abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78543445
De enige echte oplossing is natuurlijk trouwen met een meisje dat net een miljoenen erfenis heeft gekregen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:36:36 #102
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_78545147
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
De enige echte oplossing is natuurlijk trouwen met een meisje dat net een miljoenen erfenis heeft gekregen.
Geld maakt iemand als TS niet gelukkig. Alleen mensen die zich graag wentelen in materiële voldoening kunnen daar geluk uit halen.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:47:52 #103
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_78545206
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:27 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Mee eens, mensen heeft een ontzettende drang om dingen te creeëren, ga je die behoefte onderdrukken word je volgens mij echt diep ongelukkig. Wedden dat als je uit pure ellende een vogelhuisje gaat bouwen, je er toch nog even blij van word als het af is xD haha
Laatst keek ik op YouTube naar een gesprek tussen Adriaan van Dis en Harry Mulisch (voor de geïnteresseerden). Daarin zegt Mulisch in antwoord op de vraag waarom hij voor het schrijverschap heeft gekozen, dat hij graag de wereld wat groter wil maken door iets te maken wat er nog niet is. En toen bedacht ik mij: verhip, dat is het! De scheppingsdrang die in ieder mens huist moet beantwoord worden. Dat maakt gelukkig. TS moet op zoek gaan naar een muze die zijn motivatie tot expressie prikkelt.
pi_78545616
quote:
Op zondag 28 februari 2010 02:55 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik begrijp waar je heen weer met je verhaal. Televisie heb je ook al niet en kijk je niet.
Idealisme is leuk en te waarderen, maar jij lijkt me zo'n bomenknuffelaar.
Vraagje? Hoe denkt Aandemur te overleven?
Bomenknuffelaar? Internet.

Ik kijk geen televisie, omdat 99% van de programma's mij frustreert. Het is gewoon een zeer eenvoudige keuze die ik heb gemaakt na een tijd bij te hebben gehouden welke 80% irritaties voortvloeien uit 20% van de dingen die ik doe. En daar is televisie een onderdeel van. De enige twee tot vier programma's (afhankelijk van de seizoenen) die ik wil zien kijk ik via uitzendinggemist.

Overleven is vrij eenvoudig, omdat je niet weet wat er gaat gebeuren en dat zijn momenten dat je scherp, creatief en actief bent. Ik heb ooit eens op papier gezet wat de beste momenten in mijn leven waren en waar die uit voortvloeiden. Een daarvan is een voetbaltopper die stijf was uitverkocht, zwaar beveiligd en kansloos was om binnen te komen. Op zulke momenten ga je gebruik maken van je verstand en misbruik van het onvermogen van andere mensen. Kortom, binnengekomen. Dan kijk je achteraf terug en zie je dat het leven gewoon eenvoudig is. Onze tactiek was om de grootste debiel, met de grootste stressfactor in combinatie met een rij vrij nette mensen uit te kiezen. Enerzijds ga je af op het misbruik maken van zijn onkunde en de betrouwbaarheid van de mensen om je heen. Dit leidt altijd! tot mensen die hoger staan en wel keuzes mogen maken. Bij elke hoofdingang staan deze mensen, welk event dan ook.
Kortom, en maar blijven aandringen, totdat er mensen komen die zeggen dat je moet opzouten. Dat zijn de mensen die je verder gaan helpen. Zij hebben mogelijkheden en het verstand om iets op te lossen. Mooi slap verhaal en plots sta je binnen (but keep your mouth shut, is het enige dat ze nog roepen).

Ander voorbeeld is dat ik een seizoenskaart heb van een eredivisieclub in Nederland. Heeft me niks gekost. Ik heb 1 dag gewerkt voor een cateraar en ken alle ins en outs van de club. Observeren en onthouden is eenvoudig.
Wat heb ik vervolgens gedaan. In plaats van mijn kleding weer netjes in te leveren, heb ik het mee naar huis genomen en gevraagd welke mensen er altijd werken en wie er altijd bij de ingang staan om te controleren. De ene groep mijd je en de mensen van de ingang zoek je op voor een praatje. Zij moeten jouw voortaan kennen. Volgende keer, toch enige opwinding (dat is waar ik persoonlijk naar op zoek ben in het leven), de gok gewaagd. Nog geen vijf minuten later stond ik op de hoofdtribune.

Dit zijn twee eenvoudige voorbeelden die overigens niet geheel volgens de regels zijn. Waar ik op deze manier wel achter ben gekomen is dat alles wat je doet gevolgen kan! hebben, maar het ergste dan kan! gebeuren is dat je wordt afgewezen. Je leeft nog, je hebt evenveel als toen je niks deed etc. Je kunt alleen maar winst boeken en dat moet je in het achterhoofd houden.

Nou moet je het bovenstaande niet letterlijk lezen, maar zien als leven naar de mogelijkheden. Toen ik in Dublin was stond ik in crowne plaza een bruiloft te vieren met leuke dames, in Barcelona stond ik ineens op een privé feest waar voor mij bekende dj's draaiden (zoals Hernan Cattaneo), in Berlijn stond ik op kosten van militairen drie te feesten etc. Alles omdat je relax bent, iets toevoegt aan het geheel, je gewoon je zelf bent.

Ik val weer terug op de woorden dat als je alleen ergens bent, je actief, creatief en scherp wordt. Mensen beoordelen je onder vier ogen op je eerlijkheid, levendigheid en/ of toegevoegde waarde aan het geheel. Dat straal je uit of niet. Leren kun je het alleen maar door te doen en je zelf te blijven. Zelf maak je de keuze of je vervolgens eenmalig met iemand omgaat of toch wat vaker wil blijven zien.

Soms zijn er dagen dat het even niet van een leien dakje gaat. Niks mis mee toch? Loop je door de stad, natuur, over het strand of ga je gewoon luieren op een grasveld. Al ga je naar het station en ga je mensen kijken. Voldoende leuke vrouwen die wel iets 'vreemds' doen waardoor je een gesprek aan kunt gaan. Je kunt je ook gewoon bezighouden met het schrijven van je experiences op het internet of opzoek gaan naar iets dat weinig waarde heeft, maar waar mensen in Nederland wel voor zouden betalen (stuur het op en laat een bekende het verkopen: werkt het en je kunt weer even creatief voor uit).

Als je weggaat zorg dat je een buffer hebt. Reken op een maand zonder enige vorm van inkomsten en vervolgens zijn er voldoende mogelijkheden om te leven. Mensen ervaren nieuwe mensen als toegevoegde waarde en zeker als ze uit het buitenland komen en er niet uitzien als een debiel, schooier of rasta dirty hair die zeehondjes wil gaan redden...

Verder leef je naar wat je zelf wil. Wil je elke dag in bad liggen, een ontbijtbuffet en in een Michelin ster restaurant eten, dan houdt het snel op of je moet je inkomsten hebben geautomatiseerd, maar dat is lastig op korte termijn.
Het aanschuiven bij anderen aan tafel, mensen ontmoeten etc. is mijn doel en je geeft alleen al door je aanwezigheid veel terug aan mensen.

Nog 1 ding. Mijn oude buurman wilde graag naar Hongarije. Zijn vrouw zei: niks er van, we gaan niet en we gaan er geen geld aan uitgeven ook. Hij heeft ons netjes laten weten dat hij ''morgen'' weg zou gaan en de volgende dag, inderdaad, zijn vrouw aan de deur, of we weten waar hij is. Dan begeef je jezelf wel in een grijs gebied. (kunt niet zomaar info achterhouden bij vermissing, maar goed, zijn vrouw wist wel beter en wachtte af...).
Zonder geld vertrokken en zes weken later kwam hij zielsgelukkig weer terug. Via Noord Europa! is hij (70+) uiteindelijk in Hongarije terecht gekomen en heeft daar de tijd van zijn leven gehad. Toen hij terugkwam had hij de enige gedachte ''ik wil iets, iemand anders ziet het niet zitten, nu kan het nog, ik ga gewoon en zie wel waar het schip strand''. Als iemand nu vredig kan sterven, dat benadrukt hij ook, is hij het wel.

Dat is het leven voor mij. Genieten van de meest basale dingen die de wereld biedt en af en toe opwinding opzoeken om te zien dat ik echt kan leven.

Tijd is rijkdom. Werken levert geld op waarmee je dingen koopt naar vermogen. Hier onderscheid je jezelf mee, maar levert het verder iets op? Voor veel mensen wel en die mensen moeten dat vooral blijven doen. Voor mij niet, dat maakt mij geen idealist, maar iemand met een andere levenswijze. Een levenswijze meet je jezelf aan, zonder te kijken naar wat anderen willen dat jij doet.

Veel gelul, zie ik. Er zit vast iets zinnigs tussen en de rest vergeet je maar weer.
pi_78545634
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:47 schreef servus_universitas het volgende:

TS moet op zoek gaan naar een muze die zijn motivatie tot expressie prikkelt.

Ps: filmpje kijk ik straks even. Wellicht nog een uitgebreidere reactie. Al vat je veel van het leven samen in bovenstaande zin.
pi_78555386
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Moet wel te bekostigen zijn en een echt grote reis zit er niet in denk ik.
[..]

Verscheinde malen door m'n hoofd geschoten, maar ik vind dat toch een erg groot risico. Verder geef ik wel om m'n familie, dus dat is weer lastig.
Wat boeien jou de risico's als je het leven toch saai en uitzichtloos vindt? Wat heb je te verliezen?

Verder is het natuurlijk een non-argument: de risico's zijn helemaal niet zo groot en reizen hoeft ook niet veel geld te kosten. Voor een paar honderd euro zit je in India, en daar kan je vervolgens maanden blijven rondhangen omdat het leven er geen bal kost. Reken maar dat je dan wel iedere dag nieuwe dingen meemaakt en ervaringen opdoet! Dat dat geen 'structurele' oplossing is is ook niet helemaal waar. Als je weer thuis bent kun je namelijk weer een paar maanden gaan werken om geld te verdienen voor je volgende reis. Dan heb je een doel in je leven om naartoe te werken.

En oja, het leven zelf ís ook uitzichtloos, want aan het einde rest alleen de dood. Des te meer reden om juist te genieten van het hier en nu.
pi_78564852
Ik heb dit zelf ook meegemaakt en maak dit nu ook nog deels mee. Ik had daarom zo´n 8/9 maanden geleden besloten om voor een paar maanden in Thailand te gaan backpacken. Dit is zeer goed bevallen uiteindelijk, een hele hoop verschillende mensen leren kennen en wat van de cultuur geleerd.

Zelf geef je ook al aan dat je van reizen houd, waarschijnlijk is dit vooral ook in jouw geval om het saaie nederland met steeds hetzelfde dagelijkse patroon te ontvluchten.

Omdat dit reizen zo goed is bevallen heb ik mezelf ingeschreven voor een touristisch engelstalige opleiding.
Misschien ook iets voor jou ?
pi_78565580
tvp
pi_78566918
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:36 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Geld maakt iemand als TS niet gelukkig. Alleen mensen die zich graag wentelen in materiële voldoening kunnen daar geluk uit halen.
Mwah, het stelt hem in staat om zich volledig los te koppelen van het sneue 9 tot 5 leven.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78568861
[quote]Op zondag 28 februari 2010 10:29 schreef Aandemur het volgende:

[..]

haha, jij durft idd te leven, cool man
Fryslan boppe, de rest mast dea skoppe
pi_78572835
Ga WoW spelen
pi_78573951
Of ga Avatar kijken..
pi_78575249
Edit.
pi_78576347
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je weet alleen nog niet wat die dingen zijn, dus heb je geen doel om die tijd en middelen daarvoor vrij te maken!
Het enige wat er uit komt is reizen. Goed, stel dat dan als doel. Maak je studie af, zodat je niet met een studieschuld zit. Ga dan een jaar of twee heel hard werken en heel veel sparen en dan vertrek je met de noorderzon.
Tussendoor ga je zoveel mogelijk 'nieuwe' dingen doen. Waarom steek je niet wat energie in het afspreken met je 'kennissen', zodat zij uit kunnen groeien tot vrienden?
Zou kunnen, Dat is ook min of meer m'n plan. Alleen heb ik daarbij weer niet genoeg leuke dingen in het voruitzicht op een wat kortere termijn.
quote:
Meisjes: als jij je op een datingsite aanmeldt en vervolgens niet actief reageert dan gebeurt er ook niets.
Ik weet niet wat de paar berichtjes zijn die je gestuurd hebt, maar als je je daarin ook zo slachtofferig opstelt, dan is het niet vreemd dat er geen vervolg komt.
Het is onzin om het maar op te geven om op zoek te gaan naar een relatie. Je hebt je er nu voor afgesloten en dan gaat er helemaal nooit wat gebeuren.
Ik heb nooit zelf een eerste berichtje gestuurd, alleen een paar keer een berichtje gehad. Natuurlijk stel ik me niet slachtofferig op, ik vind het wel moeilijk om in die berichtjes leuk enthousiast e.d. over te komen.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoezo zou je zo zeker een kantoorbaan oplopen als je later groot bent? Je mag nog altijd zelf kiezen waar je je sollicitatiebrieven heen stuurt hoor. Desnoods neem je een baan -dan wel waarschijnlijk onder je opleidingsniveau is- waar in je veel in beweging/de buitenlucht bent en zorg je er voor dat je je vrije tijd indeelt met zaken die zowel leuk en goed voor je ontwikkeling zijn.
Onder m'n niveau heb ik wel aan zitten denk ik, ben er nog niet uit of het de oplossing is. Op mijn niveau is het misschien wel mogelijk om veel onderweg te zijn en met verschillende mensen om te gaan, maar het grootste deel komt toch op een kantoor terecht.
quote:
Dat je na het werk geen energie meer over hebt is trouwens ook pure onzin. Na het werk kan ik soms best bek af zijn maar dan ga ik even een uurtje oid lekker onderuit gezakt naar een plaat luisteren en daarna ben ik wel weer fit genoeg om eten te maken (en opeten) en er daarna nog op uit te gaan. Dat je er voor kiest tv te gaan kijken is ook dom. Daar kom je meestal toch niet van tot rust en je blijft toch wel zappen totdat het te laat is om nog iets van je avond te maken. Dat ding moet je gewoon uit laten.
Okee, misschien een verkeerde inschatting van mij. Ik heb voor dit argument voornamelijk naar anderen gekeken en daar zie ik dat veel mensen toch thuis blijven en tv kijken. Ik heb overigens niet eens een tv, dus dat doe ik nu niet vaak. Verder was ik na m'n stage steeds wel behoorlijk moe, maar dat komt ook omdat het 10 uur per dag werken was en na eten blijft er dan niet heel veel tijd over.
quote:
Ik lees in je verhaal trouwens niets over een sexleven oid. Misschien dat daar de schoen wringt?
Nog maagd, zelfs nooit gezoend. Misschien dat het wel meespeelt, maar ik probeer me daar niet zo druk om te maken.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben sowieso niet van plan het standaard riedeltje te doorlopen met het standaarbaantje bij het standaardbedrijfje, maar je weet nooit hoe het loopt.

Probleem is dat je door de maatschappij vrij hard die richting ingeduwd wordt en er eigenlijk maar heel weinig ruchtbaarheid wordt gegeven aan het leven buiten het kneuterige Nederlandse wereldje waar (tot mijn ontzetting) een groot deel van de Nederlanders nog steeds in leeft.
Goed verwoord, dat heb ik dus ook. Ik zie het ook bij (ex)huisgenoten gebeuren, grootse plannen, maar uiteindelijk werken ze in Nederland en hebben ze het standaard leventje.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef bizarr het volgende:
Word verliefd!
Ik voelde me ook ooit zo ongelukkig en misschien nog wel ongelukkiger. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen en sinds ruim 2 jaar ben ik übergelukkig. Liefhebben en 'liefgehebt' worden is de hemel op aarde. Er is dus echt wel hoop.
Nen wel eens verliefd geweest, maar dat heeft me toen niet gelukkiger gemaakt.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef molleymijsje het volgende:
en waarom is reizen eigenlijk een tijdelijke oplossing?
je kan het doen tot je er bij neervalt....
In de praktijk toch lastig en ik zou zelf ook gewoon gelukkig willen zijn zonder het reizen nodig te hebben. Ik weet ook niet of ik m'n hele leven wil reizen, ben nog vrij jong, kan niet nu niet bepalen wat ik over 10 jaar wil natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:57 schreef Taurus het volgende:
Het leven is niet saai. Je kunt het zo saai maken als je wilt, als je zo van reizen houdt: ga dan voor 'n habbekrats door Thailand trekken en doe dat een aantal jaar. "Leef van de wind", zogezegd. Men schijnt dat te overleven. Je kunt overigens dat ook op veilige eigen grond doen hoor, iedere dag is een nieuwe, doe eens wat impulsiefs.
True. Ik ben wat dat betreft weer te behoudend en durf weer niet zo'n grote stap te zetten. Vooralsnog heb ik het ook bij de westerse wereld gehouden.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Meer is er helaas niet in dit leven, je kunt dan wel 3 jaar gaan zwerven door Thailand en andere exoctische bestemmingen zoals anderen hier aangeven, maar er moet toch brood op de plank komen.
En dan moet je helaas (ik weet wat je voelt) meedraaien in de 9 tot 5 maatschappij. Deprimerend absoluut, maar probeer je staande te houden door uit te kijken naar de leuke dingen die je hopelijk nog wel hebt. Door naar die momenten toe te leven.
Die leuke dingen om naar uit te kijken ontbrekend dus. Ik hoop dat ik dat nog kan vinden om toch ook weer plezier in het leven te kunnen krijgen.

Zo later meer, nu ga ik slapen, want ik moet morgen vroeg werken. Bedankt voor alle reacties!
  maandag 1 maart 2010 @ 00:33:33 #115
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_78576570
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:20 schreef OngeschiktX het volgende:

Onder m'n niveau heb ik wel aan zitten denk ik, ben er nog niet uit of het de oplossing is. Op mijn niveau is het misschien wel mogelijk om veel onderweg te zijn en met verschillende mensen om te gaan, maar het grootste deel komt toch op een kantoor terecht.
Zoals ik al zei: dat heb je voor een groot deel zelf in de hand
quote:
Okee, misschien een verkeerde inschatting van mij. Ik heb voor dit argument voornamelijk naar anderen gekeken en daar zie ik dat veel mensen toch thuis blijven en tv kijken. Ik heb overigens niet eens een tv, dus dat doe ik nu niet vaak. Verder was ik na m'n stage steeds wel behoorlijk moe, maar dat komt ook omdat het 10 uur per dag werken was en na eten blijft er dan niet heel veel tijd over.
Hmm, 10 uur per dag is dan ook wel behoorlijk veel. Bij de meeste banen werk je per dag zo'n 8 uur, dat scheelt wel. Dat je trouwens na een dag werken op je stage (ongeacht je 8 of 10 uur bezig ben geweest) erg moe bent vind ik niet zo vreemd. Ik heb bij mezelf wel gemerkt dat ik wanneer ik stage liep of in werd gewerkt ook helemaal kapot ben na de tijd. Wanneer je aan het ritme gewend bent, routine hebt opgebouwd en alle nieuwe indrukken verwerkt hebt krijg je vanzelf wel weer meer energie.

Voor de toekomst zal ik als ik jou was niet al te bang zijn. Dat helpt ook niet mee als je positiever in het leven wil staan. Succes iig.
  maandag 1 maart 2010 @ 00:37:27 #116
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_78576649
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:00 schreef Synthesist het volgende:
wordt pickup artist en heb seks met de mooiste dames

not kidding you. het maakt je leven echt gelukkiger als je wat van sociale dynamiek af weet
Mystery en al die anderen werden er inderdaad echt gelukkige en sympathieke mensen van.
  maandag 1 maart 2010 @ 01:29:19 #117
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78577560
Gewoon relativeren vriend. Alle mensen zijn gelijk, iedereen gaat dood. Lekker boeiend wat je doet in dit leven. Het stelt toch allemaal geen ruk voor. Dingen die je leuk vind, moet je voor gaan. Je leeft maar 1 keer en die tijd is te kort om jezelf op te fokken over wat je buurman van je vind of die man bij de slagersafdeling in de supermarkt. Fuck hun. Altijd als ik mezelf te druk ga maken om dingen denk ik zo.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 1 maart 2010 @ 01:32:05 #118
279841 Avey
Blossom!
pi_78577598
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf wat wijs als je denkt dat je zonder een relatie kan.
? Wat voor een onzin is dat.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 1 maart 2010 @ 01:34:32 #119
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78577633
quote:
Op maandag 1 maart 2010 01:32 schreef Avey het volgende:

[..]

? Wat voor een onzin is dat.
Idd Ik zie zoveel mensen om mij heen in de 30 die nog steeds single zijn. En geloof me, een relatie met hun beginnen is ook geen goed idee. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet geboren voor een standaard leventje.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_78578084
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Uhm, weet ik niet eigenlijk.

Ik wil nog wel veel van de wereld zien, dus misschien reizen, maar dat is erg duur en gaat niet lukken.
2 jaar 10 uur in de maand weer werken en je lost 2 problemen op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78851207
tvp
pi_82063570
@ TS, je zegt dat reizen je wel interesseerde, het is heel simpel en iets wat heel veel mensen hebben. Ik ook, je kan niet tegen structuur, telkens elke dag hetzelfde moeten doen.

Zoek iets, na je studie, waarin je variatie vindt, zoek een baan waarbij je kan reizen, spaar zodat je kan reizen. Doe tijdens het reizen iets, ga schrijven, zoek mensen op of praat ermee.

Zie of je voor een of ander blad reisverhalen kan maken etc.

Maar zelfs als reizen je uiteindelijk niets lijkt ga bij een vereniging.

En ik bedoel niet per se een studentenvereniging maar iets waarmee je je ei kwijt kan.
Iets waarmee je telkens weer andere dingen doet, dus niet alleen zuipen, maar naar iets toewerken.
Een politieke jongerenvereniging of oudere politieke vereniging het maakt niet uit.

Je bent een briljante student, je hele toekomst ligt nog open, alles kan.

Zoek het onbekende op.
Ik wil niet per se zeggen, zoek het gevaar op, maar zoek datgene op wat je interesseert.
Het avontuur.
En zorg dat het ook nog betekenis heeft.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:11:10 #123
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_82064805
Je hebt hoge cijfers, TS. Dus kun je lekker voor de carrière gaan. Een niet doorsnee baan krijgen waarbij je veel moet reizen, lekker betaald worden, mooie hotels.
pi_82065053
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_82067357
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Leonoire het volgende:
Quarterlife crisis

http://en.wikipedia.org/wiki/Quarter-life_crisis
Ja, en? Wat heb je aan zo'n stom labeltje?. De psychologie is een heel goed in het verschuiven van maatschappelijke problemen naar het individu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')