Er zijn er wel meer die al lang niet meer lessen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef NutKees het volgende:
Motor gekocht, Yamaha Fz6. Ik was helemaal verkocht na de proefrit. Woensdag oppikken...
[ afbeelding ]
Ik ga dus waarschijnlijk langzaam verdwijnen uit dit sub-forum.
Vet goed!quote:
En, lekker geredenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef NutKees het volgende:
Ik zal van tijd tot tijd zeker nog eens komen kijken. Toch benieuwd hoe druk het hier gaat worden in het voorjaar. Nog een klein uurtje en dan is het zover! Nog geen 6 maanden van intest tot eigen motor, had 3-4 maanden kunnen zijn zonder die sneeuw.
quote:
Jeetje das balen zegquote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef NutKees het volgende:
Het motorrijden is me niet gegund. Na alle sneeuw en ellende tijdens lessen en examens heb ik krap 5 dagen na aankoop van mijn motor een dikke schroef door mijn voorband gekregen. Mijn trots staat dus alweer een dag in de garage aangezien ik het voorwiel er met geen mogelijkheid vanaf krijg (moet een 19mm inbus of zoiets hebben). Ik ben behoorlijk ontmoedigd...
Bij mij gaan de eerste lessen na een lange periode niet lessen juist goedquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Miriampje het volgende:
Volgende week na drie maanden weer een les.. ben echt benieuwd of ik veel ben afgeleerd of het wel mee zal vallen.
Zonde! Duur grapje, zo'n schroef. Hij staat nu al bij de garage zeker, anders had je het kunnen proberen met een kranen/radiatorsleutel.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef NutKees het volgende:
Het motorrijden is me niet gegund. Na alle sneeuw en ellende tijdens lessen en examens heb ik krap 5 dagen na aankoop van mijn motor een dikke schroef door mijn voorband gekregen. Mijn trots staat dus alweer een dag in de garage aangezien ik het voorwiel er met geen mogelijkheid vanaf krijg (moet een 19mm inbus of zoiets hebben). Ik ben behoorlijk ontmoedigd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Zal ff wennen zijn, maar als je eenmaal rijd ga je gewoon weer verder met waar je gebleven wasquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Miriampje het volgende:
Volgende week na drie maanden weer een les.. ben echt benieuwd of ik veel ben afgeleerd of het wel mee zal vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |