de afhaal chinees?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En kan iemand dan ook even uitleggen waarom mensen met een pan naar de afhaal chinees gaan? WTF!
Nee dat niet maar de laatste high tea had zulke lekkere bonbons dat we het weekend erna zaten van "goh die hadden we nu wel ook willen eten".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar serieus ook, dan ben je uit eten en heb je nog wat vlees en patatjes over. Dat wil je toch niet meenemen??!!!![]()
Que? Echt waar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En kan iemand dan ook even uitleggen waarom mensen met een pan naar de afhaal chinees gaan? WTF!
Huh?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bonbons meenemen als die over zouden zijn zou ik dan wel weer overwegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat niet maar de laatste high tea had zulke lekkere bonbons dat we het weekend erna zaten van "goh die hadden we nu wel ook willen eten".
Als we ze hadden kunnen kopen in een doosje voor mee naar huis hadden we dat wel gedaan (duidelijk niet misselijk genoeg)
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bonbons meenemen als die over zouden zijn zou ik dan wel weer overwegen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
Oh kut, eh... is dat een streekgewoonte?
Nou, dan woon ik in de verkeerde streek. Ja, mensen die met hun pan naar de chinees gaan met de melding "Gooi maar vol! En wel tot het randje he!"
Gewoon de tent uitzetten en nooit meer terug laten komen.
Ik denk ik hihi.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dan woon ik in de verkeerde streek. Ja, mensen die met hun pan naar de chinees gaan met de melding "Gooi maar vol! En wel tot het randje he!"
Nee vast alleen nasi, kaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, en dan ook gewoon alles door elkaar ofzo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik durf niet.
Greeeheeeyyyss ze begint al
Oeh nu je het zegt...hoe doen ze dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, en dan ook gewoon alles door elkaar ofzo?
Al die and're gekke troep als foe jong hei hoeve we niet hoorquote:
Oh wat ergquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
Ja zie je, daar gaan we alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik durf niet.
Greeeheeeyyyss ze begint al
Deze Sister Acts vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Die gast van Xfactor is wel erg goed, die jongen met een neger in zich (rare uitspraak, want dat doet toch zeer?)
Stuur morgen mijn collega uit die contreien op pad, hij is dol op blondjes pesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |