Hier.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Zonder knallers
Onderweg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier.
Eentje voor onderweg.
Smaak naar keuze![]()
[ afbeelding ]
Graag on-topic, posten die knallers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier.
Eentje voor onderweg.
Smaak naar keuze![]()
[ afbeelding ]
Het staat wat vreemd hier als ik bevestigend antwoord nuquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderweg?
Je weet hoe ver mn bed van de PC vandaan is hé![]()
Ja greys, hoe weet jij hoe ver het bed van Ll van zijn pc staat!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat wat vreemd hier als ik bevestigend antwoord nu
Maar goed. Voor onderweg naar die boom dan.
Wat dat betreft ben ik reuze mod-onwaardig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Graag on-topic, posten die knallers.
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inboxquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik reuze mod-onwaardig.
Dat durf ik niet (meer)
Ik ben daar wel eens thuis geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja greys, hoe weet jij hoe ver het bed van Ll van zijn pc staat!!!!![]()
Je wáágt het niet....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inbox
Trust!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed, ik lees morgen wel bij![]()
Voor knallers uit zuid-holland:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
slaap lekker!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed, ik lees morgen wel bij![]()
NIET!quote:
Nou, niet écht... maar iets met die foto en vertrouwen enzo is al vaker mis gegaan (quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET!
Dacht je dat ik dat zou doen?
Lief aankijkt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel knallers in mn inbox
Nou!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, niet écht... maar iets met die foto en vertrouwen enzo is al vaker mis gegaan ().
Ik mag niet van Greysquote:
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou!!!!!
Dat heb ik uitgelegd toen he!!!!!!![]()
Nou ja, het moest ook wel he... Ik kon niet ineens een foto van jouw knallers (quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En het was bij nader inzien ook wel grappig.
Ik liep in mijn eigen evil val
Dat ligt er aan wat er allemaal op die foto van jou stondquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het moest ook wel he... Ik kon niet ineens een foto van jouw knallers () sturen terwijl hij al een foto van me gezien had...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat er allemaal op die foto van jou stond
quote:
Vertel er wel even bij dat het een geklede versie was, anders kon dit nog wel eens vreemd overkomen, deze uitspraakquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet iedereen stuurt dat soort foto's rond Greys!
Maar sowieso is het aanbieden van een foto gek als je al een foto gestuurd hebt...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een mod hoor... En ik heb respect voor oudere dames mods...
Oh, ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel er wel even bij dat het een geklede versie was, anders kon dit nog wel eens vreemd overkomen, deze uitspraak
Jij bent niet oudquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hey, dus een weblogadmin maakt geen indruk?
Ik heb niet zo veel met jou te makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hey, dus een weblogadmin maakt geen indruk?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik heb nog wel ergens een naaktfoto van mezelf.
Hij heet ook gewoon "badkuis"quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Moet je alleen wel even het schuim wegblazen.
[ afbeelding ]
Sorry dat ik zo laat reageerde, maar was even wat schuim aan het wegblazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Moet je alleen wel even het schuim wegblazen.
[ afbeelding ]
Die was op zich ook nog vrij kuis (echt), maar toch net niet kuis genoeg voor hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heet ook gewoon "badkuis"
Waar is "badonkuis"???????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |