nou ze hebben wel een heel arsenaal aan hulpverleners moeten optrommelen, zo fraai is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Arcee het volgende:
Erg mooi opgelost.
Een beetje té mooi eigenlijk... zou het niet vooropgezet geweest zijn allemaal? Ze deed wel heel makkelijk al die dieren weg en die Fer die z'n excuses aanbood met een kus en knuffel... ik weet niet, hoor.:')
Als het wel allemaal zo was, dan prachtig.
Heb het ook gekeken en hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Arcee het volgende:
Erg mooi opgelost.
Een beetje té mooi eigenlijk... zou het niet vooropgezet geweest zijn allemaal? Ze deed wel heel makkelijk al die dieren weg en die Fer die z'n excuses aanbood met een kus en knuffel... ik weet niet, hoor.:')
Het is tv hè. Ik denk dat er wel wordt gezorgd voor een oplossing. Zo'n tokkie zal het heus niet uit zichzelf allemaal doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Arcee het volgende:
Erg mooi opgelost.
Ik was hier ook heel fel op en ik vond het zo rot omdat je zag aankomen dat de dieren de dupe zouden worden in dit moeilijke verhaal en eigenlijk hebben ze dat perfect weten op te lossen. Dat fluistergeneuzel werkte voor die Diana erg goed. Op deze manier hoefde ze zelf immers niet te kiezen. Zoiets is ook een onbegonnen keus natuurlijk. Wat je verder schrijft zo ervoer ik het ook. Juridisch had de bovenbuuf geen poot om op te staan. Maar wrs. is Diana ergens wel opgelucht geweest door andere mensen met nepargumentatie maar het was ook een erg lastige situatie en almaar in gevecht. Het tokkiegelul van de meesten in dit topic, daar ga ik absoluut niet in mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef yavanna het volgende:
Erg veel dieren op een klein oppervlak, niet handig qua beweging en evt overlast. Die bovenbuurvrouw was echter een vreselijk dom wicht met haar geklaag, dubbelle gezicht en aangeef gedoe. Dat hele 'test' team sloeg helemaal nergens op. Ze hadden moeten testen bij die bovenbuurvrouw, die gaf immers aan overlast te hebben, van belang was dan hoe de testresultaten waren in haar(!) huis.
Triest om te zien hoe die onderbuurvrouw werd gemanipuleerd in het wegdoen ( in zo korte tijd ) van zoveel dieren, al had ik wel de indruk dat het een zorg minder voor haar was. En die kattenfluisteraar, come on zeg, dat was toch wel het aller aller aller diepste punt van het programma. 'Hij wil weg, hij wil blijven. As if.![]()
Wat een waardeloos afschuwelijk dom programma. Mja, dat viel te verwachten.![]()
volgens mij ook, ik denk dat ze een soort waanbeelden heeftquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blossom86 het volgende:
Joyce is de zeikerd denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |